Sveikatos žemėlapis ant jūsų veido: kokias problemas gali išduoti išvaizdos pokyčiai

 (1)
Veido oda gali tapti jūsų savijautos veidrodžiu, išduodančiu įvairius sveikatos sutrikimus.
© Shutterstock nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Tradicinės kinų medicinos išmintis byloja : veidas – tai jūsų sveikatos žemėlapis. Pakito liežuvio spalva? Vertėtų susirūpinti bendru organizmo užterštumu ir susikaupusiais toksinais. Smakrą nuolatos beria spuogeliai? Greičiausiai kaltas patiriamas stresas.


Kaktos sritis

Turint omenyje, kad kakta susijusi su medžiagų apykaita ir nervų sistemos aktyvumu, odos problemos šioje srityje gali atsirasti dėl vangios medžiagų apykaitos ir streso.

Patarimas: atsisakykite apdorotų, saldžių ir riebių produktų. Valgykite daugiau daržovių ir vaisių, kuriuose gausu skaidulų – jos privers jūsų virškinimo sistemą aktyviau dirbti. Atsipalaiduoti ir sumažinti įtampą padeda meditacija, joga ir vizualizacija. Pasimėgaukite kiaulpienių arbata, gardinta šviežiomis citrinų sultimis – tai pagelbės jūsų žarnynui.


Tarpuakis

Jeigu šioje srityje pastebite odos pokyčius - bėrimus, paraudimus, pleiskanojančią odą - greičiausiai turėtumėte labiau pasirūpinti savo kepenimis, kurios nesusidoroja su organizme susikaupusiais toksinais.

Patarimas: valgykite daugiau žalio maisto, ribokite raudonos mėsos kiekį, pieno produktų gaminius, pasistenkite vengti kofeino, cukraus. Dauguma žmonių tikina, kad bent kelis kartus per metus kepenims reikėtų padėti apsivalyti. Mokslinio patvirtinimo, įrodančio kepenų valymo naudą, nėra. Sveikas kepenis lemia sveikas gyvenimo būdas. Jei vartojam daug alkoholio, valgom riebiai, jokie valymai nepadės.


Paakių sritis

Patinimas ir paburkę apatiniai akių vokai yra vienas pagrindinių vangios inkstų funkcijos požymių. Pajuodę paakiai taip pat gali byloti apie inkstų funkcijos sutrikimus. Jei po akimis pastebite geltoną odos atspalvį, vadinasi, kepenys ir tulžies pūslė dirba per sunkiai.

Patarimas: atkreipkite dėmesį, kiek vandens per dieną išgeriate. Nepamirškite, kad vidutinio sudėjimo suaugusiam žmogui reikėtų gerti maždaug 2 litrus vandens per dieną. Stebėkite vartojamos druskos ir saldžių gėrimų kiekius. Bent kuriam laikui atsisakykite alkoholio ir kavos, sureguliuokite miego režimą - miegoti eikite iki 23 valandos vakaro.


Skruostų sritis

Skruostai vadinami plaučių funkcijos indikatoriumi. Blyškios dėmės ant jūsų skruostų gali byloti apie lėtą medžiagų apykaitą ir prastą maistinių medžiagų pasisavinimą.

Patarimas: kiekvieną vakarą skirkite laiko atsipalaidavimui ir kvėpavimo pratimams. Atsargiai didinkite apkrovas širdies ir kraujagyslių sistemai - tai padės ne tik jūsų plaučiams, bet ir pagreitins medžiagų apykaitą. Taip pat rekomenduojama gerti žaliąją arbatą.


Nosies sritis

Manoma, kad nosis susijusi su kraujotakos sistema, todėl odos problemos šioje srityje gali būti arterinio spaudimo problemų požymis. Jei nosis dažnai rausta, yra dirgli arba nusėta inkštirais, kasa nesusidoroja su savo darbu.

Patarimas: vertėtų vartoti daugiau širdžiai sveikų produktų, tokių kaip riešutai, šalto spaudimo alyvuogių aliejus, riebi žuvis, avokadai. Atsisakykite kavos ir alkoholio, išbandykite meditacijos pratimus.


Apatinės lūpos sritis

Apatinė lūpa atspindi žarnyno veiklą. Rudos dėmės gali byloti apie medžiagų apykaitos sutrikimus, virškinimo fermentų trūkumą, parazitų buvimą žarnyne. Ankstyvas anemijos stadijas gali išduoti neįprastai blyškiai raudonos lūpos. Tai vienas ankstyviausių šios ligos požymių.

Patarimas: į savo kasdienį racioną įtraukite daugiau geležies turtingų produktų: raudonos mėsos, žalių lapinių ir ankštinių daržovių.


Smakro sritis

Smakro srityje dažniausiai atsispindi hormonų pusiausvyros sutrikimai bei patiriamo streso pasekmės.

Patarimas: jei atsirandančius bėrimus pastebite tik smakro srityje ir jie nedingsta net pakeistus kosmetikos priemones ar mitybą,– patartina apsilankyti pas endokrinologą ir išsitirti hormonų pusiausvyrą organizme. Trumpalaikius pokyčius moterims gali lemti menstruacijų ciklas, išbalansuojantis hormoninę veiklą.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Apie mane

Kuo paprastesnis gyvenimas – tuo didesnė laimė? (4)

Didelis pažangumas ne visada yra laimės pranašas gyvenime, sako mokslininkai. Tai kas tuomet garantuoja laimę ir kelia nuotaiką? Ogi tokie paprasti ir visiems prieinami dalykai kaip saulė. Moksliškai įrodyta, kad pavasarį daugeliui žmonių gyvenimas pradeda atrodyti gražesnis.

Dietologė pataria: kaip atsikratyti svorio negrįžtamai? (25)

Atėjus naujiems metams pirmą darbo knygos puslapį skiriame iššūkiams, kardinaliems pokyčiams, kilniems pažadams. Kone kiekviena moteris svajoja numesti bent keletą kilogramų ir tam pasitelkia pačius įvairiausius būdus – dietas, sportą, preparatus.

9 grėsmės laimingai santuokai, o mes joms neteikiame reikšmės... (7)

Nenumokite ranka į šias grėsmes, geriau išanalizuoti situaciją.

Vanduo su citrina rytais: kuo tai naudinga? (6)

Daugelis žmonių vos atsibudę išgeria puodelį kavos. Tačiau mažai kas žino, kaip naudinga rytais išgerti šilto vandens su citrina.

Joga, kalanetika, pilatesas: kaip išsirinkti sau tinkamiausią užsiėmimą?

Visą dieną praleidus prie kompiuterio biurą paliekame pavargę nuo streso, išalkę, prastos nuotaikos, tačiau fiziškai neišsikrovę. Sportuojant ilsisi protas, gerėja nuotaika, gražėja kūno linijos, tad vakarus vis daugiau žmonių nusprendžia leisti sporto salėje ar grupiniuose užsiėmimuose.

14 įpročių, kurie itin patinka aplinkiniams (2)

Kodėl kai kurie žmonės patinka visiems, nors visiškai nesistengia niekam įtikti? O kitiems, nepaisant didelių pastangų, taip ir nepavyksta pelnyti aplinkinių prielankumo?

Emocinį smurtą patiriame ne tik mokykloje, bet ir darbe: kaip elgtis? (40)

Nuolat girdime, jog patyčios mokyklose plinta nesustabdomais mastais – vaikai darosi vis drąsesni, įžūlesni ir piktybiški bendraamžių atžvilgiu. Po kurio laiko sudėtingame psichologiniame klimate subrendę vaikai užima darbo vietas organizacijose, kartu atsinešdami sudėtingą bendravimo kultūrą.

Perskaitykite – tai padės suprasti, kiek gripas yra pavojingas iš tikrųjų (7)

Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centras skelbia, jog sergamumas gripu ir ūmiomis viršutinių kvėpavimo takų infekcijomis Lietuvoje sparčiai didėja. Didelį nerimą visuomenėje pasėjo pirmosios gripo aukos.

Pervargimo požymiai – kada privalome sustoti ir atsigręžti į save (24)

Mūsų mintys nuolat užimtos „degančiais“ terminais, stresą keliančiais susitikimais ir kasdieniu bėgimu. Dirbame iki vėlumos, aukojame savaitgalius ir atostogas, kad pasiektume dar geresnių rezultatų, tačiau visiškai pamirštame save.

Artėjantį širdies smūgį išduoda šie simptomai (60)

Ar žinote, kas yra pagrindinė ankstyvos mirties priežastis šių laikų pasaulyje? Tai širdies smūgis. Įtemptas gyvenimo būdas, įprotis valgyti nesveiką maistą, amžinas neišsimiegojimas… Mes patys labai stipriai prisidedame prie šio negalavimo vystymosi, kuris su kiekvienais metais darosi vis pavojingesnis.