Saksofonininkas Juozas Kuraitis: Nelaikau savęs infuenceriu, nereklamuoju kremukų, nieko nekritikuoju ir nepolitikuoju

Žinomas saksofonininkas socialiniuose tinkluose ir „Youtube“ platformoje turi apie 500 tūkst. sekėjų. Vien feisbuke – net 200 tūkstančių. Tačiau talentingas muzikantas nekuria skandalingo turinio ir negyvena iš reklamų. „Populiarumo socialiniuose tinkluose sulaukiau dalindamasis saksofono muzika ir tik geromis emocijomis. Pasaulyje labai daug negatyvo, todėl stengiuosi įnešti šiek tiek šviesos, ir žmonės tai vertina“, – sako J. Kuraitis.

Saksofonininkas J. Kuraitis į socialinius tinklus įsiveržė prieš dešimtmetį ir nuo pat pirmojo vaizdo įrašo ėmė rinkti tūkstančius patiktukų bei minias sekėjų. Galiausiai tapo tradicija kiekvieną sekmadienį pasidalinti nauju populiaraus koverio vaizdo įrašu. Muzikantas skaičiuoja, kad iš viso yra įkėlęs beveik 900 skirtingų populiarių dainų, atliekamų solo saksofonu. „200 tūkst. sekėjų yra mano dešimties metų sąžiningo darbo rezultatas, profesionaliai grojant ir skleidžiant žmonėms tik geras emocijas. Taip išpopuliarėti yra daug sunkiau, nei dalinantis skandalingomis nuotraukomis ir rašant apie aktualijas. Be to, nesu televizijos veidas, kurį kasdien mato šimtai tūkstančių žiūrovų. Tiesą sakant, vyrams apskritai sunkiau surinkti daug sekėjų, Lietuvoje galinčius pasigirti panašiais skaičiais galima suskaičiuoti ant rankos pirštų, – kalba pašnekovas. – Galbūt viena iš didelio sekėjų skaičiaus paslapčių yra tai, kad mano turinio aktualumas nekinta, kitaip, nei, pavyzdžiui, kalbat visuomeninėmis ar politinėmis temomis. Žmonės mielai pasiklauso ir prieš pusmetį, ar kelis metus įkeltų kūrinių. Aš ir pats labai vertinu nesenstantį turinį – mielai pažiūriu įvairius žurnalisto ir keliautojo Orijaus Gasanovo kelionių įrašus.“

Saksofonininkas Juozas Kuraitis
Saksofonininkas Juozas Kuraitis
Asm. albumo nuotr.


Neskleidžia negatyvo

Pasak J. Kuraičio, yra ne vienas būdas, kaip išpopuliarėti socialiniuose tinkluose: dalintis kūryba, asmeninio gyvenimo detalėmis, savo nuomone apie įvairius dalykus, taip pat svarbu veikti strategiškai pagal algoritmus ir kt. „Aš nuo pat pradžių nusprendžiau neiti prieš save ir dalintis tik muzika ir geromis emocijomis, nors neigiamos emocijos, ko gero, socialiniuose tinkluose veikia efektyviau, žmonėms patinka kai kažkas smerkiama ar iš kažko šaipomasi, bet tai - ne man. Pastebiu, kad labai daug reakcijų sulaukia tie įrašai, kuriose reiškiama skirtinga nuomonė politiniais klausimais. Žmonės komentuodami, piktindamiesi, reikšdami (ne)pritarimą patiktukais tuos įrašus daro populiariais - algoritmui tai labai patinka. Tai naudinga turinio kūrėjui, o ir pats žmogus jaučiasi kažką padaręs, kad apgintų, palaikytų, jo nuomone, teisingą poziciją. Visgi, neigiamo turinio, pasipiktinimo ir net patyčių socialiniuose tinkluose yra labai daug, todėl norisi visam tam šviesios atsvaros. Manau, panašiai jaučiasi ir keli šimtai tūkstančių mano sekėjų, – nuomone dalinasi muzikantas. – Jokiu būtų nenoriu kažkam reguliuoti kuo dalintis, tiesiog pats renkuosi skleisti šviesą, o ne tamsą. Beje, daugiausiai iki šiol teigiamų reakcijų – net 60 tūkst. – sulaukė vaizdo įrašas iš mano mamos gimtadienio. Jame mudu atliekame visiems puikiai žinomą italų dueto Al Bano ir Rominos Power dainą „Felicita“. Aš groju saksofonu, o mama – altu.“

Saksofonininkas Juozas Kuraitis
Saksofonininkas Juozas Kuraitis
Asm. albumo nuotr.

Beveik išskirtinai muzikinis turinys

 

Žinomiausias Lietuvos saksofonininkas atskleidžia, kad be muzikinių vaizdo įrašų retkarčiais pasidalina ir šiek tiek kitokia informacija. „Sekėjams patinka, kai keliu nuotraukas ar video su savo gražuoliais katinais. Tikrai negali auginti tokius nuostabius katinus ir narodyti jų ar jų žaidimų, meilumo ar išdaigų sekėjams (šypsosi). Taip pat mėgstu pasidalinti maisto nuotraukomis ar trumpais jų vaizdo įrašais, nes renginių metu tenka pamatyti tikrų kulinarijos šedevrų. Tačiau manau, kad tai tinka prie mano pozityvaus turinio, juk tiek augintiniai, tiek skanus, estetiškas, geriausių virtuvės šefų paruoštas maistas sukelia žmonėms teigiamas emocijas“, – sako J. Kuraitis.

Saksofonininkas Juozas Kuraitis
Saksofonininkas Juozas Kuraitis
Asm. albumo nuotr.

Visgi, pirmoje vietoje išlieka muzikinis turinys, kuris turi ypatingą poveikį sekėjams. „Nors nesu tikrasis influenceris, kurio paskyros mirga reklamomis, visgi formuoju žmonėms nuomonę. Pasitaiko, kad renginiuose prie manęs prieina žmonės ir pasidžiaugia, kad dėl mano muzikos jų vaikai pradėjo groti saksofonu. Sulaukiu net vaizdo įrašų, kuriuose vaikai bando saksofonu atkartoti mano „Dance Monkey“ ar  „Pedro Pedro“ koverį, – džiaugiasi muzikantas. – Tiesiogiai savo įrašų, kaip kiti nuomonės formuotojai, nemonetizuoju, pagrindinė nauda yra tai, kad sekėjai tikrai gausiai ateina į mano koncertus, prašo pagroti jų renginiuose. Man tai yra didžiulis įvertinimas.“

 

Svarbiausia būti savimi

 

Artimiausiu metu J. Kuraičio laukia daugybė renginių ir net dvylika koncertų po visą Lietuvą, tačiau saksofonininkas sako tikrai laikysis disciplinos ir neapleis sekėjų soc. tinkluose. „Bent kartą per savaitę stengiuosi įkelti vaizdo įrašą, taip pat dalinuosi istorijomis. Žinoma, viskas priklauso nuo nuotaikos – nespaudžiau savęs ir neapsimetinėju, nes žmonės tai labai greitai pastebi, jei bandai būti toks, koks iš tiesų nesi. Manau, nuoširdumas, natūralus elgesys, tiesiog buvimas savimi yra didžiausia vertybė ir realiame gyvenime, ir soc. tinkluose. Stengiuosi toks ir būti, nes gerbiu savo sekėjus“, – sako saksofonininkas.

Saksofonininkas Juozas Kuraitis
Saksofonininkas Juozas Kuraitis
Asm. albumo nuotr.

Paklaustas, kokie jo sekėjai, J. Kuraitis plačiai nusišypso – „turintys gerą muzikinį skonį“. „Beje, labai įdomu, kad iš 200 tūkst. sekėjų feisbuke, apie 150 tūkst. yra suaugusios moterys. Jei Lietuvoje iš viso yra apie 1–1,5 mln. suaugusio amžiaus moterų, tai mane seka net 10–15 proc. moterų. Nuostabu!“, – sako muzikantas.

 

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis