Furla: daugiau nei mada, tai italų gyvenimo menas

Šiuolaikinė moteris ieško ne tik stiliaus, bet ir istorijos, slypinčios už kiekvieno aksesuaro. Italija tai siūlo jau dešimtmečius – subtilią eleganciją, kurios šaknys glūdi tradicijose, o žvilgsnis nukreiptas į ateitį.

Prabanga su itališku charakteriu


„Furla istorija – tai pasakojimas apie mano tėvo svajonę. Trys jo vaikai – Carlo, Paolo ir aš – nešėme šią svajonę ten, kur mano tėvas jos labiausiai norėjo: į ateitį. Kai manęs paklausia, ar turiu devizą, atsakau tik vienu žodžiu: „pirmyn“, – sako Giovanna Furlanetto, „Furla“ mados namų įkūrėjo Aldo Furlanetto duktė.

Dešinėje Aldo Furlanetto su žmona, kairėje – Giovanna Furlanetto
Dešinėje Aldo Furlanetto su žmona, kairėje – Giovanna Furlanetto
Organizacijos nuotr.


„Furla“ – prabangos prekių ženklas, kuris daugiau nei 90 metų diktuoja mados tendencijas visame pasaulyje. Nuo 1927-ųjų jis kuria premium standartus atitinkančius aksesuarus, prieinamus plačiam vartotojų ratui. Būdama vienintelė italų atstovė savo kategorijoje, „Furla“ yra aukščiausios meistrystės, kūrybiškumo, optimistiško, tačiau kartu tvirto charakterio sinonimas.


Mados namai žinomi dėl išskirtinio rankinių ir odos gaminių dizaino, o jų kolekcijas papildo elegantiški akiniai. „Furla“ aksesuarai perteikia itališką požiūrį į gyvenimą, kviečia atrasti individualumą ir suteikia džiaugsmo kiekvienam, kuris juos nešioja.

 

 Menas be ribų


„Furla“ paliko ryškų pėdsaką meno srityje. 2008 metais Giovana Furlanetto savo gimtajame Bolonijos mieste įkūrė „Fondazione Furla“ – organizaciją, remiančią šiuolaikinį meną ir formuojančią ilgalaikius kultūrinius santykius su kitokiomis meno formomis. Tai buvo novatoriškas eksperimentas, įgijęs ir tarptautinį pripažinimą. Buvo siekiama kruopščiai ištyrinėti visą Italiją ir suteikti matomumą labiausiai nusipelniusiems kūrėjams. „Furla“ premija padėjo jiems tobulėti ir suteikė svarbų pagrindą jų karjerai.


Didelis dėmesys meno puoselėjimui įkvėpė ir naujojo „Furla“ logotipo – arkos – sukūrimą.


„Furla“ arkos formos logotipas naudojamas akinių dizaine
„Furla“ arkos formos logotipas naudojamas akinių dizaine
Organizacijos nuotr.

Pirmą kartą jis pristatytas 2020 metais, žyminčiais naują etapą ilgoje itališkų mados namų istorijoje. Logotipą įkvėpė Fondazione Furla arkinių konstrukcijų kolonada, primenanti plačiai nuskambėjusius garsiuosius Bolonijos portikus.

Logotipas simbolizuoja atvirumą, džiaugsmą, kūrybiškumą ir aistrą – pagrindines „Furla“ prekių ženklo vertybes.


Matyti pasaulį itališkai


„Furla Eyewear“ kolekcijoje itališka dvasia susijungia su šiuolaikiniu stiliumi. Kiekviename akinių modelyje juntamas kūrybiškumo, elegancijos ir laikui nepavaldžios klasikos prieskonis. Kolekcija jungia naujausias mados tendencijas su aukščiausiu meistriškumu: naudojamos kruopščiai atrinktos kokybiškos medžiagos jas apjungiant su pažangiausiomis technologijomis. Šis ženklas skirtas kosmopolitiškai moteriai, kuri mėgsta nuotykius ir noriai leidžiasi į keliones siekdama pažinti pasaulį. Ji turi prigimtinį estetikos pojūtį, todėl jai rūpi, kaip ji atrodo. „Furla“ moteris sumaniai derina drabužius bei aksesuarus, siekdama visada atrodyti originaliai ir pabrėžti savo individualumą.  

„Furla“ 2025 metų rudens/žiemos sezono kampanija
„Furla“ 2025 metų rudens/žiemos sezono kampanija
Organizacijos nuotr.

Meistrystė kiekvienoje detalėje


„Furla“ akiniai – tai istorija, virtusi vizualiu objektu. Jie gimsta iš ikoninių elementų, išgarsinusių prekių ženklą rankinių pasaulyje. Dizaineriai žaidžia su architektūriniais motyvais ir skirtingomis faktūromis, kad kiekvienas rėmelis taptų tikru šedevru. „Sphere“ – nedidelė, apvali dekoracija – subtiliai įkomponuota į rėmelius, akiniams suteikia tikro papuošalo vertės prabangos.

„Sphere“ dekoracija, naudojama rankinių dizaine, atkartojama ir kuriant akinius
„Sphere“ dekoracija, naudojama rankinių dizaine, atkartojama ir kuriant akinius
Organizacijos nuotr.

Naujas kojelių dizainas su mados namų logotipu (arkos figūra) simboliškai jungia akinių kolekciją su legendine odinių rankinių linija „Furla Nuvola“. Originalus ombre efektas – laipsniškas spalvų perėjimas lęšiuose ar rėmelyje – tampa prekių ženklo DNR kodu: elegancijos ir stiliaus sinteze.

„Furla“ arkos formos logotipas, jungia akinių kolekciją su legendine rankinių linija
„Furla“ arkos formos logotipas, jungia akinių kolekciją su legendine rankinių linija
Organizacijos nuotr.

Viena atpažįstamiausių „Furla“ rankinių – „Sofia“ – garsėja savo struktūruota forma, arkos figūros užsegimu ir rafinuotomis detalėmis. Ji tapo įkvėpimu ir akinių kolekcijai: specialiai „Furla Eyewear“ Italijos gamintojo „Mazzucchelli“ sukurti acetato raštai – subtiliai atkartoja kultinio modelio estetiką, perkeldami ją į šiuolaikinį akinių dizainą. „Fielmann“ didžiuojasi galėdamas klientus lepinti išskirtinėmis šių italų mados namų akinių kolekcijomis.

Acetato raštai – subtiliai atkartoja kultinio „Furla“ rankinės modelio estetiką
Acetato raštai – subtiliai atkartoja kultinio „Furla“ rankinės modelio estetiką
Organizacijos nuotr.

                                                                      

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis