Raskite fen-fu tašką – tai padės sustiprinti bei atjauninti savo organizmą

 (2)
Fen-Fu taškas ir organizmo atjauninimas. Neįtikėtina, bet tai faktas!
© Adobe Stock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Kuo šis taškas unikalus?

Tuo, kad tai:
* tiesioginis ryšys su smegenimis,
* čia yra centrai, atsakantys už kvėpavimą ir kraujotaką.

Ką daryti?

- atsigulti ant pilvo,
- prie fen-fu taško pridėti ledo kubelį,
- uždengti sulankstytu rankšluosčiu,
- laikyti 20 minučių.

Ledo kubelis pridedamas pakaušyje srityje. Tašką lengva rasti, tai – duobutė, kur galva jungiasi su kaklu, galvos pamato sritis.

Raskite fen-fu tašką – tai padės sustiprinti bei atjauninti savo organizmą
© Adobe Stock

Procedūrą kartoti kas 2-3 dienas ryte dar nevalgius arba prieš miegą.

Koks poveikis?

* Veikiant fen-fu tašką lėtinamas senatvės procesas,
* pakeliamas organizmo tonusas,
* gerinamas virškinimas,
* pagerėja miego kokybė,
* padeda esant širdies ir kraujagyslių sutrikimams,
* lengvina PMS'o simptomus,
* malšina galvos skausmą,
* padeda sergant peršalimo ligomis,
* lengvina kvėpavimo ligas,
* padeda, kai skauda sąnarius,
* kai vargina dantų skausmas.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Jogai įspėja: kvėpavimas per burną pavojingas tiek mažam, tiek suaugusiajam

Žmogaus poreikis viską kontroliuoti yra beribis. Sąmoningai valdyti panūdome net tokią nevalingą organizmo funkciją kaip kvėpavimas. Kuo tai naudinga ir pavojinga, aiškinasi Virginija Rimkuvienė.

Eteriniai aliejai gali pakeisti kone visą vaistinėlės turinį

93 proc. lietuvių, rūpinantis vaikų sveikata, svarbu priemonių natūralumas.

Kokie 5 riešutai yra patys naudingiausi jūsų organizmui?

Riešutai – natūralus grožiui ir sveikatai būtinų vitaminų bei mineralų šaltinis, nepamainoma gamtos dovana mūsų organizmui.

Mankšta, kuri ne tik kūno riebalus degina, bet ir veikia kaip osteoporozės profilaktika

Sudeginti dvigubai daugiau kalorijų nei bėgiojant, atgauti vaikystės džiaugsmą ir pasidaryti asmenukę avint futuristinius batus, – net spirgėjau iš nekantrumo išbandyti treniruotę „Kangoo Jumps“.

Mėgstate naktinėti? Sužinokite, kaip tai jums atsilieps senatvėje

6,5 metų laiko trukęs tyrimas, kuriame dalyvavo daugiau kaip 430 tūkst. žmonių.

Dviguba pasmakrė dingo be plastinės operacijos (2)

Su amžiumi smakrą keliame vis aukščiau. Ne tiek siekdamos pademonstruoti ryžtą, kiek norėdamos gerai atrodyti nuotraukose. Deja, ateina laikas, kai paslėpti dvigubos pasmakrės nepadeda net šis gudrus triukas.

Naują gydymo metodą nuo migrenos išbandžiusi Eglė: gyvenimas pradėjo gerėti

Tie, kuriuos bent kartą yra ištikęs migrenos priepuolis, regis, atiduotų bet ką, kad tik jis liautųsi. Deja, numalšinti šį nepakeliamą skausmą ne taip jau paprasta. Laimei, mokslininkai rankų nenuleidžia – tiria, ieško, vėl tiria... Ir ko tik neatranda.

Trenerė Inga Žuolytė apie savo svorio pokyčius: toks gyvenimas – tik savęs kankinimas (7)

Žinoma tinklaraštininkė ir sporto trenerė ryžosi praleisti 10 savaičių be cukraus.

Sergate neaiškia liga? Ieškokite metalų!

Nuovargio priepuoliai, galvos ar širdies skausmai, silpnumas, drebulys, karščiavimai be aiškios priežasties, staiga slinkti pradėję plaukai, gausus prakaitavimas.

Ryto rutina optimaliai sveikatai: paprasti ritualai, kurie pažadins kūną, nuramins protą

Tūkstančius metų prieš tradicinę mediciną atsiradęs senovės Indijos mokslas Ajurveda teigia, kad ryto rutina gali nulemti ne tik mūsų emocinę būseną, bet ir kūno sveikatą.