Moterys – moterims

Atveriame Jums duris į „Grosso Moda“ grupei priklausančio lietuviško prekių ženklo „Textilite“ užkulisius, kalbėsimės su kūrybos komanda, kuri pasidalins savo patirtimis, jausmais bei įkvėps moteriškumo.

Komandą sudaro kompetentingos ir kūrybiškos moterys, pasisėmusios patirties iš ilgamečio bendradarbiavimo su pasauliniais mados prekių ženklais, tokiais kaip: „s. Oliver“, „Esprit“, „Peek & Cloppenburg“, „Mexx“ bei kt. Pasitikėjimas savimi, patirtis bei noras kurti prieš trejus metus „Grosso Moda Lithuania“ komandą pastūmėjo įsteigti savo lietuvišką prekių ženklą ,,Textilite“, kurį jau spėjo pamėgti mūsų šalies moterys.


Įvertinus bendrovės istoriją ir pamatines vertybes, gimė šūkis #moterysmoterims, kuris šiandien yra tapęs „Textilite“ parašu. „Norime, kad mūsų komandos su meile parinkti audiniai bei kokybiškas pasiuvimas džiugintų kiekvieną moterį. Tai yra viskas, kas rūpi mums pačioms ir puikiai atliepia #moterysmoterims viziją – mes kuriame vertybes, kurios svarbios abiem pusėms“, – teigia įmonės direktorė Ala Guzova.


Skirtingos profesinės patirtys, susijungusios į vieną, šiandien vysto sėkmingą, atpažįstamą ir sparčiai augantį prekių ženklą. Nuo kūrybinių vizijų iki apčiuopiamo rezultato – „Textilite“ komandoje dirbančios moterys prisideda prie kiekvieno kruopščiai sukurto mados gaminio. Išsamiau apie „Grosso Moda Lithuania“ susikūrimo istoriją, „Textilite“ gimimą, veiklos subtilybes bei pagrindinius darbo principus mums papasakos „Grosso Moda Lithuania“ komandos narės.


Kaip gimė ,,Textilite“?


Nors prekių ženklas „Textilite“ Lietuvos moterims žinomas kelerius metus, jo pavadinimas gimė dar 1998 metais. Anuomet vienas verslininkas iš Olandijos įgijo siuvyklą Ukmergėje, kuri buvo įsteigta dar 1946 metais. „Būtent šis žmogus įpūtė į tuometę siuvyklą naujovių vėjų, įdiegė šviežias europines tradicijas bei supratimą, kad visi darbuotojai yra viena šeima, kartu siekianti rezultatų. Tada ir gimė pavadinimas „Textilite“ – tuomečio savininko širdžiai miela tekstilės bendrovė“, – pasakoja A. Guzova. Įmonė „Grosso Moda Lithuania“ buvo įkurta 2000 metų vasario mėnesį, siekiant įgyvendinti verslo idėją – klientų gamybos proceso organizavimą. Būtent šiais metais prie „Grosso Moda Lithuania“ komandos prisijungė ir A. Guzova kaip vyr. finansininkė, o augant bendrovių skaičiui 2008 metais ji tapo finansų direktore. Eidama šias pareigas ji tiesiogiai dirbo su įmonės savininku, dalinosi savo idėjomis, įžvalgomis, pasiūlymais. Dalyvavo naujų verslų kūrime ir vystyme Kinijoje, Makedonijoje, Ukrainoje bei kitose šalyse. Jausdama vadovo pasitikėjimą ir palaikymą 2019 metais A. Guzova pradėjo eiti bendrovės direktorės pareigas. Prieš daugiau nei dvidešimt metų, pašnekovės teigimu, įmonėje dirbo vos šeši darbuotojai. Keletą metų tuometis įmonės savininkas ieškojo naujų galimybių, klientų, augino kvalifikuotų konstruktorių, technologų bei kitų specialistų komandą. 2002 metais „Grosso Moda Lithuania“ pradėjo bendradarbiauti su garsiu tarptautiniu prekių ženklu „Mexx“ – tai reiškė siuvimo eros pabaigą ir mados gaminių kūrimo proceso pradžią: nuo vizijos brandinimo iki jos įgyvendinimo. Ilgainiui atsirado ir daugiau bendradarbiavimo galimybių su garsiais prekių ženklais. Jau 22 metus „Grosso Moda Lithuania“ kuria madą, rengia prezentacijas bei atliepia gerai žinomų klientų poreikius, tarp jų: „Esprit“, „Bestseller“, „Huggo Boss“, „s.Oliver“, „Peek & Cloppenburg“, „Reitmans“, „R&W“ bei kt.


„Per visą įmonės egzistavimo laikotarpį pagaminome daugiau nei 25 milijonus drabužių ir eksportavome juos į JAV, Kanadą, Vokietiją, Olandiją, Belgiją. Bendrovė taip pat dalyvavo atidarant verslus bei veiklas tokiose šalyse kaip Kinija, Vietnamas, Kombodža, Ukraina, Makedonija, Turkija, Armėnija, Moldova. O šešių asmenų komanda išaugo iki septyniasdešimties darbuotojų, kurių dauguma įmonėje dirba dešimt ir daugiau metų“, – pasakoja A. Guzova. Kryptingas bendras darbas, vienijančios vizijos ir kruopščios strategijos „Grosso Moda Lithuania“ komandą prieš kelerius metus įkvėpė įsteigti prekių ženklą „Textilite“. „Gimė idėja atidaryti naują parduotuvę Ukmergėje bei pradėti kurti ne pavienius gaminius, o kolekcijas Lietuvos moterims, kurios nusipelnė gauti Lietuvoje sukurtą kokybišką produktą už patrauklią kainą. Taip 2019 m. spalį duris atvėrė pirmoji „Textilite“ prekių ženklo parduotuvė Ukmergėje, o 2021 m. gruodžio mėnesį buvo atidaryta ir antroji parduotuvė Kaune“, – pasakoja įmonės „Grosso Moda Lithuania“ vadovė. Bendrovės planuose yra parduotuvių steigimas ir kituose Lietuvos miestuose, tačiau tai, kur duris atvers „Textilite“, išlieka staigmena ištikimoms prekių ženklo gerbėjoms.



„Textilite“ gaminiai
„Textilite“ gaminiai
Organizatorių archyvas



Kryptinga komandos vizija ir džiuginantys rezultatai


„Textilite“ misija yra kurti moterims išskirtinius, kokybiškus ir išieškotus gaminius. Įmonės komanda, kurios didžiąją dalį sudaro „Grosso Moda Lithuania“ ilgamečiai darbuotojai, yra sukaupusi didelį patirties bagažą. Suburti kompetentingi konstruktoriai, technologai, audinių, medžiagų ir gamybos specialistai į kiekvieną produkto gamybos procesą įdeda daug meilės ir pastangų. Beveik 18 metų „Grosso Moda Lithuania“ bendrovėje dirbanti ir šiandien prie „Textilite“ prekių ženklo vystymo prisidedanti vyriausioji konstruktorė Jelena Stanislavovienė teigia, jog šioje įmonėje užaugo ir savo srities profesionalais tapo daugybė žmonių. „Dirbant su garsiausiais užsienio prekių ženklais bei keičiantis laikmečio nulemtoms mados tendencijoms, kiekvienas komandos narys tobulino drabužių konstravimo, modeliavimo įgūdžius. Nuolatos ėjome į priekį: gerinome gamybos technologijas bei plėtėme bendravimo su skirtingais siuvimo fabrikais, galinčiais paslaugas teikti su pačia moderniausia įranga, galimybes. Turėjome įrodyti mados pasauliui, jo ekspertams, savo klientams, galiausiai – sau patiems, kad esame geresni už kitus“, – pasakoja „Grosso Moda Lithuania“ vyriausioji konstruktorė. J. Stanislavovienės teigimu, kadangi didžioji komandos dalis yra sudaryta iš seniai „Grosso Moda Lithuania“ dirbančių specialistų, tai leidžia sklandžiau siekti bendrų tikslų. „Drauge su „Textilite“ pasiūlėme Lietuvos moterims kokybiškus, įdomius ir išskirtinius produktus. Naujojoje „Textilite“ parduotuvėje pradėjome rinkti informaciją, ko reikia mūsų klientėms. Parduotuvės darbuotojos domėjosi klienčių poreikiais, išklausė jų pastabas, pasiūlymus. Būtent iš to ir buvo formuojamas mūsų siūlomas asortimentas: modeliai, audiniai, spalvos. Tai darome ir dabar – gebame greitai atliepti norus, o ir pačioms klientėms smagu, nes tai savotiškas įsitraukimas į kolekcijos kūrimo procesus“, – teigia bendrovės „Grosso Moda Lithuania“ vyriausioji konstruktorė. Kūrybinis procesas suintensyvėjo prie komandos prisijungus „Textilite“ dizainerei bei kūrybos vadovei Andrai Jatautienei. Anot J. Stanislavovienės, į „Grosso Moda Lithuania“ komandą prisijungusi A. Jatautienė sugebėjo sumaištį paversti kur kas ramesne kūrybinių procesų visuma. „Vizijos tapo aiškesnės, konstruktyvesnės, proporcijos išlaikytos, o linijos – daug drąsesnės. Mūsų, konstruktorių, užduotis yra įgyvendinti jos kurtus eskizus, kad konstrukcinė ir technologinė pusiausvyra virstų komerciškai patraukliais produktais“, – teigia J. Stanislavovienė.



„Textilite“ gaminiai
„Textilite“ gaminiai
Organizatorių archyvas



Nors A. Jatautienė prie komandos prisijungė tik šį pavasarį, –„Textilite“ komandos narių tikėjimas, jos, kaip dizainerės, profesionalumu, sukūrė pačias tinkamiausias sąlygas specialistei pritaikyti savo kompetencijas, drąsiai dalintis patirtimi bei drauge siekti puikių rezultatų. Mes, įveikę, kaip įprasta, nelengvas pradžios keliones, priėjome išvados, kad norėdami ir toliau drąsiai byloti kokybę, pasitikėjimą, turime ieškoti papildomų rankų, daugiau aprėpiančių akių ir kūrybiškai tiek į verslą, tiek į pačius produktus žiūrinčių žmonių“, – pasakoja A. Jatautienė. Šiandienis A. Jatautienės tikslas – kurti komerciškai patrauklius produktus, išsamiai atliepiančius „Textilite“ klienčių poreikius. „Tačiau lygiai taip pat man rūpi, kad jie būtų parduoti, todėl aktyviai dalyvauju diskusijose su kitais vadovais, stengdamasi perprasti įvairiausius niuansus, lemiančius mūsų prekių ženklo sėkmę, kasdien gilinuosi į gamybos planavimo subtilumus bei drauge su rinkodaros komanda strateguoju projektus, kurie didintų prekių ženklo žinomumą“, – pasakoja specialistė. A. Jatautienės darbo rezultatas – naujoji „Textilite“ prekių ženklo kolekcija. Prireikė penkių mėnesių nuoseklaus komandos darbo, kad rezultatas išvystų dienos šviesą. Ką tik pasirodė ir antroji, gražiausioms žiemos šventėms skirta kolekcija, prie kurios kūrimo stipriai prisidėjo A. Jatautienė. Joje dominuoja moteriškumą pabrėžiantys siluetai, dailiai krintantys ar, priešingai – stilingas formas sukuriantys audiniai. „Naujausioje šventinėje kolekcijoje kiekviena mūsų klientė ras sau tinkantį derinį – kas juodą kelnių ir nuostabaus prigludimo švarko kostiumą, kas dėmesį kaustančią „zefyrinę“ žvilgaus audinio suknelę ar to paties dizaino palaidinę, derančią prie visų be išimties kolekcijos kelnių ar sijonų. Klasikinius kostiumus, baltus jaukius oversize tipo marškinius puikiai papildo jaukaus minkšto aksomo gaminiai, o norinčias būti ryškiomis šventiniu metu, dailiai papuoš kontrastingai, tačiau taip pat ir subtiliai, marginti raštai“, – apie naujausios kolekcijos ypatybes pasakoja A. Jatautienė. Anot specialistės, ši kolekcija, kaip ir viskas, ką kuria „Textilite“, yra skirta mums, moterims – veiklioms, drąsioms, energingoms.


Drabužio kelias iki klientės spintos


Kiekvienas „Textilite“ gaminys – komandinio darbo rezultatas. Gamybos procesas yra sudėtingas ir reikalauja daug atidumo bei pastangų, nes kiekviena detalė yra svarbi. Olga Jackūnienė, „Grosso Moda Lithuania“ gamybos procesų valdymo vadovė teigia, kad drabužių gamyba yra planuojama pagal aiškiai sudarytas gaires. Yra įprasta, kad šį planą padiktuoja sezonai: pavasario ir vasaros bei rudens ir žiemos. Kiekvieną „Textilite“ sezoną sudaro po 4–5 kolekcijas, tad jus džiugina net 9 kolekcijos per metus. Kaip tiksliai vyksta drabužių gamybos procesas? „Kelias prasideda nuo dizainerės idėjos, kurią išpildyti stengiasi visos fėjos: audinių pirkimo vadybininkė pritaiko tinkamiausią audinį, kruopščiai priderina priedus, atsižvelgia į kiekvieną detalę; konstruktorė eskizą paverčia lekalais, ji glaudžiai bendradarbiauja su technologe, kartu išpildydamos dizainerės perteiktą stilistiką bei taikydamos efektyviausią gaminio siuvimo technologiją. Tuomet einama išpildyto, pagaminto produkto pavyzdžio link, kurio visos laukiame su nekantrumu. Jaučiame atsakomybę, kad mūsų gaminiai pasiektų klientes laiku, tad atsakingai bei kruopščiai planuojame kiekvieną etapą bei procesą“, – sako O. Jackūnienė. Jos teigimu, kokybė yra labai svarbi kiekviename etape, pradedant ką tik gimusia idėja ir baigiant kokybiškomis žaliavomis bei galutiniu produktu. Kokybė yra mąstymo būdas, ji svarbi kiekviename gaminio kūrimo etape.



„Textilite“ gaminiai
„Textilite“ gaminiai
Organizatorių archyvas



Parduotuvės, kuriose pojūtis – tarsi namie


Užsukus į fizines „Textilite“ parduotuves, moteris pasitinka jauki aplinka, todėl klientės parduotuvėse jaučiasi tarsi namuose. Tai patvirtina „Textilite“ parduotuvių tinklo vadovė Irena Lazėnienė. „Vos užėjus į parduotuvę, kiekvieną klientę pasitinka maloni atmosfera ir paslaugios konsultantės, kurios atliepia klienčių nuotaiką, įsiklauso į jų poreikius ir ieško geriausių stiliaus sprendimų ar tiesiog draugiškai pasišnekučiuoja, – pasakoja I. Lazėnienė. – Moterys čia atvyksta turėdamos skirtingų poreikių, kuriuos galime patenkinti dėl siūlomo plataus prekių asortimento. Klientėms fizinėse parduotuvėse taip pat teikiame ir drabužių derinimo, nešiojimo galimybių, pritaikymo jau turimam garderobui konsultacijas. Tai leidžia moterims lengviau įsivaizduoti būsimą įvaizdį, o taip pat formuoja grįžtamąjį ryšį. Dėl jaukios atmosferos, klientės čia jaučiasi atsipalaidavusios, tarsi pasineria į moteriškąjį pasaulį. Kabinų erdvėje tarp moterų net užsimezga pokalbiai, taip pat girdimi komplimentai viena kitai“, – apie jaukią nuotaiką parduotuvėse pasakoja „Textilite“ parduotuvių tinklo vadovė. I. Lazėnienės teigimu, „Textilite“ parduotuvių klientės yra miesto moterys, mėgstančios eleganciją ir klasiką bei vertinančios gaminių kokybę, drabužių subtilumą, praktiškumą. Tiek Ukmergės, tiek Kauno parduotuvėse moterys nori įsigyti laikui nepavaldžių klasikinių ir laisvalaikiui tinkančių drabužių. Tačiau parduotuvės Ukmergėje bei Kaune – ne vienintelės vietos, kuriose moterys gali įsigyti „Textilite“ gaminių. 2020 m. pasaulį sukausčiusi pandemija sukėlė didžiulį chaosą prekybos srityje – daugelis fizinių parduotuvių užvėrė duris. Vis dėlto, „Textilite“ komandai šis laikotarpis atnešė naujų kūrybinių vėjų – tuo metu gimė virtualaus apsipirkimo idėja, kuri pamažu tapo elektronine parduotuve. „Nors „Textilite“ elektroninė parduotuvė gyvuoja vos metus, tačiau jau dabar pastebime, kad apsilankymai joje gausėja. Mums be galo svarbu tiek fizinėse parduotuvėse, tiek elektroninėje erdvėje perteikti „Textilite“ vertybes, todėl kiekvienas mūsų gaminys yra su meile kruopščiai pakuojamas į tvarią pakuotę, pakvėpinamas ir išsiunčiamas su asmenine padėka“, – pasakoja I. Lazėnienė.



„Textilite“ gaminiai
„Textilite“ gaminiai
Organizatorių archyvas



Kolegei pritaria ir „Grosso Moda Lithuania“ rinkodaros projektų vadovė Agilė Tamulevičiūtė, kuri teigia, kad „Textilite“ komandai svarbu išlaikyti organišką, natūralų ryšį su klientėmis. Anot A. Tamulevičiūtės, parduotuvėse „Textilite“ klientės ne tik matuojasi drabužius, tačiau ir paatvirauja, pasipasakoja. Todėl ir savo komunikacijoje – tiek realioje, tiek virtualioje, komanda kuria gyvenimišką, tikrą, nuoširdų turinį. „Už dailaus kadro su gaminiu mūsų socialinėje medijoje ar elektroninėje parduotuvėje slepiasi jo gimimo istorija, gamybos procesai – dizainerės eskizai, medžiagų ir sagučių derinimai, fotosesijos ir kartais ne visai lengvi iššūkiai. Siekiame, kad visą šią kelionę pažintų ir mūsų klientės: nuo to, kas kuria iki to, kaip yra kuriama“, – teigia A. Tamulevičiūtė. Šiuo metu elektroninės parduotuvės veiklą sėkmingai vystanti „Textilite“ komanda aktyvi ir socialiniuose tinkluose – stebi moterų pomėgius skirtinguose socialiniuose tinkluose ir pagal tai formuoja vis kitokį, unikalų turinį. „Kol kas socialiniai tinklai yra bene svarbiausia vieta norint palaikyti ryšį su savo klientėmis. Daugiau sekėjų šiuo metu turime „Facebook“ platformoje, o „Instagram“ auditoriją dar auginame. Tačiau mūsų planuose – ne tik lojalus socialinių paskyrų sekėjų ratas, bet ir glaudi moterų bendruomenė, kuri pritrauktų dailiosios lyties atstoves, norinčias susipažinti su „Textilite“ kuriamomis kolekcijomis bei siekiančias įsitraukti į diskusijas apie madą, stiliaus pasirinkimus“, – pasakoja A. Tamulevičiūtė. Rinkodaros projektų vadovės teigimu, „Textilite“ komanda norėtų rengti reguliarių renginių ciklą, kurie suburtų moteris, o tuo pačiu leistų joms geriau pažinti vienoms kitas. ,,Svajojame su klientėmis skanauti ir vėlyvuosius pusryčius, dalintis mintimis bei vizijomis prie kavos puodelio. Bet viskam savas laikas. Juk moterys – didžiausia mūsų kūrybinio proceso dalis, todėl norime, kad jos visada būtų šalia“, – prekių ženklo ateities vizijas atskleidžia A. Tamulevičiūtė.




Užsakymo nr.: PT_78133

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis