Garsioji kopūstų dieta – plokščias pilvas per 14 dienų

Jeigu sunkiausias dalykas yra kartą ir visiems laikams atsikratyti pilvo, reikia skubiai keisti mitybos planą ir vartoti šiuo atveju patį veiksmingiausią produktą – kopūstą. Pavasaris įgauna pagreitį, tad nešvaistykite laiko veltui!

Dėl plokščio pilvo vizualiai figūra atrodo dailiau net ir tuo atveju, jeigu moteris turi antsvorio. Kruopščiai parinktas racionas ir taisyklinga mityba leis jums per maksimaliai trumpa laiką atsikratyti nudribusio pilvo, garantuos lieknesnes kūno linijas ir netgi sumažins klubų apimtį.


Kodėl kopūstas yra veiksmingas?


1. Dėl didelio stambių maistinių skaidulų (ląstelienos) kiekio kopūstai gerina virškinimą, o tai padeda išvalyti iš organizmo šlakus ir skysčių perteklių.

2. Kopūstuose praktiškai nėra krakmolo ir cukraus.

3. Kopūstai greitai užpildo skrandį ir numalšina alkio jausmą, tačiau tuo pačiu pasižymi mažu kaloringumu.

4. Tai viena iš nedaugelio daržovių, kuriose iki vasaros išlieka maksimaliai daug vitaminų.

5. Tai produktas, kurio kaina visiems yra prieinama.

6. Geriausiai kopūstai savo darbą atlieka naktį, kol jūs miegate: šis produktas neapkrauna organizmo ir koreguoja virškinamojo trakto darbą, kas labai svarbu, jeigu norite turėti plokščią pilvą.

Kai sudaryti mitybos planą:

1. Pusryčiams būtina valgyti kompleksinių angliavandenių (košes, duoną), pieno produktų, taip pat galima valgyti medų, vaisius, uogas ir riešutus.

2. Pietums – baltymai (neriebi mėsa, žuvis, grybai) su daržovėmis, kiaušiniai.

3. Vakarienei – patiekalai iš kopūstų.

Valgymų keisti vietomis negalima, tačiau dietos dienas varijuoti tarpusavyje nedraudžiama. Rauginto pieno produktus galima valgyti bet kuriu dienos metu.


Dietos laikotarpiu būtina visiškai atsisakyti:


• baltos duonos

• riebių padažų

• saldumynų

• šlifuotų baltų ryžių

• bulvių

• bananų

• gazuotų gėrimų

• tirpios kavos

• sviesto


Svarbu:


1. Valgyti žalius kopūstus (t. y. termiškai neapdorotus).

2. Kad sumažėtų pilvo apimtys, laikomės apie 300–350 mililitrų porcijų dydžio.

3. Druskos vartojame minimaliai arba ją galime pakeisti nedideliu kiekiu nesūraus sojų padažo.

4. Po kiekvieno valgymo turite jausti nestiprų alkį. Vis dėlto, jeigu dietos laikotarpiu alkio jausmas jus persekioja nuolat, papildykite mitybos planą dar vienu valgymu, kurio metu galima valgyti vakarienei skirtus patiekalus, tačiau jokiu būdu nedidinkite porcijų dydžio.


Shutterstock nuotr.


Dietos trukmė – 14 dienų


PIRMA DIENA


Pusryčiai: su pienu virta avižų košė be cukraus, žalia arbata su medumi.


Pietūs: vištienos žlėgtainis.


Keturioms porcijoms reikia: vienos krūtinėlės, 2 valgomųjų šaukštų sojų padažo, 1 valgomojo šaukšto neriebios grietinės, 1 arbatinio šaukštelio aštrių garstyčių.


Marinatui sumaišykite grietinę, sojų padažą ir garstyčias. Vištienos krūtinėlės filė supjaustykite pailgai į keturias dalis ir lengvai išmuškite. Užmarinuokite vištieną ir palikite šaldytuve 30–60 minučių. Sudėkite į formą, uždenkite kepimo folija ir kepkite 20 minučių 180° Сelsijaus. Tada foliją nuimkite ir kepkite dar 10 minučių.

Vakarienė: kopūstų salotos su alyvuogių aliejumi ir citrinų sultimis.


ANTRA DIENA


Pusryčiai: vandenyje virta grikių košė su slyvomis ir medumi.


Pietūs: maltinukai ant daržovių pagalvės.


Šešioms porcijoms reikės: 400 gramų jautienos, 1 kiaušinio, 4 valgomųjų šaukštų sėlenų, 1 svogūno, 1 morkos, 1 pakelio bet kokių šaldytų daržovių mišinio be bulvių ir ryžių, 200 mililitrų vandens, šviežių žalumynų, česnako, druskos ir pipirų – pagal skonį.


Jautieną, svogūną ir morką susmulkinkite trintuvėje ir viską sumaišykite. Įmuškite kiaušinį, suberkite smulkintus žalumynus, sėlenas, druską ir pipirus. Viską gerai išmaišykite ir suformuokite maltinukus. Kepimo formos dugne sudėkite daržoves (sūdyti nereikia), ant viršaus padėkite maltinukus, įpilkite šiek tiek vandens, užklokite folija ir kepkite orkaitėje 30 minučių 180° Сelsijaus.


Vakarienė: smulkinti kopūstai su alyvuogių aliejumi be druskos ir konservuoti žali žirneliai.


TREČIA DIENA


Pusryčiai: vaisių salotos (obuolys, kriaušė, apelsinas) su vienu arbatiniu šaukšteliu medaus ir 100 gramų liesos varškės.


Pietūs: ant garų ruošta žuvis ir brokoliai be druskos.


Vakarienė: kopūstų salotos su sūriu.


Dviems porcijoms reikės: 300 gramų kopūsto, 100 g morkų, 40 gramų kieto sūrio, 2 arbatinių šaukštelių alyvuogių aliejaus.


Kopūstus smulkiai supjaustykite, morkas sutarkuokite vidutinio rupumo tarka, o sūrį – smulkia tarka. Viską sumaišykite ir pagardinkite aliejumi.


Shutterstock nuotr.


KETVIRTA DIENA


Pusryčiai: grikių košė be sviesto, vienas virtas kiaušinis, žalia arbata su medumi.


Pietūs: kepta vištienos filė su prieskoniais ir žalumynais.


Vakarienė: kopūstų salotos su ridikais.


Dviems porcijoms reikės: 200 gramų kopūstų, 200 gramų japoninio ridiko (liaudyje vadinamas daikonu, jį galima pakeisti paprastais ridikais), 50 gramų morkų, 2 arbatinių šaukštelių alyvuogių aliejaus, 1 valgomojo šaukšto citrinų sulčių, maltos kalendros – ant peilio galiuko, svogūnų laiškų – pagal skonį, druskos nenaudoti.

Kopūstus reikia supjaustyti, japoninį ridiką ir morkas – sutarkuoti, daržoves sumaišyti. Užpilkite alyvuogių aliejaus ir citrinų sulčių mišiniu, pabarstykite kalendra. Išmaišytas salotas apibarstykite smulkintais svogūnų laiškais.


PENKTA DIENA


Pusryčiai: piene virta avižų košė su vienu valgomuoju šaukštu graikinių riešutų ir vienu arbatiniu šaukšteliu medaus.


Pietūs: bet kokių daržovių sriuba su mėsa ar vištiena (be papildomų riebalų).


Vakarienė: paprastų ir Pekino kopūstų salotos, pagardintos natūraliu jogurtu ir citrinų sultimis, tačiau be druskos.


ŠEŠTA DIENA


Pusryčiai: neriebus kietas sūris, pilno grūdo miltų duona, 1 obuolys, žalia arbata su medumi.

Pietūs: ant garų ruošta žuvis be druskos, troškintos daržovės su citrinų sultimis.


Vakarienė: kopūstų salotos su baltymais.


Dviems porcijoms reikės: 300 gramų kopūstų, 4 kiaušinių, 4 valgomųjų šaukštų natūralaus jogurto, šviežių žalumynų ir sojų padažo – pagal skonį.


Kiaušinius kietai išvirti, baltymus ir trynius atskirti, baltymus sutarkuoti tarka (tryniai liks pusryčiams). Kopūstus smulkiai supjaustykite. Žalumynus susmulkinkite, sumaišykite su jogurtu ir sojų padažu. Kopūstus ir kiaušinių baltymus sumaišykite ir užpilkite padažą.


SEPTINTA DIENA


Pusryčiai: su pienu virta grikių košė, pagardinta virtu kiaušinio tryniu (likusiu iš vakar dienos), pusė avokado ir žalia arbata su medumi.


Pietūs: virta jautiena ir ankštinės pupelės.


Vakarienė: kopūstų ir salierų salotos.


Dviems porcijoms reikės: 200 gramų kopūstų, 200 gramų saliero šaknies, 4 saliero stiebų, 2 valgomųjų šaukštų neriebios grietinės, 1 valgomojo šaukšto garstyčių grūdų, pusės arbatinio šaukštelio malto imbiero, saujelės šviežios žalumos, druska nenaudojama.


Kopūstus ir salierų stiebus smulkiai supjaustykite, o saliero šaknį – sutarkuokite tarka. Padažui sumaišykite grietinę, garstyčių grūdelius ir maltą imbierą. Viską išmaišykite, paskui pabarstykite smulkintais žalumynais.


Aštuntą dieną dietą reikia pradėti kartoti iš naujo, tačiau jos tęsti negalima ilgiau kaip dvi savaites.

Jums tikrai viskas pasiseks, jeigu tikėsite savo jėgomis ir judėsite tik pirmyn, nesustodamos nei minutei.


Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis