Šia proga surengti net keli kvapomanams skirti renginiai, į kuriuos susirinko ne tik pajūryje gyvenantys žinomi žmonės, bet ir kvapų gerbėjai iš Vilniaus, Kauno.
Pasak K. Strolienės, pajūris ir naktinis klubas pasirinktas dar ir dėl to, kad juose tvyranti nuotaika geriausiai atspindi tiek pačią kūrėją, tiek jos kurtus kvepalus. „Juk tai prekių ženklas, kurio tikslas – padėti suprasti viliojimo meną. O kiekvienos istorijos kvapas įkvepia ir suteikia galios palikti savo pėdsaką, pritraukiantį tą vienintelį laimingąjį. „Vienos nakties nuotykis“, „Nenoriu žinoti tavo vardo“ – vien kvepalų pavadinimai pasako, kokiai nuotaikai ir kokiam tikslui jie skirti. Vasara – puikus metas iš tiesų atsipalaiduoti ir leistis į nuotykius su gyvenimu, mylimuoju ar nepažįstamuoju“, – kviesdama visus vaišintis prancūziškais „Šampanės“ gėrimais sakė K. Strolienė.
Iš Turkijos kilusi ir šiuo metu Dubajuje gyvenanti sparčiai populiarėjančių nišinės parfumerijos prekių ženklo „Mes Bisous“ atstovė ir kūrėja Buse Koseoglu Klaipėdoje ir Palangoje pristatė naujausią savo kvepalų kolekcijos kūrinį – „Passion Island“.
Pasak jos, tai yra kvepalai, kuriuos galima vadinti tikra vasaros pagunda. „Kiekvienas šio aromato papurškimas kviečia leistis į jausmų ir fantazijų pasaulį. Pirmiausia palengva skleidžiasi unikalus viršutinių natų – citrinų, bergamočių, žaliųjų citrinų, imbiero, rausvųjų pipirų – aromatas, po jų atsveria tropinių vaisių ir juodųjų serbentų mišinys, kol galiausiai prasiskleidžia vanilė, pačiuliai, kedras, santalas, ambra ir muskusas. Tai tikra kvapų simfonija – su netikėtais, tarpusavyje žaidžiančiais ir provokuojančiais aromatais. Šiuos nišinius kvepalus supras ir įvertins tik tikri mados žinovai!“ – sakė nišinės parfumerijos kūrėja.
Šiandien visame pasaulyje savo prekių ženklą pristatanti trisdešimt dvejų nišinės parfumerijos kūrėja neslėpė, kad jos kelias nebuvo lengvas, nes iš pradžių niekas nenorėjo ja tikėti ir jai reikėjo įdėti labai daug pastangų, kol iš dalies vyriškame parfumerijos pasaulyje pelnė pagarbą ir vardą. „Siekti savo svajonių nėra paprasta, ypač kai žmonės bijo drąsiai svajoti. Tuomet ir kitam sako, kad „tu nesugebėsi“, „bankrutuosi“, „tai tik hobis“. Tačiau jei klausysi savo vidinio balso, tikėsi savo svajone, turėsi aiškią viziją bei strategiją ir įdėsi daug nuoširdaus darbo, viskas bus įmanoma. Nors aplinkiniai mano sėkme netikėjo, šiandien mano kuriamais kvepalais kvėpinasi visas pasaulis. Ne išimtis ir italai, prancūzai ir štai – jūs, lietuviai“, – džiaugėsi kūrėja.
Su Buse Koseoglu K. Strolienė susipažino Italijoje, lankydamasi Milane vykusioje vienoje didžiausių nišinės parfumerijos parodų pasaulyje – „Esxence“. „Mes, kaip distributoriai, nuolat bendraujame su kitais distributoriais, dalijamės patirtimi, kontaktais, patarimais. Būtent toje parodoje prieš kelerius metus vienas žinomas Italijos distributorius mus ir supažindino. Kadangi aš mėgstu pajuokauti ir iškart eiti prie šiltesnio, artimesnio santykio, pamenu, tada net paklausiau Buse, ar jai yra aštuoniolika – ji atrodė tokia jaunutė, žavi mergaitė didelėmis akimis. Tačiau kai pradėjo pasakoti apie tai, kiek daug dirba ir kiek meilės ir aistros skiria savo kūrybai – klausimų man nekilo.
Ji mane sužavėjo savo nuoširdumu, atvirumu ir užsidegimu veikti. Man labai patiko jos atvirumas. Dabar mes auginamės šį prekių ženklą ir labai džiaugiamės, nes tai tikrai stiprus nišinis produktas, įdomūs, drąsūs, charakteringi kvapai. Originalūs ir drąsūs net tik kvapai, bet ir pati idėja. Kvepalų buteliukas supakuotas į rankų darbo knygą, kiekvienas kvapas turi savo istoriją ir specialiai jam kurtas eiles. Dalį sukūrė pati Buse Koseoglu“, – pažintį su nišinės parfumerijos kūrėja prisiminė K. Strolienė.
K. Strolienė sako, kad šis prekių ženklas, kaip ir visi kiti, kuriuos siūlo „Krispo“, yra atrinktas širdimi. „Patikėjau Buse Koseoglu, nes Turkija – didelė šalis ir tikrai ne viskas tik turgus. Nors kompanija turkiška, savininkė turkė, kvepalai kuriami Prancūzijoje. Be to, tai puikūs kvapai, idealiai tinkantys mums, lietuviams, – į jų sudėtį įtrauktas ūdas, šafranas. Man labai svarbus ryšys su tiekėju. Aš niekada nejaučiau jokių kultūrinių skirtumų – ji pasaulio pilietė, daug keliaujanti, drąsi. Be to, iš jos tikrai verta pasimokyti, kaip vienai moteriai valdyti tokį verslą. Žaviuosi jos stiprybe, drąsa, užsispyrimu ir darbštumu. Ji viską daro pati – pati kuria kvepalus, pati juos pristatinėja, jiems atstovauja, pati parodose stovi, pati ir į laiškus atsakinėja. Ir išties, tai vienas iš tų retų atvejų, kai parašai laišką ir iškart gauni atsakymą. Žaviuosi jos gebėjimu išnaudoti dirbtinį intelektą, estetikos suvokimu – tai jau kita karta, gebanti save pateikti, išreikšti, parduoti. Vien jos „Instagram“ paskyra verta susižavėjimo ir pagarbos, – paskyrą, beje, ji kuria pati. Daug idėjų ir patys iš jų pasisemiame“, – sako nišinės parfumerijos ekspertė K. Strolienė.
Nuolat po pasaulį keliaujanti ir pati savo prekių ženklą auginanti, jam atstovaujanti Buse Koseoglu Lietuvoje viešėjo savaitę – jai buvo įdomu pažinti mūsų šalį, artimiau susipažinti su K. Stroliene ir visa „Krispo“ komanda. Ambicinga moteris neslėpė, kad ją tiesiog papirko lietuviška gamta, kvapai ir žmonės. „Jau kurį laiką gyvenu Dubajuje, labai myliu šią šalį, tačiau Lietuva – nuostabi. Čia taip žalia, gaivu. Man labiausiai čia patinka grynas oras ir ta nepaprasta gaiva. Ir, aišku, žmonės – nuoširdūs, atviri, tikri. O svarbiausia – kaip visi moka linksmintis“, – visą savaitę viešėjusi Lietuvoje pastebėjo B. Koseoglu.
Paklausta, kaip gimė prancūziškas kvepalų pavadinimas „Mes Bisous“, kuris išvertus į lietuvių kalbą reiškia „Mano bučiniai“, moteris sako, kad pavadinimas kilo iš jos vardo. „Nusprendžiau būtent taip pavadinti savo prekių ženklą, nes norėjau į jį įpinti savo vardą. „Buse“ turkų ir arabų kalbose reiškia „bučinys“. Mano tikslas, kad kvepalai viliotų ne mažiau efektingai nei karštas bučinys (šypsosi). Labai džiaugiuosi pasirinkusi tokį pavadinimą, nes jis provokuoja, kviečia diskusijai: pirmiausia visi prašo patikslinti, kaip taisyklingai ištarti, tada domisi jo kilme, prasme. Ir tada susieja su manimi“, – apie kūrybos pradžią papasakojo parfumerijos kūrėja.