Kaip efektyviai sulieknėti per kelias dienas

 (9)
Paprastai šis klausimas tampa aktualus prieš ypatingas šventes, pasimatymus, išleistuves. Nors žinome, kad greitas lieknėjimas ne itin gerai veikia sveikatą, tačiau jam ryžtamės dėl gražesnės figūros.
Kaip efektyviai sulieknėti per kelias dienas
© Shutterstock nuotr.

Pateikiamos net kelios greito lieknėjimo dietos - dažniausiai jos numatytos 3 dienoms, ir jos padeda atsikratyti 2-3 kilogramų. tačiau nepamirškite, kad greitai atsikračius kelių kilogramų ir grįžus prie įprasto mitybos režimo, kilogramai neabejotinai grįš.

Sulčių dieta
Tris dienas gerkite sultis ir - jokio kieto maisto. Atkreipkite dėmesį - sultis geriau ruošti pačioms, nes parsineštosiose iš parduotuvės - daug konservantų, saldiklių, aromato stipriklių ir kitų jūsų organizmo nereikalingų priedų. Sako, geriausio efekto sulaukiama geriant salierų sultis - jos ypač gerai degina riebalus. Jei turite problemų dėl virškinimo sistemos, sultis būtinai skieskite vandeniu.

Grikių dieta
Tai gana populiari dieta, ir ją ypač mėgsta žvaigždės. Jei ją renkatės ir jūs, kasdien valgykite vandenyje be jokių prieskonių, druskos, cukraus ir sviesto virtus grikius. Skurdų racioną paįvairins nesaldinta žalia arbata ar vanduo.

Kopūstų nuoviro dieta
Laikytis šios (o ir kitų) dietų galima tik sveikatos problemų neturintiems žmonėms. Žemiau siūlomas meniu yra vienodas visoms 3 dienoms:
- Ryte nubudus: 150 ml vandens su 1 valg. šaukštu medaus ir citrinos sultimis.
- Pusryčiai: nesaldi arbata arba kavos puodelis.
- Pietūs: virtas vištienos gabaliukas (labiausiai tinka krūtinėlė), šviežios daržovės.
- Vakarienė: kopūstų nuoviras, paruoštas iš 150-200 g baltagūžio kopūsto ir 2/3 stiklinės vandens (dėti druskos ar prieskonių negalima).
- Prieš miegą - neriebus kefyras.

Fiziniai pratimai
Siekiant efektyviau sudeginti riebalinį sluoksnį, nepakenks padidinti fizinį aktyvumą. Kadangi jūsų maisto racionas nėra kaloringas, persitempti nereikėtų, tačiau ilgi pasivaikščiojimai gryname ore tikrai nepakenks.

Papildomos procedūros
* Neteksite daugiau svorio, jei apsilankysite saunoje - šiluma tirpdys riebaliukus, o tuo pačiu ir organizmą išvalys.
* Jei turite galimybę paplaukioti baseine, pasinaudokite ja. Vanduo, lyg ir masažuodamas kūną, padeda numesti svorio.
* Kam priimtina, padeda valomosios klizmos (rekomenduojama rytais).

Kam negalima greitai mesti svorio
Greitai lieknėti draudžiama:
- sergantiems cukriniu diabetu,
- turintiems kasos problemų,
- sergantiems skrandžio opomis,
- linkusiems į depresiją,
- ką tik persirgusiems infekcinėmis ligomis.

Sulieknėti per 3 dienas įmanoma, tačiau prieš laikydamiei dietos, nuspręskite, ar verta.

Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Sveikata

Dieta ar riebalų nusiurbimas – ką pasirinkti (2)

Turbūt ne vienai mūsų gerai pažįstama situacija, kai kas nors vydamasis šaukia: „Panele, palaukit!“, bet vos atsisuki, iškart atsiprašo: „Atleiskit, ponia...“ Juokas juokais, bet su amžiumi moters vaizdas iš priekio išties neretai tampa prastesnis nei iš nugaros.

D. Ibelhauptaitė: atgauti jėgų ir išsivalyti – į kliniką Austrijoje (254)

Į šią garsią kliniką Austrijos Alpėse niekas nevažiuoja smagiai leisti laiko. Visi, kurie čia atvyksta, turi būti pasirengę – lengva nebus. Kad įveiktum kamuojančius sveikatos sutrikimus, reikės stiprios valios ir pasiryžimo.

XXI amžiaus rykštė: ar viską padarėte, kad natūraliai pastotumėte? (1)

Viena iš XXI a. rykščių – dėl įvairiausių priežasčių vaikelio negalinčios susilaukti poros. Nors medicina milžiniškais žingsniais juda į priekį ir neretai po ilgų bandymų moteriai pastoti galiausiai pavyksta, tačiau jai tenka išgyventi ilgą gydymo, pasiruošimo dirbtiniam apvaisinimui kursą, o dažnai ir nusivylimą, kai vaikelio susilaukti galiausiai nepavyksta.

Kurios liaudies medicinos priemonės iš tiesų padeda įveikti peršalimą, o kurios tik švaisto mūsų laiką?

Sloga, kosulys, gerklės skausmas – įveikti šiuos peršalimo padarinius gali būti labai sunku. Tačiau prieš griebiantis populiariausių ir mėgiamiausių liaudies medicinos priemonių, išsiaiškinkime, kurios jų iš tikrųjų yra veiksmingos ir kurios tėra tik iliuzija.

Ką kiekviena moteris turi žinoti apie gimdos kaklelio vėžio prevenciją?

Šią savaitę prasidėjo gimdos kaklelio vėžio prevencijos savaitė, kuri tęsis iki sausio 31 d. (sekmadienio). Tradiciškai gimdos kaklelio vėžio prevencijos savaitė Europoje minima paskutinę sausio savaitę.

Apie vėžio gydymą: kai skaudės, bus per vėlu ir net chirurgai mažai kuo galės padėti (11)

Sklandančios kalbos, kad kolonoskopijos tyrimo metu žmonės patiria siaubingus skausmus, net prilyginmus gimdymo metu patiriamiems, – laužtos iš piršto.

Greipfrutų kokteilis norinčioms gražesnių kūno linijų

Ar norėtumėte gėrimo, kuris ne tik jūsų gomurį malonintų skoninėmis savybėmis, stiprintų imunitetą, bet dar ir lieknėti padėtų? Yra toks.

Eksperimentas: savaitė be cukraus ir miltų – ar tai kartočiau (62)

Atsitiktinumų nebūna. Kai tą pačią savaitę gaunu iš buvusios kolegės laišką su straipsniu apie cukraus ir miltų žalą ir randu ant stalo kažkieno padėtą knygą „Tylieji smegenų žudikai“ ta pačia tema, suprantu, kad atėjo laikas naujam eksperimentui.

Moterys Lietuvoje neišvengia ligos, kurią medicina jau įveikė

Kasmet Lietuvoje nuo gimdos kaklelio vėžio miršta vidutiniškai 200 moterų, diagnozuojama 430 naujų šio vėžio atvejų. Šie sergamumo ir mirtingumo skaičiai gerokai viršija Europos ir pasaulio rodiklius.

Griežta Kopenhagos dieta – per 13 dienų atsikratysite iki 10 kg (79)

Laikydamiesi Kopenhagos dietos galite ne tik atsikratyti nepageidaujamų kilogramų (net iki 10 kg), bet ir pagerinti medžiagų apykaitą, sumažinti celiulitą.

Mokslininkai įvardino, kokio ūgio ir svorio moteris vyrams yra seksualiausia (53)

Ne viena moteris kompleksuoja dėl savo figūros. Škotijos Aberdyno universiteto mokslininkai nustatė, kokia moters figūra vyrams yra seksualiausia.

Kiek patiekalų turi sudaryti pietus? Mūsų klaidos ir dietistės patarimai (1)

Jei pusryčių pavalgyti nesuspėjame, sutikite, pietus dažniausiai prisimename. Greitas užkandis darbo vietoje? Trys patiekalai restorane? O gal gaminti iš to, ką radome šaldytuve?

Pusryčių klaidos norintiems būti sveikiems ir sulieknėti. Konsultuoja dietistė

Ryte dažniausiai visi skubame, o jei dar ir vėluojame, tai ramų pavalgymą visai atidedame. Juk svarbu spėti susišukuoti, vaikus surikiuoti, apskritai, ko nors svarbaus nepamiršti. Tad paskubomis suteptas sumuštinis – deja, dažnas draugas daugumos šeimų pusryčiuose.

Jums gali pagelbėti vaistai iš gamtos

Prieš kurį laiką buvo manoma, kad homeopatija, fitoterapija, akupunktūra, meditacija nėra veiksmingi. Tačiau pastarųjų metų tyrimai parodė ką kita.
Sk vas. 07d.
1°...7°
Pr vas. 08d.
1°...6°
An vas. 09d.
3°...9°
Tr vas. 10d.
2°...9°
Kt vas. 11d.
2°...6°