„Max Mara“ 2021 m. ruduo – žiema

Fanfaros, būgnų gausmas, fejerverkai, kavalkada, jubiliejus, karūnavimas. „Max Mara“ moteris triumfuojanti ir nesulaikoma, žengianti švenčiančio, vėliavomis išpuošto miesto gatvėmis. Pati sau karalienė.

Jai teko nueiti ilgą kelią nuo 1951-ųjų, kai įkūręs mados namus „Max Mara“, Achille Maramotti paskelbė, kad jo dėmesio centre – „vietos notarų ir daktarų žmonos“. Jo pasirinkimas buvo puikus. Šios atkaklios moterys ilgainiui pačios ėmė dirbti, jos kilo ir kilo, o „Max Mara“ žengė drauge su jomis.

 

Britiškas stilius su itališku akcentu. Autentiškas, kartais net ekscentriškas. Šios temos atsikartoja „Max Mara“ kolekcijose nuo pradžių pradžios. Jos tapo ir jubiliejinės kolekcijos ašimi.

 

Jaunoji „Max Mara“ karalienė į miestą atneša laukinės, atšiaurios sėkmės dvelksmą. Ji – moteris, įveikianti visus gyvenimo iššūkius. Ramiai, dalykiškai ir su atsainiu žavesiu. Įsivaizduokite ją skubančią atšiauriu kraštovaizdžiu, jojančią ant žirgo ar žygiuojančią su mylimais šunimis. Įsivaizduokite ją už sunkvežimio vairo, taisančią automobilio variklį ar pilotuojančią sraigtasparnį.

 

Kolekcijos būtiniausiųjų rinkinyje – erdvūs naujieji „Max Mara“ bomberiai, derantys prie bet kokios aprangos, ir „neperšlampami“ minkštučiai alpakos vilnos švarkai su daugybe kišenių. Žymioji „Max Mara“ kupranugario vilna dabina ir dygsniuotus švarkus. Žavioji karalienė juos derina su klostytais sijonais, storomis kojinėmis ir tvirtais batais. Derinį užbaigia nepriekaištingai sukirpti languoti kostiumai, prašmatnūs grafiški tartanai, oversize tipo nertiniai, aksominiai alkūnių lopai ir žaismingos plisuotos organzos apykaklės.

 

Tikras brangakmenis jos karūnoje – tai, žinoma, „Max Mara“ paltas. Minkštutis kailiukas, ilgaplaukė kupranugario vilna ar elegantiškas siluetas – tobula dydžio, proporcijos, balanso, konstrukcijos ir užbaigimo harmonija.

 

Kaip būtų galima apibūdinti šią 70 metų kelionę į pačią viršūnę? Jaudinančia, džiuginančia, epine? Taip, bet pribloškianti pirmojo mados namų „Max Mara“ reklaminių kampanijų grafika apjungia visa tai vienu ženklu – paprasčiausiu šauktuku.

 

Makiažas: Tom Pecheux

Plaukai: Holly Smith

Muzika: Johnny Dynell

Akiniai: sukurti, pagaminti ir platinami bendradarbiaujant su „Marcolin Group“

 


Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis