Pratimai šlaunims ir sėdmenims stiprinti

 (2)
Po ilgų ir daugeliui tingių švenčių sveika pajudėti!
© Fotolia nuotr.

Pajudėti lauke - visada gera idėja! Kol vaikai važinėjasi rogutėmis ar sniego senį lipdo, mamytės kviečiamos pasimankštinti. Kalanetikos mokyklos įkūrėja Aistė Gustė-Jančiukienė dalinasi pratimais, kurie ne tik primins grakštųjį baletą, bet ir sustiprins šlaunis ir sėdmenis.

Žiūrėkite video (apačioje) ir mankštinkitės.

Pirmieji du pratimai skirti lengvam apšilimui, kraujotakos suaktyvinimui. Atlikite jų tiek, kiek malonu, kiek norisi. Pratimus, kurių metu judame maža amplitude (pulsuojame), kartokite 30-60 sekundžių, visada – iki sau malonios ribos. Kūnui stiprėjant, trukmė ilgėja savaime. Pratimą pakartokite ir kita koja, žinoma.

Visų pratimų metu svarbu išlaikyti tiesų stuburą. „Parieskite“ dubenį po savimi (suimkite sėdynkaulius), įtraukite apatinę pilvo dalį - lyg užtrauktumėte siaurų kelnių užtrauktuką. Pečiai nuleisti ir lengvai „susegti“ ties „liemenėlės sagtimi“. Kaklas ilgas, tiesus, smakras ir krūtinė šiek tiek kilstelta, viršugalviu stiebiamės aukštyn. Įsivaizduokite save lyg baleriną - tai padės temptis ir tiestis aukštyn. Tokiu būdu pratimus atliksite daug lengviau, o įprotis išsitiesti padailins laikyseną.

Moters fizinė ir psichinė savijauta mėnesio eigoje kinta, tad ir pratimų sudėtingumas, trukmė, krūvis yra labai individualus dalykas. Visada mankštinkitės įsiklausydama į kūno siunčiamus signalus. Pratimai turi teikti malonumą ir atitikti Jūsų fizinį pasirengimą.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

20 kg netekusi Audronė: šarminis vanduo – dailioms kūno linijoms

Šarmu ir energija trykštanti vadybos specialistė dalijasi išskirtine lieknėjimo istorija.

Po ypatingo kino filmo moterys atvėrė savo sielas: „Mes visos vaikštome pernelyg plonu ledu“

Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos salėse įvyko dokumentinio filmo „Tavo mylimas žmogus: ŽPV epidemija“ („Someone You Love: The HPV Epidemic“) premjera. Pasibaigus šiam stipriam ir daug emocijų sukeliančiam filmui kurį laiką vyraudavo tyla.

Eva Tombak: 21 patikrintas būdas, kaip valgyti ir nesigailėti (73)

Paradoksai valdo: kuo daugiau žinome apie sveiką maistą, tuo labiau plečiamės. Ne savo akiračiu, o pilvo apimtimi.

Atvira tuberkuliozė – tik ledkalnio viršūnė! Ką turėtų žinoti kiekviena būsimo pirmokėlio mama (3)

Besiruošiant pirmajai klasei, tenka ne tik išsirinkti mokyklą, bet ir atlikti profilaktinį būsimojo pirmokėlio sveikatos patikrinimą. Artėjant vasarai, tema apie šią „techninę apžiūrą“ mamų tarpe tampa vis aktualesnė.

Nepavyksta sulieknėti visam laikui? Turbūt darote šias 3 klaidas (1)

Ar ir Tau kyla klausimas: kodėl vis nepavyksta numesto svorio išlaikyti? Ar dažnai klausi savęs: kaip pagaliau sulieknėti kartą ir visiems laikams?

8 auksinės žuvų taukų savybės, gelbstinčios mūsų sveikatą

Nors kartais pasigirsta jokiais įrodymais nepagrįstų abejonių žuvų taukų nauda žmogaus organizmui, omega-3 riebalų rūgščių svarbą mūsų kūnui liudija įspūdingas mokslinių tyrimų ir straipsnių kiekis.

Ką turėtumėte žinoti apie alerginę slogą

Kol vieni ilgesingai skaičiuoja pirmuosius pavasario ženklus, kiti į šylančius orus žiūri kaip į grėsmę. Jiems tai reiškia nesustojamai bėgančią arba visiškai užgultą nosį, paraudusias, niežtinčias ir užtinusias akis, dusinantį kosulį ir pamirštą ramų miegą. Sunku tuo patikėti? Kaip sako liaudies išmintis, sotus alkano neatjaus, taip ir nealergiškiems žmonėms sunku suprasti, kaip bundantis grožis kitiems gali sukelti tokias reakcijas.

Kaip išsirinkti kremą, kokio tikrai reikia?

Net ir pats brangiausias veido kremas bus nieko vertas, jei netiks jūsų odai. Dar blogiau – netinkamas kremas gali suerzinti odą, ir ši paraus, perštės, šerpetos ar bus nusėta bėrimu.

Intymaus gyvenimo rizikos, kurių dažnai neįvertiname

Makštis yra svarbi moters organizmo dalis, tad svarbu ir ją prižiūrėti. Makšties problemos gali turėti įtakos jūsų vaisingumui, lytinių santykių poreikiui ir galimybei patirti orgazmą. Nemalonūs pojūčiai intymiomis akimirkomis gali sukelti stresą ar santykių krizes.

A. Pauliukevičius: moterims sunku patikėti, kad svorį galima sumažinti vien pradėjus maitintis 5-kart per dieną (2)

Sporto ir sveikatos specialistai primena, kad iš žiemos miego busti reikia pamažu.

Dieta be glitimo gali būti pavojinga (3)

Naujausi tyrimai rodo, kad populiarioji beglitimė dieta didina toksinių sunkiųjų metalų kiekį organizme.

Kuo grasina negydomas sinusitas: galite ne tik apakti

Skauda galvą, vargina užgulta nosis ir nedidelė temperatūra, nors peršalimas, regis, praėjo prieš mėnesį? Medikai ragina į šiuos požymius nenumoti ranka ir išsitirti, ar sloga nepaliko savo „įpėdinio“ - sinusito.

Žolininkė Adelė Karaliūnaitė: šie augalai turėtų būti kiekvienuose namuose (75)

Žolininkės Adelės Karaliūnaitės pristatyti nereikia. Natūralią mediciną praktikuojanti specialistė siūlo sunegalavus neskubėti į vaistinę, o atsigrežti į gamtos mums siūlomus vaistus. Pateikiame per 6 receptus, kuriuos galima naudoti inkstų, skrandžio ligoms, uždegimams, sudirgimams slopinti ir dar nuo daugelio bėdų.

Gydančios žolelės - vietoje brangių vaistų (1)

Pavasaris, tačiau jaučiatės išsekę, trūksta ne tik geros nuotaikos, bet ir energijos. Kankina nuovargis? Nesimato šypsenos veide?

Kada sloga tampa rimta bėda: sinusito požymiai

Ankstyvas pavasaris – labai apgaulingas metų laikas, kai truputį atšilus orams knieti nusimesti kepures ir žiemines striukes. Tačiau per ankstyvas „pagyliojimas“, kaip sakydavo senoliai, dažnai atneša nemažai bėdų – skaudančią gerklę, bėgančią nosį ir tiesiog peršalimą. O kas gali gulėti lovoje ir gydytis, jei pagaliau pašvietė taip ilgai laukta saulė?