Pasaulyje itin gerai žinomi mados namai „Dolce & Gabbana“ 2022 m. pavasario/vasaros akinių nuo saulės kolekcijos pristatymo reklaminei kampanijai pasirinko JAV aktorę ir daininkę Jennifer Lopez.

Jennifer Lopez tapo „Dolce & Gabbana“ reklaminės kampanijos veidu
Vida Press
52 m. moteris fotosesijos kadruose atrodo pritrenkiančiai ir viliojančiai. Ji fotografavosi kartu su britų modeliu David Gandy. „Dolce & Gabbana“, pristatydami 2000 m. akinių nuo saulės tendencijas atkartojančią šių metų šiltojo sezono kolekciją teigė, kad reklaminės kampanijos veidų pasirinkimas simbolizuoja nepavaldumą laikui. O būtent tokie ir yra, kaip teigiama, šio prekinio ženklo kuriami drabužiai ir aksesuarai.

Jennifer Lopez tapo „Dolce & Gabbana“ reklaminės kampanijos veidu
Vida Press

Jennifer Lopez tapo „Dolce & Gabbana“ reklaminės kampanijos veidu
Vida Press

Jennifer Lopez tapo „Dolce & Gabbana“ reklaminės kampanijos veidu
Vida Press

Jennifer Lopez tapo „Dolce & Gabbana“ reklaminės kampanijos veidu
Vida Press