Paryžiaus mados savaitėje – lietuvių „About“ gaminiai iš sojos medžiagos

Paryžiuje prasidėjusi moterų mados savaitė į šį miestą du kartus per metus sukviečia įtakingiausius mados kūrėjus, mados verslo atstovus ir ryškiausius mados gerbėjus iš viso pasaulio. Bendrovės „Utenos trikotažas“ valdomo prekių ženklo „About“ komanda taip pat ruošiasi vykti į Europos mados sostinę ir ten pristatyti pasaulyje dar retai sutinkamą naujovę - gaminius iš sojos medžiagos. 

Paryžiaus mados savaitės metu lietuvių prekių ženklas įsikurs „Premiere Classe“ parodoje, kurioje daugiau nei 30 metų prisistato šimtai mados aksesuarų kūrėjų iš viso pasaulio.


„Šiemet mums buvo suteikta išskirtinė galimybė įsikurti atskiroje erdvėje „Exposed“ - čia pristatomi tik patys įdomiausi šiuolaikiniai apatinių drabužių prekių ženklai. Į šią erdvę buvome pakviesti po sėkmingos apatinių drabužių parodos liepos mėnesį, kuri taip pat vyko Paryžiuje. Tąkart „About“ produkciją pastebėjo tokie svarbūs prekybos tinklai kaip „Le Bon Marche“ (Prancūzija) ir „Shinsegae“ (Pietų Korėja). Pastarasis mūsų gaminiais pradės prekiauti nuo kitų metų pavasario. Juos sudomino mūsų pristatyta naujovė - sojos pluošto medžiagos“, - bendrovės pranešime cituojama pardavimų vadovė Judita Panovienė. 


Asta, drabužių technologė
Asta, drabužių technologė
Visvaldo Morkevičiaus nuotr.


Sojos medžiaga gaunama perdirbus maisto pramonės atliekas - sojos pupelių luobeles. Šis pluoštas yra itin tvarus, švelnus, savo savybėmis primena kašmyro ir šilko derinį. Be tekstilės inovacijų, kurios pastaruoju metu iškirtinai nukreiptos į ekologišką ir tvarią gamybą, globaliu mastu veikiantys pardavimo partneriai vertina vertikaliai integruotą verslo modelį, kuomet viskas - nuo dizaino koncepcijos ir verpalo iki galutinio produkto, paruošto dėvėjimui, - sukuriama po vienu stogu. Be to, pasaulinės mados tendencijos vis labiau gręžiasi į sąmoningą, aukštais ekologijos ir darbo etikos standartais grindžiamą gamybą.


Irena, siuvėja
Irena, siuvėja
Visvaldo Morkevičiaus nuotr.


„Savo įmonėje viską darome vienoje vietoje, todėl galime efektyviau kontroliuoti gamybos procesą ir užtikrinti savo produkcijos kokybę visuose gamybos etapuose“, - teigia J. Panovienė.


Pasak bendrovės pranešimo, Paryžiaus mados savaitėje „About“ komanda pristatys ir specialiai šiai progai surengtos fotosesijos rezultatus. Nuotraukose modeliais tapo „Utenos trikotažo“ darbuotojos, o fotosesijos veiksmas vyko ne prabangioje studijoje, bet tikroje komandos darbo vietoje: gamybiniuose cechuose, kabinetuose ir kitose fabriko erdvėse. Tokia idėja kilo siekiant atkreipti dėmesį į tai, kad kai kuriose pasaulio šalyse drabužių meistrai - technologai ir siuvėjai - jau baigia išnykti, tačiau mados kūrėjo profesija vis dar labai populiari. 


Arūnė, marginimo specialistė
Arūnė, marginimo specialistė
Visvaldo Morkevičiaus nuotr.


„Norime parodyti, kad mes ne tik kuriame, bet ir patys pagaminame tai, ką sukūrėme. Tuo pačiu - parodyti lietuviams, kad mūsų produkcija atkeliauja ne iš tolimųjų kraštų, o yra kuriama čia pat, Lietuvoje“, - priduria J. Panovienė.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis