Kaip efektyviai sulieknėti per kelias dienas

 (9)
Paprastai šis klausimas tampa aktualus prieš ypatingas šventes, pasimatymus, išleistuves. Nors žinome, kad greitas lieknėjimas ne itin gerai veikia sveikatą, tačiau jam ryžtamės dėl gražesnės figūros.
© Shutterstock nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Pateikiamos net kelios greito lieknėjimo dietos - dažniausiai jos numatytos 3 dienoms, ir jos padeda atsikratyti 2-3 kilogramų. tačiau nepamirškite, kad greitai atsikračius kelių kilogramų ir grįžus prie įprasto mitybos režimo, kilogramai neabejotinai grįš.

Sulčių dieta
Tris dienas gerkite sultis ir - jokio kieto maisto. Atkreipkite dėmesį - sultis geriau ruošti pačioms, nes parsineštosiose iš parduotuvės - daug konservantų, saldiklių, aromato stipriklių ir kitų jūsų organizmo nereikalingų priedų. Sako, geriausio efekto sulaukiama geriant salierų sultis - jos ypač gerai degina riebalus. Jei turite problemų dėl virškinimo sistemos, sultis būtinai skieskite vandeniu.

Grikių dieta
Tai gana populiari dieta, ir ją ypač mėgsta žvaigždės. Jei ją renkatės ir jūs, kasdien valgykite vandenyje be jokių prieskonių, druskos, cukraus ir sviesto virtus grikius. Skurdų racioną paįvairins nesaldinta žalia arbata ar vanduo.

Kopūstų nuoviro dieta
Laikytis šios (o ir kitų) dietų galima tik sveikatos problemų neturintiems žmonėms. Žemiau siūlomas meniu yra vienodas visoms 3 dienoms:
- Ryte nubudus: 150 ml vandens su 1 valg. šaukštu medaus ir citrinos sultimis.
- Pusryčiai: nesaldi arbata arba kavos puodelis.
- Pietūs: virtas vištienos gabaliukas (labiausiai tinka krūtinėlė), šviežios daržovės.
- Vakarienė: kopūstų nuoviras, paruoštas iš 150-200 g baltagūžio kopūsto ir 2/3 stiklinės vandens (dėti druskos ar prieskonių negalima).
- Prieš miegą - neriebus kefyras.

Fiziniai pratimai
Siekiant efektyviau sudeginti riebalinį sluoksnį, nepakenks padidinti fizinį aktyvumą. Kadangi jūsų maisto racionas nėra kaloringas, persitempti nereikėtų, tačiau ilgi pasivaikščiojimai gryname ore tikrai nepakenks.

Papildomos procedūros
* Neteksite daugiau svorio, jei apsilankysite saunoje - šiluma tirpdys riebaliukus, o tuo pačiu ir organizmą išvalys.
* Jei turite galimybę paplaukioti baseine, pasinaudokite ja. Vanduo, lyg ir masažuodamas kūną, padeda numesti svorio.
* Kam priimtina, padeda valomosios klizmos (rekomenduojama rytais).

Kam negalima greitai mesti svorio
Greitai lieknėti draudžiama:
- sergantiems cukriniu diabetu,
- turintiems kasos problemų,
- sergantiems skrandžio opomis,
- linkusiems į depresiją,
- ką tik persirgusiems infekcinėmis ligomis.

Sulieknėti per 3 dienas įmanoma, tačiau prieš laikydamiei dietos, nuspręskite, ar verta.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Kaip atskirti gripą nuo peršalimo? 9 požymiai

Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centro (ULAC) medikai primena, kad gripo simptomai prasideda staiga, o peršalimo - vystosi lėtai.

Krūtis didinti yra pigiau, nei mažinti – ko dar nežinojote apie plastines operacijas? (1)

Geriau jaustis ir būti patrauklesniam kitiems – šis noras žinomas visiems. Jei gamta neapdovanojo tokia išvaizda, kad būtum ja patenkintas, dažnai gali padėti plastinės chirurgijos specialistai.

Į kalnus tūkstančius išvedęs 75-erių keliautojas: senatvės gyvenime nėra

Lietuvos keliautojų sąjungos prezidentas, sporto renginių organizatorius Algimantas Jucevičius (75 m.) dažnai kartoja, kad senatvės žmogaus gyvenime nėra.

Mitybos specialistė: vegetarai saugo sveikatą ar žaloja? (3)

Kasmet vis labiau populiarėjant sveikai mitybai, nuolat girdime apie naujas dietas, mitybos planus. Daugėja žmonių propaguojančių vegetarizmą ne tik dėl etinių sumetimų, bet teigia, kad tai sveikiau. Ar visuomet taip ir yra?

Jaučiate tingulį? Tai gali būti rimtų ligų požymis

Apėmusi tinginystė ir nenoras ką veikti – kai kada šie simptomai reiškia ne charakterio ydą, o tikrų tikriausią ligą.

Norite išvengti gripo? Vos vieno įpročio atsisakymas gerokai sumažins šią riziką

Aštuonias iš dešimties infekcinių ligų perduodame per nešvarias rankas.

Alergija šalčiui – kas tai ir kaip nuo jos apsisaugoti?

Trindami šaltyje įraudusius skruostus ir nuo žvarbos patinusias rankas nejučia imame svarstyti – gal tai alergija šalčiui? Kuo skiriasi alergija nuo dilgėlinės, o dilgėlinė – nuo paprasto jautrumo?

Mitai apie riebalus arba kodėl reikia liautis skaičiuoti kalorijas

Šiame tekste rasite visą informaciją, kurią būtina žinoti apie produktus, kurių sudėtyje gausu riebalų. Nors dar prieš kelerius metus mokslininkai ir dietologai iš esmės reabilitavo riebalus, daugelis vis dar nepatikliai žvelgia į šį maisto komponentą.

Pagrindiniai glitimo netoleravimo požymiai

Laikas išsklaidyti mitus dėl pagrindinio XXI a. alergeno. Neretai tenka išgirsti itin populiarų verdiktą – glitimo netoleravimas, tačiau kažin ar visi suvokia, ką tai iš tikrųjų reiškia.

Ryšys tarp vitamino A ir moters išvaizdos

Štai 9 naudingi, tačiau tuo pačiu ir nerimą keliantys faktai apie šį itin populiarų antioksidantą.