Pandemija įkvėpė drąsai: nauja kolekcija žymi ir verslo restartą

Daug iššūkių ir neapibrėžtumo atnešusi globali pandemija išgąsdino toli gražu ne visus – šiltais ir stilingais megztais drabužiais tiek Lietuvoje, tiek užsienyje vis labiau žinomas prekės ženklas „Salanida“ drąsiai investuoja į ateitį ir žengia į naują raidos etapą.


Klaipėdietė Gabrielė Kerpytė, kurios kūrybiniam keliui kitąmet sukanka dešimt metų, išnaudojo karantiną ir jo metu šoktelėjusius pardavimus įgyvendinti ilgai brandintą svajonę – persikelti į erdvesnes patalpas, padidinti komandą ir pagaliau išvystyti megztų gaminių kolekciją šimtąjam sezonui. Ši, prekyboje ką tik pasirodžiusi kolekcija, žymi prekės ženklo naują startą bei visada liks priminimu, kad net ir sudėtingais laikais galima judėti į priekį ir ieškoti galimybių būti aktualiems.


„Per šį dešimtmetį būta visko – ir sėkmių, ir nusivylimų - pasakoja G. Kerpytė, – Prieš porą metų išgyvenau didžiulį perdegimą nuo veiklos – atrodo, dirbi dieną naktį, o sėkmė su skaičiais nesusiveda. Buvo minčių stabdyti šią veiklą, viena auginu dukras dvynes ir stabilumas labai reikalingas, tačiau svajonės išsižadėti negalėjau. Kartais užtrunka net dešimt metų kol mėgstamas amatas pradeda vystytis į verslą. Turbūt aš ne tokia greita, kaip dažnai atrodau kitiems, o ir prekės ženklas vis dėlto priklauso lėtosios mados segmentui, tad ir augo iš labai lėto.“


G. Kerpytė neslepia, kad prie spartesnio verslo augimo prisidėjo ir nauji komandos nariai, nors – sako ji – prisiimti atsakomybę už žmones ir suteikti jiems nuolatinę darbo vietą smulkiam verslui yra didelis iššūkis, ir ne tik finansinis, bet ir moralinis.


„Gyvename kitokiais laikais, kai moteris versle vis dar yra labiausiai pažeidžiama grandis, todėl norisi keisti stereotipus ir kurti aplink save tvirtą kaip kumštis moterišką bendruomenę“, - apie verslo realybę ir norą kovoti su stereotipais pasakoja G. Kerpytė. Šiuo metu jos komandoje dirba jau penkios moterys: be pačios, erdviose patalpose Klaipėdos senamiestyje, kur naujai įsikūrusi „Salanida“ studija ir mezgimo kampelis, darbuojasi administratorė ir trys mezgėjos.


Mezginius „Salanida“ savo studijoje visada gamindavo rankomis ir šiemet ryžosi pokyčiams ir plėtrai. G. Kerpytė nusprendė ne tik praplėsti asortimentą naujais gaminiais, bet ir šią liniją megzti nedidelėje šeimos mezgyklėlėje Šiauliuose, kurie savo amatą perduoda jau antrai kartai.


Nauja pavasario ir vasaros moteriškų megztų drabužių kapsulė – tai moderni, praktiška, patogi ir laikui nepavaldi, sezoniškumo neturinti linija, kurios jau taip seniai reikėjo. Juk – tikina G. Kerpytė – karantino metu visi esame ištroškę gaivumo, naujumo, optimizmo.



„Atrodo šiam pavasariui ir naujam etapui, pasibaigus karantinui, ruošiasi visa žmonija! Todėl ir savo naujos linijos fotosesijai norėjau šviesios ir gaivios estetikos. Kolekcija ir fotosesija aktualizuota labai skirtingoms moterims, todėl pamatysite ne tik jaunus veidus, bet ir vyresnio amžiaus moteris. Mus visas vienija tos pačios vertybės – meilė sau, besąlygiškas savęs priėmimas ir noras jaustis gerai savo pačių kūnuose“, - apie kolekciją ir neseniai vykusią jos fotosesiją pasakoja dizainerė.


Ji atvirauja, kad šiltasis sezonas kasmet būdavo sunkus laikas parduodant šiltus megztinius, todėl su nauja linija norėjo parodyti, kad megztas gaminys gali būti ne tik storas, minkštas ir jaukus, bet ir plonas, lengvai krentantis, patogus, kasdienis.


„Ši nauja kolekcija – tai baziniai ir labai universalūs daiktai, tinkantys dėvėti tiek darbe, tiek namie, tiek laisvalaikiu. Kėlėme tikslą padėti klientėms susikurti kapsulinę spintą, kai joje drabužių vienetų nedaug, tačiau jie dera tarpusavyje, yra gausu skirtingų dėvėjimo variacijų. Kolekcijos gaminiai idealiai įsilieja į bet kurią spintą, yra lengvai derinami su jau esamais daiktais. Jie skirti moteriai, kuri dėl aktyvaus gyvenimo būdo per dieną pakeičia daug aplinkų, bet nebūtinai turi pakeisti daug rūbų“, - sako G. Kerpytė, sau išsikėlusi tikslą kolekciją padaryti ir labiau prieinamą tam neaukojant nei žaliavos, nei mezgimo kokybės.


Anot kūrėjos, gamybai buvo pasirinktas šiltesniam metų laikui puikiai tinkantis prabangus medvilnės ir kašmyro pluoštas, taip pat naudotas ir gryno lino ir medvilnės mišinys su perdirbtu poliesteriu, taip užtikrinant gaminių tvarumą ir ilgaamžiškumą – rinkosi tokius siūlus, kurie maksimaliai tausotų gamtą.


Naujojoje mezginių kolekcijoje esantys modeliai – nuo suknelių ir megztukų iki megztų tamprių – puikiai dera tarpusavyje ir tinka sluoksniavimui. Pavyzdžiui, šiltu metų laiku ta pati megzta suknelė dėvima ant nuogo kūno, o orams atvėsus – sluoksniuojama su kitais garderobo drabužiais, dėvima ant palaidinių ar megztų tamprių. Tuo tarpu megztas kelnes vasarą galima dėvėti su trumpinta megzta palaidine, o atėjus vėsesniems orams – su derančiu susiaustiniu ar oversized kirpimo džemperiu.


Kolekcijoje išlaikomas prekės ženklui „Salanida“ būdingas braižas: žemės spalvos, iškirpimai, nuardymai, stengiamasi išlaikyti vieną dydį, pasitelkiant tinkamus mezgimo raštus ir išnaudojant siūlo tamprumą, oversized siluetus, ilgintas rankoves.


Į naują raidos etapą žengusio verslo įkūrėja ir vadovė G. Kerpytė neslepia, kad dešimtmetis kūryboje buvo banguotas kaip Baltijos jūra, tačiau per daugelį metų „Salanida“ užsitikrino pagarbą ir stabilią prekybą Lietuvos ir užsienio rinkose. „Tikimės, kad su šia kolekcija, pasieksime ir Lietuvos moteris, kurios yra arčiausiai mūsų. Juk „Salanida“ visada buvo ir bus apie mažą smėlio ruoželį dideliame pasaulyje – apie Nidą“, - prekės ženklo kilmę primena ir su viltimi, kad jos verslui seksis ir toliau, į ateitį žengia G. Kerpytė.

 

 

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis