Didžiausia Tavo aistra?
Keliauti ir kiek įmanoma labiau įsilieti į tos šalies gyvenimą.
Kokio drabužio nė už ką neapsirengtum?
Vulgaraus.
Kokią gyvenimo Italijoje patirtį labiausiai vertini?
Sprendimas paskutiniais studijų metais pereiti į mados mokyklą „Polimoda“ Florencijoje buvo iššūkis sau – juk universitete baigiamieji metai patys svarbiausi, o itališkai mokėjau gal tris žodžius... Bet įrodžiau sau, kad, jei labai nori, viskas įmanoma. Ir net pernelyg nesistengiant. Buvo labai gaila išvažiuoti, ten tikrai atradau save, sutikau daug svarbių, brangių žmonių.
Kada galime tikėtis pamatyti Tavo mados kolekciją?
Netrukus – interneto svetainėje ir elektroninėje parduotuvėje www.salanida.com
Kiekvienas dizaineris stengiasi (ar bent jau turėtų stengtis) sukurti ką nors nauja ir savita. Savo asmeniniam stiliui dažnai ieškau įdomių konstrukcijų, audinių, naujoviškų sprendimų. Patinka dizaineriai Isabel Marant, Alexanderis Wangas, Olivier Theyskensas, kūrėjų duetas „Proenza Schouler“, mados namų „Zadig&Voltaire“ kūryba.
Jei laiko mašina būtų sukurta, į kokį laikotarpį norėtum nusikelti?
Į 1950-ųjų Ameriką.
Mėgstamiausias posakis?
„What goes around, comes around“ (angl; „Kaip šauksi, taip atsilieps“).
Kaip sutiktum pasaulio pabaigą?
Taip, kaip sutinku kiekvieną savo gyvenimo dieną!
Kokius tris žinomus žmones pakviestum vakarienės?
Natalie Massenet (elektroninės parduotuvės „Net-ą-Porter“ įkūrėja – aut. past.), Marcą Jacobsą (drabužių dizaineris – aut. past.) ir, žinoma, Anną Wintour (amerikietiškojo „Vogue“ vyriausioji redaktorė – aut. past.).
Dainos keičiasi, bet jei visada, tai José Padillos „Adios Ayer“.
Ko gailiesi neišmokusi?
Rusų kalbos.
Kokiu literatūriniu personažu norėtum būti?
Sunku pasakyti, pastaraisiais metais daugiausia skaičiau su studijomis susijusios literatūros, tad labiausiai, manau, tapatinčiausi ne su personažu, o su kokiu Philipu Kotleriu (vienas rinkodaros teorijos pradininkų – aut. past.)
Svarbiausias šių metų tikslas?
Sėkmingai startuoti su savo www.salanida.com projektu.
