Vizažistė: šią makiažo klaidą daro kas trečia moteris

Norėdamos būti gražios, daugiau kaip trečdalis lietuvių moterų persistengia ir daro vieną pagrindinių kasdienio makiažo klaidų.

Kosmetikos kompanijos „Mary Kay“ inicijuotas tyrimas parodė, kad 35 proc. moterų, darydamosi makiažą, siekia išryškinti viską – ir akis, ir lūpas. Pasak makiažo meistrės Jelenos Liaudinienės, tai viena pagrindinių dekoratyvinės kosmetikos naudojimo klaidų.

Organizatorių nuotr.

Tyrimas taip pat atskleidė, kad trečdalis moterų makiažo įpročių vasarą nekeičia, t. y. jos naudoja tokias pačias makiažo priemones kaip ir kitais metų laikais, renkasi sau įprastas spalvas. „Mary Kay“ visažistė J. Liaudinienė sako, kad tai, kas tinka šaltesniu ir pilkesniu metų laiku, nebūtinai gerai atrodys ir vasarą.

Organizatorių nuotr.

Bėgant metams, makiažas „leidžiasi“ žemyn

Norėdamos susikurti elegantišką, tvarkingą ir jas puošiantį makiažą, moterys turėtų vadovautis keliomis taisyklėmis. O viena pagrindinių – pabrėžti viršutinę arba apatinę veido dalį.

„Kasdieniam makiažui, kad jis neperkrautų veido ir padėtų išryškinti moters žavesį, derėtų pasirinkti, ką norime akcentuoti – akis ar lūpas. Ši taisyklė padeda išvengti klouno įvaizdžio, ypač, jeigu pasirenkamos nederančių ar labai ryškių spalvų akių ir lūpų makiažo priemonės. Su vakariniu makiažu moteris gali eksperimentuoti drąsiau, tačiau išlieka svarbu nepersistengti“, – sako vizažistė Jelena Liaudinienė.

Organizatorių nuotr.

Kaip parodė tyrimas, šia taisykle vadovaujasi keturios iš dešimties moterų ir merginų. Ryškių lūpų ir kerinčio žvilgsnio šalininkių pasiskirstė po lygiai: 21 proc. respondenčių nurodė makiažu akcentuojančios lūpas, 20 proc. – akis.

Sakoma, kad makiažas turėtų būti priemonė paryškinti grožį, o ne užmaskuoti trūkumus. Tačiau kas dešimta apklausoje dalyvavusi moteris (10 proc.) makiažo priemones pirmiausia naudoja odos trūkumams paslėpti. Dar 12 proc. moterų ir merginų nurodė dekoratyvinės kosmetikos nenaudojančios.

Tyrimas parodė tendenciją, kad jaunos, 18-35 m., merginos ir moterys dažniau makiažu dėmesį sutelkia į akis, o kuo moteris brandesnė, tuo dažniau ji renkasi ryškesnius lūpų dažus. Pasak J. Liaudinienės, toks makiažo ypatumų pasikeitimas susijęs ir su natūraliais senėjimo procesais.

„Jaunoms merginoms ir moterims lengviau pasirinkti, kaip pasidažyti. Jau kurį laiką tarp jaunų merginų išlieka populiarus ryškus dūminių akių makiažas. Brandesnės moterys natūraliai nori dėmesį nukreipti nuo akių, todėl paryškina lūpas. Akys labiau nei lūpos išduoda nuovargį ir amžių, todėl suprantama, kad moterims norisi pirmiausia parodyti tai, kas ilgiau išlaiko jaunatvišką grožį“, – makiažo „nusileidimo“ žemyn priežastis vardija J. Liaudinienė.

Ryškus makiažas vasarą nepopuliarus

Bendros makiažo taisyklės išlieka aktualios ir vasarą, tačiau šis šiltas, saulėtas ir spalvingas metų laikas pasižymi ir tik jam būdingais makiažo patarimais. Pradedant skaistesne ir natūralesne veido oda ir baigiant uogomis bei vaisiais dvelkiančiomis lūpomis. „Mary Kay“ vizažistė sako, kad su nauju metų laiku moterys turėtų atnaujinti ir savo kasdienio makiažo įpročius.

Kosmetikos kompanijos inicijuotas tyrimas parodė, kad trečdalis motertų (28 proc.) visgi vasarą pasitinka likdamos ištikimos savo įprastoms dekoratyvinės kosmetikos priemonėms ir spalvoms. Tačiau beveik tiek pat moterų vasarą savo grožio ritualą papildo šiam metų laikui labiau tinkančia spalvų palete – švelnesne, pasteline. 22 proc. apklaustųjų nurodė, kad vaarą dažosi mažiau, o kiek daugiau kaip 3 proc. renkasi ryškesnį makiažą.

Organizatorių nuotr.

„Moterys turėtų nepamiršti, kad vasarą mūsų odą veikia kitokie veiksniai nei kitais metų laikais – saulė, vėjas, karštis, vanduo. Todėl ir makiažas turėtų būti pritaikytas jų poveikiui. Žiemą įprastas riebesnis, kelių sluoksnių veido padengimas vasaros karštyje greitai gali virsti kauke. O vasarą įvairiomis spalvomis pražydusi gamta prašyte prašosi ir šiltų gamtos spalvų makiaže. Nebūtina turėti dvi kosmetines, – žiemai ir vasarai, – tačiau vasaros atnešti pokyčiai makiaže padėtų ir pačiai moteriai pasijusti tarsi atjaunėjusiai“, – sako vizažistė J. Liaudinienė.

Reprezentatyvų kompanijos „Mary Kay“ inicijuotą Lietuvos moterų dekoratyvinės kosmetikos naudojimo ypatumų tyrimą „Spiner tyrimai“ atliko šių metų balandį. Apklaustos 537 moterys iš visos Lietuvos.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis