„Kada, jei ne dabar. Kada,“ – nejučia ateina mintis klausantis uždegančios Andrea Brambilla kalbos. Temperamentingoji italė – kosmetologijos technologijų mokslų daktarė – yra „Nouba“ grožio namų partnerė ir kuria šio prekės ženklo produktus.
![](http://img1.moteris.lt/article/37a49ccf-ce31-4fb6-9221-996b0f1dbe85/inline_image/7490516.jpeg)
Prieš 40 metų „Nouba“ buvo grožio prekių parduotuvė Bergamo mieste. Tačiau parduotuvės savininkei trūko produktų. Tad ėmėsi kurti pati. Po kurio laiko šioje komandoje atsidūrė ir Andrea, o nuo 2015 metų tapo partnere.
Kuriant „Nouba“ produktus A. Brambilla tikslas – suteikti džiaugsmą atliekant makiažą, dovanoti spalvas. Šie produktai skirti šiuolaikinei moteriai, kuri nebijo spalvų, ieško profesionalios kosmetikos, tačiau nori ją naudoti pati, namuose. Tokiu tikslu ir sukurti visi „Nouba“ produktai.
![](http://img4.moteris.lt/article/37a49ccf-ce31-4fb6-9221-996b0f1dbe85/inline_image/7490534.jpeg)
„Juos labai lengva naudoti, jie dengiasi ryškiai ir ilgai išlieka“, – trumpai apibūdina Andrea. „Nouba“ produktai rikiuojasi greta tokių prekės ženklų kaip „MAC“, „Bobbi Brown“, „Make Up Forever“ ir yra parduodami tik išskirtinėse parduotuvėse kaip „Kristiana“.
![](http://img3.moteris.lt/article/37a49ccf-ce31-4fb6-9221-996b0f1dbe85/inline_image/7490520.jpeg)
Pristatydama naujausią kolekciją, A. Brambilla įspėja: „Kai moteris pirmą kartą dengia šiuos produktus, būna nustebusi dėl spalvos, dėl jos ryškumo – pakuotėje ji atrodo kitaip. Tačiau kiek patrynus ar sumaišius su kita spalva, ar padrėkinus, galima gauti visiškai naujus atspalvius. Tai – lyg žaidimas.“
![](http://img1.moteris.lt/article/37a49ccf-ce31-4fb6-9221-996b0f1dbe85/inline_image/7490536.jpeg)
Lūpoms skirti produktai užima didžiausią „Nouba“ kosmetikos produktų dalį, toliau rikiuojasi priemonės akims, produktai veidui, rankoms.
![](http://img4.moteris.lt/article/37a49ccf-ce31-4fb6-9221-996b0f1dbe85/inline_image/7490526.jpeg)
Per metus sukuriamos dvi kolekcijos sulaukia didelio susidomėjimo, mat vartotojai jau laukia inovatyvių grožio priemonių, kokiomis garsėja „Nouba“. Naujausioji – pavasariui ir vasarai skirta – „Unconventional“ kolekcija.
![](http://img1.moteris.lt/article/37a49ccf-ce31-4fb6-9221-996b0f1dbe85/inline_image/7490522.jpeg)
„Tačiau šiandien nebėra didelės takoskyros tarp žiemos ir vasaros kolekcijų. Kaip jaučiamasi, taip ir gražinamasi. Eksperimentuokite“, – atsiduoti spalvoms ragina italė.
![](http://img1.moteris.lt/article/37a49ccf-ce31-4fb6-9221-996b0f1dbe85/inline_image/7490532.jpeg)
Ir tikrai – kada, jei ne dabar!