Naujoje kolekcijoje - laisvi, lengvai nešiojami, bet moteriški siluetai su intriguojančiomis detalėmis

D.EFECT pristato naują, 2016-ųjų pavasario ir vasaros kolekciją “Ne kaip kiti”.

Grožio mažuose netobulumuose paieškos jau senai tapo „D.EFECT“ prekių ženklo kūrybos ašimi. Šį sezoną įkvėpė modernus skaitmeninis pasaulis ir tai, kaip jame atsispindi netobuli mūsų fiziniai bruožai ar asmenybės. Naujoji prekių ženklo kolekcija ir vėl turi daugybę defektų. Visi jų – sukurti tikslingai.

Kurdama naują „D.EFECT“ kolekciją dizaineEglė Žiemytė bendradarbiavo su Berlyne gyvenančia Taivano menininke Jennis Li Cheng Tien. Šios kūrėjos darbai atpažįstami dėl savo išskirtinės temos – Cheng Tien naudoja internete rastus atsitiktinius žmonių portretus, skaitmeninėnimis programomis jais manipuliuoja tol, kol šie tampa visiškai neatpažįstami.

D.EFECT nuotr.

„Mane labai įkvėpė jos darbų serija „Linkiu geros dienos“ („Have a Nice Day“). Kūryboje daug mąstau apie tai, kad daugelis šiandien jau gali vadintis manipuliavimo genijais, be pabaigos tobulindami savo išorinį paveikslą. Gražu, tačiau kur ribos? Interneto amžiuje lengva pamesti savo individualumą ir greitai tapti tokiu pačiu kaip visi, atitinkančiu kažkieno sugalvotus „tradicinius“ standartus. Dėl to mane ir sužavėjo Jennis darbai. Jie labai gražūs vizualiai. Tačiau be grožio jie dar ir kalba, parodydami kaip besaikės manipuliacijos gali žmogų paversti beveidžiu“, - sake „D.EFECT“ ženklo kūrėja.

D.EFECT nuotr.

„Nekantriai laukiau, kol pagaliau galėsiu išvysti mūsų bendro darbo rezultatus. Mada buvo vienas iš pagrindinių mano įkvėpimo šaltinių kuriant šią darbų seriją. Tiek mano darbai, tiek E. Žiemytės kūryba kvescionuoja žmogaus identitetą ir tai, kaip keičiasi jo supratimas šiuolaikiniame amžiuje. Nieko nekritikuojame, nes visi ieškome tobulumo – tiek žmonės socialiniuose tinkluose, tiek aš, tiek Eglė. Vietoje to, į besaikes tobulumo paieškas žiūrime su žiupsneliu ironijos“, - apie kolaboraciją kalbėjo Cheng Tien. Šio bendradarbiavimo rezultatu tapo modeliai, kurie yra marginti ryškiais, spalvingais raštais.

Kolekcijos ašis - laisvi, lengvai nešiojami, bet moteriški siluetai su intriguojančiomis detalėmis. Stipriai išdidinti raukiniai, dizainerės sugalvoti įplyšimai, tarsi ne vietoje atsidūrusios sagos ir asitmeriniai ilgiai atskleidžia ne tik prekės ženklo, bet ir juos dėvinčios asmenybės DNR.

Kolekcija:

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis