Žymūs Lietuvos žmonės jungiasi prie tarptautinės kampanijos „Diena be batų“ ir kviečia visus fotografuoti basas kojas

Pasaulinėje kampanijoje „Diena be batų“ nieko nereikia pirkti, tik... pasidalinti basų kojų nuotrauka socialiniame tinkle. Už kiekvieną tokią nuotrauką vaikai gaus po naują porą batų. Prieš šios socialinės akcijos jungiasi ir žymūs Lietuvos žmonės.

Kiekvienais metais pasaulis mini „Dieną be batų“. Šia diena siekiama atkreipti dėmesį į tai, kokį poveikį paprasčiausia pora batų gali turėti jos neturinčio vaiko kasdienybei ir gyvenimo kokybei. Milijonai vaikų visame pasaulyje auga be batų, rizikuodami užsikrėsti infekcinėmis ligomis. 4 mln. žmonių 15-oje valstybių kenčia nuo dramblialigės – ligos, kurią gali sukelti basų kojų kontaktas su vulkaninės kilmės dirvožemio dalelėmis. Be to, besivystančių šalių vaikai dažnai sukasi uždarame skurdo rate negalėdami siekti išsilavinimo dėl kartais itin paprastai išsprendžiamų dalykų – pavyzdžiui, paskaičiuota, jog aprangos mokyklai dalijimas tokiems vaikams gali padidinti mokyklos lankomumą iki 62 proc. Dienos be batų proga avalynės gamintojas TOMS imasi socialinės iniciatyvos.

Gegužės 10 dieną už kiekvieną socialiniame tinkle „Instagram“ pasidalintą basų kojų nuotrauką su žymomis #dienabebatu ir #withoutshoes, TOMS dovanos naują porą batų vaikui, kuriam labiausiai jų reikia.

Pasak užkietėjusio keliautojo ir avalynės prekių ženklo TOMS įkūrėjo Blake’o Mycoskie’io, šia iniciatyva neskatinama nieko įsigyti – ji skirta atkreipti visuomenės dėmesį ir paprasčiausiais veiksmais daryti gerus darbus. TOMS kviečia visus prisidėti, o tą padaryti yra labai paprasta – tereikia pasidalinti basų kojų nuotrauka su kampanijos žymėmis ir kažkuriame pasaulio kampelyje vaikas gaus naujus batus.

Šiais metais prie akcijos aktyviai jungiasi ir žymūs Lietuvos žmonės. Specialiai „Dienai be batų“ skirtame menininkų Alinos Lu ir Andrey’aus Motorichevo kurtame vaizdo klipe filmavosi akordeonininkas Martynas Levickis, dizainerė Agnė Kuzmickaitė, „Radistai“ Rolandas Mackevičius ir Jonas Nainys, atlikėjas Jurgis Didžiulis, aktorė Aistė Diržiūtė, stilistė Austėja Jablonskytė, aktorius Arnas Fedaravičius.

TOMS One Day Without Shoes 2016 LITHUANIA from MOTORICHEV x ALINA LU on Vimeo.

„Kada paskutinį kartą basomis keliavai per savo dienas, ne tik vasarą ar pavasarį? Niekada? Seniai? O pasaulyje pilna basomis lakstančių vaikų, ir ne tik dėl šilto klimato ar minkšto grunto po kojomis, o dėl neturėjimo. Neturėjimo mums visiems savaime suprantamo dalyko – batų. Gegužės 10-ta yra diena, kai tavo basų pėdų nuotraukos ir žymos #withoutshoes instagrame dėka TOMS padovanos batukus tiems, kurie jų neturi. Tikslas, dėl kurio, net labiausiai sirgdamas iššoki iš savo šiltų batų ir daliniesi! Viskas taip paprasta, tikrai taip!“ – mintimis dalinosi klipe nusifilmavusi aktorė Aistė Diržiūtė.

Iš organizatorių archyvo

Iš organizatorių archyvo

Iš organizatorių archyvo

2006 m. amerikietis keliautojas Blake’as Mycoskie Argentinos kaimelyje susidraugavo su basais vaikais ir iš arti pamatė, su kokiais sunkumais jie susiduria. Norėdamas padėti tokiems vaikams, B. Mycoskie sukūrė pelno siekiančią kompaniją TOMS, kuri galėtų vykdyti socialines iniciatyvas nuolat, nepriklausomai nuo rėmėjų aukų. TOMS remiasi „Batai už batus“ („One for One®“) principu – įsigijus batų porą, TOMS visuomet dovanoja dar vieną porą vaikui, kuriam jų reikia. Iki šios dienos TOMS išdalijo daugiau nei 60 mln. batų.

Iš organizatorių archyvo

Pasiteisinus tokiam verslo modeliui, be avalynės, 2011-aisiais TOMS pradėjo kurti akinius, o už juos surinktas lėšas skiria regėjimo atstatymo procedūroms visame pasaulyje. 2014 metais TOMS ėmėsi kavos verslo ir už kiekvieną nupirktą kavos pakuotę užtikrina švarų vandenį šalyse su ribotais tokio vandens ištekliais. Šiemet TOMS pristatė krepšių kolekciją – ji padeda užtikrinti saugų gimdymą besivystančiose šalyse.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis