Kaip efektyviai sulieknėti per kelias dienas

 (9)
Paprastai šis klausimas tampa aktualus prieš ypatingas šventes, pasimatymus, išleistuves. Nors žinome, kad greitas lieknėjimas ne itin gerai veikia sveikatą, tačiau jam ryžtamės dėl gražesnės figūros.
© Shutterstock nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Pateikiamos net kelios greito lieknėjimo dietos - dažniausiai jos numatytos 3 dienoms, ir jos padeda atsikratyti 2-3 kilogramų. tačiau nepamirškite, kad greitai atsikračius kelių kilogramų ir grįžus prie įprasto mitybos režimo, kilogramai neabejotinai grįš.

Sulčių dieta
Tris dienas gerkite sultis ir - jokio kieto maisto. Atkreipkite dėmesį - sultis geriau ruošti pačioms, nes parsineštosiose iš parduotuvės - daug konservantų, saldiklių, aromato stipriklių ir kitų jūsų organizmo nereikalingų priedų. Sako, geriausio efekto sulaukiama geriant salierų sultis - jos ypač gerai degina riebalus. Jei turite problemų dėl virškinimo sistemos, sultis būtinai skieskite vandeniu.

Grikių dieta
Tai gana populiari dieta, ir ją ypač mėgsta žvaigždės. Jei ją renkatės ir jūs, kasdien valgykite vandenyje be jokių prieskonių, druskos, cukraus ir sviesto virtus grikius. Skurdų racioną paįvairins nesaldinta žalia arbata ar vanduo.

Kopūstų nuoviro dieta
Laikytis šios (o ir kitų) dietų galima tik sveikatos problemų neturintiems žmonėms. Žemiau siūlomas meniu yra vienodas visoms 3 dienoms:
- Ryte nubudus: 150 ml vandens su 1 valg. šaukštu medaus ir citrinos sultimis.
- Pusryčiai: nesaldi arbata arba kavos puodelis.
- Pietūs: virtas vištienos gabaliukas (labiausiai tinka krūtinėlė), šviežios daržovės.
- Vakarienė: kopūstų nuoviras, paruoštas iš 150-200 g baltagūžio kopūsto ir 2/3 stiklinės vandens (dėti druskos ar prieskonių negalima).
- Prieš miegą - neriebus kefyras.

Fiziniai pratimai
Siekiant efektyviau sudeginti riebalinį sluoksnį, nepakenks padidinti fizinį aktyvumą. Kadangi jūsų maisto racionas nėra kaloringas, persitempti nereikėtų, tačiau ilgi pasivaikščiojimai gryname ore tikrai nepakenks.

Papildomos procedūros
* Neteksite daugiau svorio, jei apsilankysite saunoje - šiluma tirpdys riebaliukus, o tuo pačiu ir organizmą išvalys.
* Jei turite galimybę paplaukioti baseine, pasinaudokite ja. Vanduo, lyg ir masažuodamas kūną, padeda numesti svorio.
* Kam priimtina, padeda valomosios klizmos (rekomenduojama rytais).

Kam negalima greitai mesti svorio
Greitai lieknėti draudžiama:
- sergantiems cukriniu diabetu,
- turintiems kasos problemų,
- sergantiems skrandžio opomis,
- linkusiems į depresiją,
- ką tik persirgusiems infekcinėmis ligomis.

Sulieknėti per 3 dienas įmanoma, tačiau prieš laikydamiei dietos, nuspręskite, ar verta.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Pilvo pūtimas: kas jį sukelia, kaip gydyti ir užbėgti už akių

Pilvo pūtimas paprastai pasireiškia nemaloniu (kartais ir skausmingu) pilvo sienelės tempimu. Kartais yra jaučiamas pilvo raižymas, šleikštulys, gali pasireikšti vidurių užkietėjimas arba viduriavimas.

Gydytoja dietologė E. Gavelienė: kam galima per mėnesį numesti 4 kg svorio (2)

„Kodėl taip nutinka, kad mums nepakanka sveikos mitybos principų ir prireikia griežtų ar mažo kaloringumo dietų?“, – retoriškai klausia medicinos mokslų daktarė ir gydytoja dietologė Edita Gavelienė, pasiteiravus apie dietų poveikį sveikatai.

TOP 10 įpročių, kurie be vargo padės sureguliuoti jūsų kūno svorį

Norint kontroliuoti savo kūno svorį, svarbiausia yra pakeisti gyvenimo būdą taip, kad pokyčiai lydėtų visą gyvenimą.

Kokia turi būti reguliari mityba, kad sulieknėtum (3)

„Ar norint sulieknėti svarbu reguliariai maitintis?“ Šio klausimo sulaukiu tikrai labai dažnai. Moterys klausia: ar svarbu maitintis nustatytomis valandomis, daryti reguliarius tarpus tarp valgymų, jei taip, kokie jie turėtų būti ir t.t.

Net agresyviu vėžiu sergantys vyrai turi galimybę gyventi

Prostatos vėžiu gali susirgti vos 40-ies sulaukę vyrai. Neretai jiems nustatomas jau išplitęs vėžys. Tačiau nusiminti negalima – šiuolaikinės priemonės leidžia valdyti net agresyvią ligą.

Neįtikėtina, kiek daug reiškia keli gramai druskos ir cukraus (6)

Perteklinis cukraus ir druskos vartojimas sukelia daugybę ligų ir negalavimų, tačiau daugeliui šių maisto priedų itin sunku atsisakyti.

Apie smulkmenas, nuo kurių priklauso Tavo svoris ir išvaizda (2)

Sako gyvenimas susideda iš smulkmenų. O aš šiuo trumpu įrašu noriu pasakyti, kad iš jų susideda ne tik gyvenimas, bet ir lieknėjimo sėkmė ar nesėkmė.

Visa tiesa apie vitaminus: kokius verta vartoti, o kurie netgi gali pakenkti (4)

Atrodo, paprasčiausias universalus patarimas būtų štai toks: valgyk daržoves, mankštinkis ir vartok vitaminus. Vis tik ne viskas taip paprasta. Dešimtmečius trunkantys mokslininkų atliekami tyrimai vis dar negali suteikti patikimų įrodymų, kad vitaminai ir maisto papildai iš tiesų turi bent kokios reikšmingesnės naudos žmogaus organizmui. Lyg to dar būtų maža, dalis tyrimų krypsta visiškai priešinga linkme – nustatyta, kad tam tikri vitaminai galimai kenkia. Kelių rūšių vitaminai siejami su tam tikrų tipų vėžio, kiti – inkstų akmenligės rizikos didėjimu.

Odontologas J. Travkin: savo pacientams siūlome tai, kas šiandien yra unikalu ir progresyvu (2)

Laikas pamiršti laikus, kai vizitas pas odontologą prilygo bausmei. Pasak odontologijos klinikos „Privati praktika“ vadovo gydytojo odontologo Jevgenij Travkin, dabar pacientai ateina noriai ne tik todėl, kad nauji dantys grąžina visaverčio gyvenimo džiaugsmą, bet ir dėl komfortiškos bei greitos jų atkūrimo procedūros.

Mokslininkai įspėja: kvapnias žvakes deginkite atsargiai

Atėjus rudeniui, kuomet dienos trumpėja, darosi tamsesnės ir vėsesnės, vis daugiau laiko praleidžiame namuose. Viena interjero detalė, be kurios dažna mūsų neįsivaizduoja jaukaus rudens vakaro, yra kvapni žvakė. Tačiau ar tikrai kvapniomis žvakėmis galime mėgautis be baimės? Mokslininkai siūlo tai daryti atsargiai.