Meniu pristatymas virto visos dienos renginiu, kuris apėmė tiek popietinę, tiek vakarinę dalį, kviesdamas svečius pasinerti į prabangos, pojūčių ir estetikos pasaulį. Tarp išskirtinių viešnių – žinomos moterys, kurios dalijosi šiuo ypatingu momentu. Naujasis spa meniu, tai - kelionė per pojūčius, atsipalaidavimą ir subtilią prabangą, kur kiekviena procedūra sukurta taip, kad suteiktų ne tik fizinį, bet ir emocinį atsipalaidavimą.
„Kuriant ICONIC SPA meniu, mūsų tikslas buvo ne tik sukurti paslaugų sąrašą, bet ir išskirtinę pojūčių kelionę. Šalia unikalių patirčių, tokių kaip „Ikoniškas laikas“ ir „Ypatingi momentai“, kur laiką galima leisti tiek vienam, tiek su artimu žmogumi, „Phytomer’’ buvo natūralus pasirinkimas.
Tai – laiko patikrintas, tradicinis prancūziškas grožio namų ženklas, kuriuo pasitiki ne viena karta. Jų kosmetika – efektyvi, grįsta jūrinėmis biotechnologijomis, o pavyzdžiui, kūno procedūrų protokolai yra tai, dėl ko prancūzės grįžta vėl ir vėl. Šis meniu, tai - kvietimas patirti tėkmės, prisilietimo, poilsio galią.“– Patricija Miklušienė, spa, grožio ir sveikatingumo verslų konsultantė ir koučerė ICONIC SPA žada transformuoti įprastą poilsį į išskirtinę atsipalaidavimo kelionę. Su naujomis procedūromis ir išskirtinėmis patirtimis, kur kiekvienas momentas tampa ypatingas, viešbutis tęsia savo tradiciją būti miesto širdyje esančia oaze, kurioje dera prabanga ir poilsis.