Kaip efektyviai sulieknėti per kelias dienas

 (9)
Paprastai šis klausimas tampa aktualus prieš ypatingas šventes, pasimatymus, išleistuves. Nors žinome, kad greitas lieknėjimas ne itin gerai veikia sveikatą, tačiau jam ryžtamės dėl gražesnės figūros.
Kaip efektyviai sulieknėti per kelias dienas
© Shutterstock nuotr.

Pateikiamos net kelios greito lieknėjimo dietos - dažniausiai jos numatytos 3 dienoms, ir jos padeda atsikratyti 2-3 kilogramų. tačiau nepamirškite, kad greitai atsikračius kelių kilogramų ir grįžus prie įprasto mitybos režimo, kilogramai neabejotinai grįš.

Sulčių dieta
Tris dienas gerkite sultis ir - jokio kieto maisto. Atkreipkite dėmesį - sultis geriau ruošti pačioms, nes parsineštosiose iš parduotuvės - daug konservantų, saldiklių, aromato stipriklių ir kitų jūsų organizmo nereikalingų priedų. Sako, geriausio efekto sulaukiama geriant salierų sultis - jos ypač gerai degina riebalus. Jei turite problemų dėl virškinimo sistemos, sultis būtinai skieskite vandeniu.

Grikių dieta
Tai gana populiari dieta, ir ją ypač mėgsta žvaigždės. Jei ją renkatės ir jūs, kasdien valgykite vandenyje be jokių prieskonių, druskos, cukraus ir sviesto virtus grikius. Skurdų racioną paįvairins nesaldinta žalia arbata ar vanduo.

Kopūstų nuoviro dieta
Laikytis šios (o ir kitų) dietų galima tik sveikatos problemų neturintiems žmonėms. Žemiau siūlomas meniu yra vienodas visoms 3 dienoms:
- Ryte nubudus: 150 ml vandens su 1 valg. šaukštu medaus ir citrinos sultimis.
- Pusryčiai: nesaldi arbata arba kavos puodelis.
- Pietūs: virtas vištienos gabaliukas (labiausiai tinka krūtinėlė), šviežios daržovės.
- Vakarienė: kopūstų nuoviras, paruoštas iš 150-200 g baltagūžio kopūsto ir 2/3 stiklinės vandens (dėti druskos ar prieskonių negalima).
- Prieš miegą - neriebus kefyras.

Fiziniai pratimai
Siekiant efektyviau sudeginti riebalinį sluoksnį, nepakenks padidinti fizinį aktyvumą. Kadangi jūsų maisto racionas nėra kaloringas, persitempti nereikėtų, tačiau ilgi pasivaikščiojimai gryname ore tikrai nepakenks.

Papildomos procedūros
* Neteksite daugiau svorio, jei apsilankysite saunoje - šiluma tirpdys riebaliukus, o tuo pačiu ir organizmą išvalys.
* Jei turite galimybę paplaukioti baseine, pasinaudokite ja. Vanduo, lyg ir masažuodamas kūną, padeda numesti svorio.
* Kam priimtina, padeda valomosios klizmos (rekomenduojama rytais).

Kam negalima greitai mesti svorio
Greitai lieknėti draudžiama:
- sergantiems cukriniu diabetu,
- turintiems kasos problemų,
- sergantiems skrandžio opomis,
- linkusiems į depresiją,
- ką tik persirgusiems infekcinėmis ligomis.

Sulieknėti per 3 dienas įmanoma, tačiau prieš laikydamiei dietos, nuspręskite, ar verta.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Sveikata

Kodėl atsiranda blogas burnos kvapas ir kaip jį pašalinti?

Halitozė – tai nemalonus kvapas iš burnos, dėl kurio patiriamas diskomfortas bendraujant. Tokiu sutrikimu „JAV skundžiasi 10-30 proc., o kitų tyrimų duomenimis 20-40 proc. visų gyventojų. 80-85 proc. atvejų blogą burnos kvapą sukelia baltymų ir kitų organinių medžiagų skilimas burnoje, kurio skilimo produktai yra lakieji sieros turintys junginiai.“

Sveiko maisto šventėje – desertų mūšis!

Sveiko maisto šventė – tai daugiau nei 25-erius metus trunkanti Lietuvos sveikuolių sąjungos tradicija, skatinanti žmones domėtis valgymo kultūra, sveiku maistu ir jo įtaka sveikatai.

Sveikatos specialistė apie sausus pusryčius: pirkėjai dažnai suklaidinami (1)

Teisingai subalansuoti, padeda sumažinti cholesterolio kiekį, mažiau cukraus, riebalų, be gliuteno, dailinantys figūrą - tokių ir panašių užrašų galima atrasti ant dribsnių bei sausų pusryčių pakuočių. Dažnai tai - tik reklaminiai šūkiai, skirti suvilioti pirkėjus.

Niežti odą? Kaip palengvinti nemalonius simptomus (1)

Niežulys tėra ligos simptomas. Būtent todėl esant niežėjimui gydytojas pirmiausia atlieka kruopštų patikrinimą, nustato diagnozę ir skiria medikamentų.

15 kg atsikračiusiai Rimai labai padėjo ir šiuolaikinės technologijos (14)

Norite numesti svorio? Rinkitės ne dietą, o keiskite gyvenimo būdą.

10 patarimų, kaip maitintis, norint sumažinti cholesterolio kiekį (1)

Ar jūsų cholesterolio kiekis yra aukštas ir jūs norite jį sumažinti? Nenuostabu, šiais laikais daug žmonių turi per aukštą cholesterolio kiekį. Tam, kad sumažintumėte šį cholesterolio kiekį - štai jums 10 patarimų, kurių galite pradėti laikytis jau šiandien.

Tad kokį pieną rinktis? (2)

Šis klausimas dažniausiai yra keliamas tų, kurie yra alergiški karvės pienui arba dar rečiau tų, kurie ieško naujovių ir nori savo mitybos racioną paįvairinti.

Šaltibarščiai iš miltelių? Ir net sveikesni! (2)

Vilniuje, Saulėtekio slėnyje, gimsta sveikas prekių ženklo „Urban Food“ maistas skubantiems miestiečiams. Saulė Serafinienė (45 m.) praėjusią vasarą užsidegė neaukštoje temperatūroje, kad nežūtų vitaminai ir mineralai, džiovinti daržoves, uogas, sėklas ir iš jų gaminti miltelius kasdieniam racionui papildyti.

Kraujo grupių dieta – sveikatos stiprinimas natūraliu būdu

Kai XX a. pabaigoje mokslininkai atrado 4 kraujo grupes, pradėta ieškoti su jomis susijusių dėsningumų. Nors skeptikai abejoja, bet rasta sąsajų tarp kraujo grupės ir charakterio, dažniausiai sergamų ligų, imuniteto, maisto toleravimo ir t. t. Remiantis dėsningumais sudaryta kraujo grupių dieta – natūralus būdas sveikai maitintis, stiprinti imunitetą ir atsikratyti nepageidaujamų kilogramų.

Gydytojas ginekologas: kokias dažniausiai klaidas daro net ir suaugusios moterys

Nors vis daugiau yra kalbama apie reguliarių apsilankymų pas gydytojus bei tyrimų naudą, pacientai vis dar vengia kreiptis pas kai kuriuos specialistus.

Sporto degustatorės dienoraštis: manote, kad joga – sielai? Klystate! (1)

Kai kuris nors mano draugas pareiškia, kad nepatinka joga, žinau tik viena − tas žmogus apie ją nieko neišmano. Anksčiau būčiau puolusi aiškinti. Dabar jau žinau, kad nieko žmogui nepasakysi, todėl… rašau.

Sveikatos specialistė apie tai, kaip ir kiek suvalgyti (11)

Svarbu ne tik kokį maisto produktą išsirenkame, pagaminame ir suvalgome, bet daug svarbiau kaip valgome ir kiek suvalgome. Visi tai, regis, žinoma, tačiau kaip suprasti, kur yra riba?

Kokie požymiai rodo, kad maistas tau žalingas?

Liepos 8 diena minima Tarptautinė alergijos diena, kuria siekiama atkreipti visuomenės dėmesį į šių dienų vieną dažniausių civilizacijos ligų – alergiją. Dažnu atveju nemaloni kūno reakcija pasireiškia pieno produktams. Tačiau kaip atskirti – tai alergija, ar maisto netoleravimas? Ar tik gydytojas gali nustatyti, kad esi alergiškas tam tikram maisto produktui?

Vėžio institute filmuojanti menininkė: niekas net neįsivaizduoja, kaip čia viskas vyksta iš tikrųjų (18)

Kalbamės su viešnia iš Maskvos dokumentinio kino ir teatro režisiere Marija Turčininova, Nacionaliniame vėžio institute kuriančia dokumentinį filmą.