Jennifer Lopez tapo „Dolce & Gabbana“ reklaminės kampanijos veidu

Pasaulyje itin gerai žinomi mados namai „Dolce & Gabbana“ 2022 m. pavasario/vasaros akinių nuo saulės kolekcijos pristatymo reklaminei kampanijai pasirinko JAV aktorę ir daininkę Jennifer Lopez.


Jennifer Lopez tapo „Dolce & Gabbana“ reklaminės kampanijos veidu
Jennifer Lopez tapo „Dolce & Gabbana“ reklaminės kampanijos veidu
Vida Press


52 m. moteris fotosesijos kadruose atrodo pritrenkiančiai ir viliojančiai. Ji fotografavosi kartu su britų modeliu David Gandy. „Dolce & Gabbana“, pristatydami 2000 m. akinių nuo saulės tendencijas atkartojančią šių metų šiltojo sezono kolekciją teigė, kad reklaminės kampanijos veidų pasirinkimas simbolizuoja nepavaldumą laikui. O būtent tokie ir yra, kaip teigiama, šio prekinio ženklo kuriami drabužiai ir aksesuarai.


Jennifer Lopez tapo „Dolce & Gabbana“ reklaminės kampanijos veidu
Jennifer Lopez tapo „Dolce & Gabbana“ reklaminės kampanijos veidu
Vida Press



Jennifer Lopez tapo „Dolce & Gabbana“ reklaminės kampanijos veidu
Jennifer Lopez tapo „Dolce & Gabbana“ reklaminės kampanijos veidu
Vida Press


Jennifer Lopez tapo „Dolce & Gabbana“ reklaminės kampanijos veidu
Jennifer Lopez tapo „Dolce & Gabbana“ reklaminės kampanijos veidu
Vida Press


Jennifer Lopez tapo „Dolce & Gabbana“ reklaminės kampanijos veidu
Jennifer Lopez tapo „Dolce & Gabbana“ reklaminės kampanijos veidu
Vida Press


Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis