Kotryna Armonaitė pristato naują mados ženklą „h’ARMONÉ“: aštrių siluetų, militaristinių nuorodų ir monochromijos manifestą

Daugiau nei dešimtmetį drabužius kurianti Kotryna Armonaitė pradeda naują kūrybinę erą – pristato mados prekės ženklą „h’ARMONÉ“, kuriame susilieja jos pavardė ir išgryninta estetinė kryptis. Dizainerės darbuose visuomet dominavę struktūriški siluetai, aiškios linijos ir hiperbolizuoti pečiai čia įgauna dar ryškesnį, konceptualesnį pavidalą.

„Bėgant metams išsigryninau, kas man asmeniškai svarbiausia: aštrios formos, akcentuotos proporcijos ir minimalizmo estetika. Naujausioje kolekcijoje atsisakiau visų perteklinių dekorų – nėrinių, plunksnų, tiulių. Siluetas ir disciplinuota monochrominė gama kalba patys“, – sako K. Armonaitė.

 

Išgrynintas identitetas — tarp minimalizmo ir ekstravagancijos

Kotrynos Armonaitės kūryba visuomet pasižymėjo struktūrišku braižu, tačiau „h’ARMONÉ“ pirmoji kolekcija — tarsi jos brandos manifestas: drabužiai atsisako pertekliaus ir remiasi konstrukcija, proporcijomis ir medžiagos galia. Aštrinami pečių kampai, geometriškai griežti siluetai ir apgalvotos hiperbolizuotos formos kuria įspūdį, kad kiekvienas modelis — tai įvaizdžio dominantė.


„Mėgstu akcentuotus pečius, ryškų siluetą, aiškią formą. Šioje kolekcijoje viskas grįsta konstrukcija. Mažiau yra daugiau ir tai mano kūrybos ašis“, — sako dizainerė.

 

Septintojo–devintojo dešimtmečių ir Yves Saint Laurent įtaka

K. Armonaitė neslepia, jog kurdama įkvėpimo semiasi iš septintojo, aštuntojo ir devintojo dešimtmečių mados ikonografijos — nuo struktūruotų YSL siluetų iki militaristinės estetikos. Kolekcijoje gausu švarių linijų, skulptūriškų pečių, aiškios konstrukcijos, metalo akcentų ir minimalistinių, tačiau tikslių detalių.


„Militaristiniai elementai — hiperbolizuoti pečiai, akcentuotos kišenės, metalinės detalės — tai mano braižas. Bet lygiai taip pat mėgstu ir moteriškumą, kurį įkūnija atviros nugaros elegancija bei subtilios apykaklės“, — pasakoja kūrėja.

 

Faktūrų žaidimas ir sezonams nepavaldi kapsulė

„h’ARMONÉ“ kolekcija remiasi monochromine spalvų gama — juoda ir balta čia tampa ne spalvų ribojimu, o galimybe atskleisti tekstūrų ir faktūrų kontrastus. Dizainerė dirba su šilku, vilna, aukštos kokybės dirbtine oda ir linu — medžiagomis, kurios leidžia kurti tiek architektūriškus, tiek lengvai krintančius siluetus.


„Norėjau gerų, kokybiškų audinių. Dažniausiai vos pamačiusi medžiagą jau matau, koks siluetas iš jos turi gimti“, — dalijasi K. Armonaitė.


Kolekcija sukurta kaip sezonams nepavaldi kapsulė: šilkinės ir lininės suknelės, odinis paltas su dramatiškais pečiais, įvairių ilgių sijonai, švarkai, marškiniai ir kombinezonas. Tai ready-to-wear segmentas, kurį galima stilistiškai transformuoti skirtingais metų laikais. Apskritai, šis naujas mados prekės ženklas – gera žinia ne tik moterims, bet ir stilingiems vyrams, kurie gali rinktis ne tik iš jau pasiūtų gaminių, bet ir užsisakyti individualiai siuvamus drabužius.

 

Drąsiems, bet vertinantiems rafinuotą minimalizmą

Nors kolekcija iš pirmo žvilgsnio atrodo minimalistinė, jos konstrukcijos ir proporcijos suteikia ekstravagancijos įspūdį. Pasak kūrėjos, jos klientai — tiek moterys, tiek vyrai — renkasi drabužius, kurie neša vidinę stiprybę.


„Mano minimalizmas visada šiek tiek ekstravagantiškas. Jį renkasi drąsūs žmonės — tie, kuriems patinka aiškios linijos ir išraiškinga forma“, — teigia dizainerė.


Tarp asmeninių favoritų Kotryna įvardija odinį paltą su hiperbolizuotais pečiais ir baltus marškinius su kaspino detale — abu šie modeliai jau dabar pretenduoja tapti „h’ARMONÉ“ klientų mėgstamiausiais.

 

Kolekcija — kaip vidinės harmonijos atspindys

C— tai ne tik naujas mados prekės ženklas, bet ir Kotrynos Armonaitės kūrybinės brandos žingsnis. Kolekcija išryškina jos estetiką: architektūriški siluetai, disciplinuotas minimalizmas, aiškios konstrukcijos ir subtilios, bet paveikios detalės.


„Visa ši kolekcija yra apie mane ir mano vidinę harmoniją — nusistovėjusį, išgrynintą stilių, pasitikėjimą savo kūrybine intuicija ir aiškų žinojimą, ką noriu pasakyti savo drabužiais“, — apibendrina dizainerė.



Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis