Pratimai šlaunims ir sėdmenims stiprinti

 (2)
Po ilgų ir daugeliui tingių švenčių sveika pajudėti!
© Fotolia nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Pajudėti lauke - visada gera idėja! Kol vaikai važinėjasi rogutėmis ar sniego senį lipdo, mamytės kviečiamos pasimankštinti. Kalanetikos mokyklos įkūrėja Aistė Gustė-Jančiukienė dalinasi pratimais, kurie ne tik primins grakštųjį baletą, bet ir sustiprins šlaunis ir sėdmenis.

Žiūrėkite video (apačioje) ir mankštinkitės.

Pirmieji du pratimai skirti lengvam apšilimui, kraujotakos suaktyvinimui. Atlikite jų tiek, kiek malonu, kiek norisi. Pratimus, kurių metu judame maža amplitude (pulsuojame), kartokite 30-60 sekundžių, visada – iki sau malonios ribos. Kūnui stiprėjant, trukmė ilgėja savaime. Pratimą pakartokite ir kita koja, žinoma.

Visų pratimų metu svarbu išlaikyti tiesų stuburą. „Parieskite“ dubenį po savimi (suimkite sėdynkaulius), įtraukite apatinę pilvo dalį - lyg užtrauktumėte siaurų kelnių užtrauktuką. Pečiai nuleisti ir lengvai „susegti“ ties „liemenėlės sagtimi“. Kaklas ilgas, tiesus, smakras ir krūtinė šiek tiek kilstelta, viršugalviu stiebiamės aukštyn. Įsivaizduokite save lyg baleriną - tai padės temptis ir tiestis aukštyn. Tokiu būdu pratimus atliksite daug lengviau, o įprotis išsitiesti padailins laikyseną.

Moters fizinė ir psichinė savijauta mėnesio eigoje kinta, tad ir pratimų sudėtingumas, trukmė, krūvis yra labai individualus dalykas. Visada mankštinkitės įsiklausydama į kūno siunčiamus signalus. Pratimai turi teikti malonumą ir atitikti Jūsų fizinį pasirengimą.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Ko nežinojome apie vaikščiojimą basomis – kaip tai veikia mūsų sveikatą? (6)

Vaikščioti basomis – retas malonumas ir netgi savotiška modernaus gyvenimo prabanga. Norintiesiems sustiprinti sveikatą ir bent trumpam išvaduoti savo pėdas iš batų kalėjimo – basakojų takai.

Menopauzė: kokių pokyčių tikėtis ir kaip juos palengvinti?

Menopauzė moterims neretai kelia nerimą. Ji siejama ne vien tik su fiziologiniais, bet taip pat ir su psichologiniais požymiais, kurie pasireiškia šiuo gyveimo periodu.

Per 10 minučių: šie pratimai greitai sugrąžins jums pageidaujamas kūno linijas (1)

Treniruotė, kurios neįmanoma atidėti vėlesniam laikui. Nors šiais metais vasara neskubėjo atvykti pas mus, o saldumynų virtuvėje buvo galima rasti dažniau, nei norėtume, vis tik pats laikas skirti laiko sau ir nustoti kūrus pasiteisinimus.

Žolininkė ir profesorius patarė, kaip susidžiovinti uogas

Šviežių uogų sezonas netrukus pasibaigs, bet jomis mėgautis galime ne tik vasarą. Tereikia žinoti keletą pagrindinių taisyklių, kaip mėgstamiausias uogas sudžiovinti, kad jos būtų ne tik gardžios, bet ir išlaikytų kuo daugiau naudingųjų savybių.

Mitybos specialistė: nė viena mitybos teorija nėra tobula – kaip iš kiekvienos paimti tai, kas geriausia (4)

Ko tik nedarėme bandydami maitintis sveikiau – pirkome ekologiškus produktus, atsisakėme mėsos, pieno ir kiaušinių, vėliau – miltų ir cukraus, liovėmės maistą kepti ir virti, bet ar dėl to tikrai tapome sveikesni? Maisto technologė Raminta Bogušienė sako, kad nė viena mitybos teorija nėra tobula, ir siūlo iš kiekvienos paimti tai, kas geriausia.

Osteopatas V. Jankauskas: įdomu tai, kad ne visada skauda tą vietą, kuri yra problemiška (10)

Masažai gali daug – atpalaiduoti įtemptus raumenis, sumažinti skausmus, suteikti malonumo. Osteopatas Vytenis Jankauskas sako, kad rankomis galima padaryti dar daugiau – pagerinti laikyseną, suaktyvinti vidaus organų veiklą ar net išgydyti žvairumą.

Tik viena šio gėrimo skardinė per dieną gali padidinti tikimybę patirti insultą (7)

Tai plačiai žinoma tiesa, kad gerti gazuotus gėrimus yra nesveika. Bet ar žinojote, kad tai dar ir gali būti pavojinga jūsų sveikatai?

Mitybos specialistė: maisto derinimas tėra mitas! (6)

Netikėtos mitybos specialistų pastabos apie maisto derinimo svarbą.

Specialistai įspėja: netinkamai apdorotas maistas gali baigtis mirtimi!

Liepos mėnesį nuo listeriozės Lietuvoje mirė du asmenys.

Kaip gyvybinę energiją či panaudoti savo sveikatai gerinti? (6)

Švariausia iš visų energijos šaltinių – gyvybinė energija či. Kaip šią nematomą gamtos jėgą panaudoti savo sveikatos reikmėms, pasakoja Vilniaus universiteto Konfucijaus instituto darbuotojas Liang'as Wenming'as (30 m.).