Gian Luigi Paracchini „Prada gyvenimas“
Neįmanoma trumpai nusakyti, kas yra „Prada“, nes šis ženklas peržengia bet kokius ribotus madų pasaulio apibrėžimus. Kone prieš šimtmetį Milane, elegantiškoje parduotuvėje Viktoro Emanuelio pasaže, sukurtas prekės ženklas transformavosi į daug platesnę konceptualią visatą, kur drabužių ir aksesuarų linijų stilius įsitvirtino sykiu su galingu įvaizdžiu, užaugusiu ant tvirtų atramų, nutiestų į kitas kultūrinio gyvenimo galaktikas, ir įkvėpė daugelį veiksnių aprėpiantį gyvensenos stiliaus fenomeną.
Ši knygoje pasakojama istorija yra „Prada“ visatos tyrinėjimas, pasakojimas apie tai, kaip iškilo bendrovė, virtusi prekės ženklu ir įtakingu vardu, kaip nepaprastai sparčiai išaugo ir nepaliauja augti toliau; kokia sėkmė ant mados pakylų lydėjo šią raidą, kokias naujas meno erdves ši kompanija sukūrė, kokius komercinės futuristinės architektūros iššūkius įveikė, kokiose kvapą gniaužiančiose buriavimo dvikovose dalyvavo.

Tačiau nekalbant apie visa, ką, suvienijus talentus bei įgūdžius, šiems dviem pavyko sukurti, jie keliauja per knygą, pasakojančią kiekvieno jų savą istoriją, ataustą jų prielankumais, aistromis ir silpnybėmis. Mūsų herojai daug kuo – pirmiausia tokiomis skirtingomis savo asmenybėmis – primena du iš romano puslapių nužengusius veikėjus.
Ši knyga sužavės skaitytoją net vien paties mados fenomeno aptartimi, bet ir sodriais pasakojimais bei užkulisių istorijomis, kurios, dar nė karto negirdėtos, niekur nepagarsintos, taps intriguojančiais dviejų žmonių gyvenimo įvykių apmatais ir ataudais.