Prisijunkite!

Prisijungę vartotojai gali:

  • dalyvauti konkursuose
  • skaityti straipsnius vėliau
  • gauti naujienų prenumeratą

Neturite paskyros?

Didžiausia vertybė – ne prarasti kilogramai, o įgytas pasitikėjimas savimi

Prabėgusią vasarą Tatjana Burkienė vadina mitybos išbandymų metu.

Praėjusį pavasarį „Nutrilesslieknėjimo projekte „Mes tikim – tu gali!“ dalyvavusi 34 metų moteris per tris savaites sėkmingai atsikratė 8 kg.

Projekto metu mitybos specialisto Artūro Sujetos sudarytas maitinimosi planas puikiai tiko Tatjanai, tačiau jame esančių patiekalų nenorėjo ragauti jos vyras ir dukrytė. Tad Tatjanai teko ieškoti sveikos mitybos alternatyvų, tinkančių visai šeimai.

Nevalgo saldumynų, nes jų... neperka

Tatjana neslepia esanti iš tų žmonių, kurių svoris ypatingai reaguoja į mitybą. Pakanka suvalgyti kaloringesnio maisto ir svarstyklių rodmenys šokteli aukštyn. „Be to, man apskritai labai sunku skaičiuoti kalorijas“, - ne vienam kylančią problemą įvardija Tatjana. Į projektą 34-erių moteris atėjo sverdama 88 kg, jo pabaigoje svėrė 80 kg, tokį svorį jai pavyksta išlaikyti iki šiol.

Organizatorių nuotr.

Bene didžiausias Tatjanos šeimos pasiekimas – sumažėjęs saldumynų vartojimas. Nepirkti jų pasiūlė netgi ne Tatjana, o moters sutuoktinis. „Sako, jei namuose bus, vis tiek suvalgysime, o dabar nėra ir iškart lengviau jų nevalgyti“, - patirtimi dalijasi Tatjana.

Miltinių patiekalų mėgėjas Tatjanos vyras iš pradžių nenoriai sėdo prie daržovių lėkštės. Tuomet Tatjana ėmė ieškoti nebandytų receptų, kaip jas skaniau paruošti. Rezultatas – dabar moteris daug daugiau patiekalų kepa orkaitėje.

Naujos taisyklės galioja ir atostogaujant

„Pastebėjau, kad man 5 valgymų per dieną režimas netinka, - pasakoja Tatjana. – Man geriausia valgyti pusryčius, pietus, vakarienę ir vieną kartą užkąsti. Vakarienę valgau tarp pusės septynių ir pusės aštuonių vakaro. Anksčiau laukdavau, kol vakarieniauti sės vyras, dažnai prie stalo sėsdavome vėlai. Dabar jis derinasi prie mano vakarienės laiko, ir pats nebevalgo vėlai vakare“. Tokių pokyčių pasekmė – geresnė vyro savijauta, kokybiškesnis miegas.

Pagrindinės taisyklės, kurių Tatjana išmoko dalyvaudama projekte, - mažesnės maisto porcijos, daugiau daržovių, mažiau riebalų. Kas lėkštėje, ji atidžiai žiūri ir per atostogas, nebūtinai suvalgo viską, kas joje įdėta.

Tatjanos mitybos režimą trikdo darbas naktinėje pamainoje. Tuomet ją gelbsti „Nutriless“ kokteiliai, nuo kurių ji jaučiasi soti ir nebūna mieguista. Nors dirbant kelias naktis iš eilės organizmui susidoroti tampa sunkiau.

Organizatorių nuotr.

Pasibaigus projektui „Mes tikim – tu gali!“ Tatjana ir gyventi sveikai mokosi savarankiškai. Ji mėgino pasinaudoti rekomendacija valgyti kuo rečiau, tačiau toks režimas moteriai netiko. Tatjana išbandė ir metodą, kai vieną dieną per savaitę gali valgyti viską, ko tik širdis geidžia. „Tada nusprendžiau valgyti tada, kai tikrai norėsiu, - pasakoja ji. – Bet tada pagalvoju, ar tikrai noriu? Kai žinau, kad galėsiu suvalgyti rytoj, lengviau atsisakyti šiandien“.

Draugystė su sportu vis dar komplikuota

Dar viena pakankamai komplikuota Tatjanos patirtis – draugystė su sportu. Ji tikėjosi, kad atėjus vasarai nesunkiai sugebės sportuoti savarankiškai, tačiau kaskart susiruošus pabėgioti atsirasdavo priežasčių to nedaryti. „Tai lyja, tai dukra priprašo pabūti su ja, - priežasčių savarankiškai nesportuoti nesunkiai surasdavo Tatjana. – Kartą per savaitę pabėgiodavau, pasportuodavau, bet tiek, kiek tikėjausi, nesigaudavo“.

Todėl dabar ji nusprendė, kad geriausia išeitis – metinis sporto klubo abonementas, ir jį jau įsigijo. Vos kelias savaites juo pasinaudojusi Tatjana jau atsikratė ir kilogramo svorio.

Pažįstami Tatjanos neretai klausinėja, kaip jai pavyko atsikratyti papildomų kilogramų, jų nepriaugti. Su visais ji noriai dalijasi savo lieknėjimo patirtimi.

Organizatorių nuotr.

Tatjana, kaip ir jos vyras, jaučiasi geriau, lengviau. „Bet svarbiausia, kad įgijau daugiau pasitikėjimo savimi, - džiaugiasi Tatjana. – Anksčiau galvodavau, o gal aš nesugebėsiu. Dabar žinau, kad galiu“.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis

Prisijunkite!

Prisijungę vartotojai gali:

  • dalyvauti konkursuose
  • skaityti straipsnius vėliau
  • gauti naujienų prenumeratą

Neturite paskyros?