Grikių ir kefyro dieta - atsikratyk iki 10 kg per savaitę

 (49)
Kaip teigia šią dietą jau išbandžiusieji, savaitę laikantis grikių dietos galima atsikratyti 6-10 kilogramų. Sutikite - tai tiesiog įspūdingas rezultatas per 7 dienas. Yra dėl ko vargti!
© Shutterstock nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Grikiai ir kefyras. Kas tai per dieta? Kiek dienų reikia jos laikytis ir ko galima tikėtis? Išsiaiškinkime.

Apie grikius ir kefyrą

Du esminiai grikių dietos produktai - grikiai ir kefyras. Grikiai yra viena iš naudingiausių kruopų. Juose daug kalio, geležies, jodo, fosforo, taip pat vitaminų P, B6, B1, B2. Gydytojai dietologai rekomenduoja šį produktą įtraukti į racioną tiems, kurie kenčia nuo padidinto kraujospūdžio, anemijos, serga kepenų ligomis. Grikiai efektyviai valo organizmą nuo šlakų.

Grikių ir kefyro dieta - atsikratyk iki 10 kg per savaitę
© Shutterstock nuotr.

Dietologams antrina ir kosmetologai. Jų manymu, tai - tiesiog grožio lobis, padedantis išlaikyti gražius plaukus, odą ir nagus. Kefyras - naudingas rūgusio pieno produktas, kuriame yra kalcio, baltymų ir vitaminų B12, A, B2. Jis gerina virškinimą, padeda pasišalinti šlakams ir toksinams. Šių dviejų produktų sąjunga leidžia ne tik atsikratyti nereikalingų kilogramų, bet ir sureguliuoti žarnyno darbą, išvalyti kepenis ir sumažinti tokių odos susirgimų kaip dermatitas.

Grikių dietos meniu

Ši dieta priskiriame prie griežtų, o ir 7 dienos nėra taip mažai. Tad norint, kad rezultatai jūsų nenuviltų, dietai reikia tinkamai pasirengti. Pavyzdžiui, deramai paruošti grikius. Vakare prieš einant miegoti atseikėkite tinkamą kruopų kiekį (paprastai stiklinės kruopų užtenka parai) - ir užpilkite verdančiu vandeniu. Vandenį nupilkite ir vėl grikius užplikykite verdančiu vandeniu: 1,5 stiklinės vandens 1 stiklinei kruopų. Uždenkite puodą šiltai ir palikite iki ryto.

Grikių ir kefyro dieta - atsikratyk iki 10 kg per savaitę
© Vida Press

Grikiai jau paruošti, jų virti nereikia. Dietos meniu labai nesudėtingas. Per visas 7 dienas leidžiama valgyti tiek grikių košės, kiek norite. Jums neteks badauti - valgykite nors ir kas valandą. Tiesa, yra ir apribojimų - jums teks atsisakyti bet kokių padažų, pagardų, prieskonių ir net druskos. Ir paskutinį kartą jums leidžiama pavalgyti likus 4-5 valandoms iki miego. Kraštutiniu atveju prieš miegą galima išgerti kefyro stiklinę. Tačiau būtų geriau šito išvengti.

Dabar - apie kefyrą. Šiai dietai tinka neriebus, 1 proc. kefyras. per parą jo galima išgerti litrą. Būtų idealu, jei jums pavyktų jį gerti praėjus pusvalandžiui po valgio. Tačiau jei jums sprangu valgyti vien sausą košę, nieko baisaus - galite ją užgerti ar net užpilti kefyru.

Kefyras
Kefyras
© Shutterstock nuotr.

Dar vienas momentas - skysčiai. Per dieną jų būtina išgerti ne mažiau kaip 1,5 l. Tik tokiu atveju jums pavyks per 7 dienas pasiekti norimo efekto. Kaip skysčius galite vartoti žalią arbatą, negazuotą mineralinį vandenį, žolelių arbatas. Jei norite, galite ten įspausti citrinos sulčių. O štai cukraus, žinia, negalima. Jei negalite apsieiti be kavos ar juodosios arbatos - palepinkite save puodeliu. Tačiau ne dažniau kaip dukart per dieną. Tiesa, nepamirškite polivitaminų - jie būtini laikantis šios dietos.

Į pagalbą lieknėjančioms

Idealu, jei sugebėsite laikytis visų rekomendacijų, ir jums pakaks jėgų nekeisti meniu. Tada rezutatai - garantuoti. Tačiau ką daryti, jei po kelių dienų pajusite, kad net žiūrėti į grikius nebegalite? Norint išlaikyti pasiektą rezultatą ir nepulti prie bandelių ar bulvių, galima sau leisti šiokias tokias išimtis.

Pavyzdžiui, tokias:

- Kelios džiovintos slyvos arba džiovinti abrikosai. Galite juos suvalgyti kartu su koše ar atskirai. Šie produktai ne tik paįvairins jūsų skurdų racioną, bet ir aprūpins organizmą natūraliu cukrumi, kurio reikia smegenų veiklai, vitaminais ir celiulioze.

- Kopūstų salotos. Kopūstas - įdomi daržovė. Ar žinote, kad ją apdorodamas organizmas sudegina daugiau energijos nei gauna ją įsisavindamas.

- Vaisiai. 2-3 vienetai. Žinoma, geriau, jei jie nesaldūs. Jei pasirinksite žalius obuolius, juos galite dėti tiesiai į košę. O visus kitus vaisius verčiau valgykite atskirai kaip papildomą užkandį.

Dar keli patarimai:

* Dietos be druskos, prie kurių priskiriama ir grikių, taip pat yra organizmą valančios ir skysčius išskiriančios. Tačiau dėl druskos trūkumo organizme galite pradėti jausti galvos skausmą ir silpnumą. Gali nukristi ir kraujo spaudimas. Jei pastebėjote sveikatos pablogėjimų, nesikankinkite. Įberkite į košę šiek tiek druskos ar pagardinkite ją sojų padažu. Ir net jei rezultatas bus šiek tiek prastesnis - jūs išsaugosite sveikatą. O tai - kur kas svarbiau. Ypač sportuojantieji turėtų atkreipti dėmesį į savo savijautą. Beje, vasarą, karštuoju metų laiku, laikytis dietos be druskos nerekomenduojama.

* Jei pajutote silpnumą, rekomenduojama paragauti medaus. Apsivalgyti nereikia - vieno arbatinio šaukštelio tikrai pakaks. Šį kiekį galite suvartoti per kelis kartus. Rekomenduojama medų ne ryti, o lėtai čiulpti. Galima ir kitaip - ištirpinkite medų vandens stiklinėje ir per dieną išgerkite. Nesibaiminkite, kad medus pakenks jūsų figūrai - šią gliukozę pasisavins smegenys.

* Laikydamiesi grikių dietos neprivalote kankintis iš bado. Jei vien nuo minties apie grikius jus ima pykini, drąsiai košę gardinkite citrinos sultimis, česnaku ar prieskoninėmis žolelėmis.

Grikiai
Grikiai
© Shutterstock nuotr.

Kodėl aš nelieknėju?

Nemažai moterų, išbandžiusių grikių dietą, skundžiasi vienu ir tuo pačiu: pirmomis dienomis svoris krito sparčiau nei paskutinėmis. Kodėl taip yra? Per pirmąsias 2-3 dienas organizmas atsikrato nuo nereikalingų skysčių. Todėl ir rezultatai akivaizdesni. O tada ateina riebalų eilė. O jų atsikratyti sudėtingiau. Užtat jei pavyks tai padaryti, rezultatas bus stabilus. Jei pirmosiomis dienomis dieta nėra tokia efektyvi kaip tikėjotės?

Priežastys gali būti įvairios:

- jūs ką tik laikėtės kitokios dietos be druskos;
- netrukus jums - menstruacijos, tai reiškia organizmas laiko skysčius;
- jūs piktnaudžiaujate sojų padažu, kuriame yra druskos; - grikiai - ne jūsų produktas, jūs jų niekada nevalgėte, ir organizmas tiesiog jų nepažįsta.

Kitas svarbus klausimas: kaip išlaikyti pasiektą rezultatą

Norint, kad taip sunkiai numesti kilogramai negrįžtų po kelių dienų, reikia imtis kelių saugumo priemonių. Su grikių dieta reikia atsisveikinti švelniai, palaipsniui. Ir tai truks tiek pat, kiek ir pati dieta - 7 dienas.

Nereikia iškart po dietos skubėti save apdovanoti už kančias - mestis prie riebių, saldžių patiekalų. Dietos metu jūsų skrandis susitraukė, tad pasistenkite jo neištampyti. Valgykite nedidelėmis porcijomis keliskart per dieną. Kai galite, druską pakeiskite sojų padažu - tai padės išvengti patinimo. Stenkitės, kad paskutinis valgis būtų likus 4-5 val. iki poilsio.

Pereinamajam laikotarpiui sudarykite preliminarų meniu. Tarkime, pusryčiams - kiaušinis ir truputis neriebios varškės. Pietums - vištienos krūtinėlė su troškintomis dražovėmis. Vakarienei - tie patys grikiai. Palaipsniui į racioną įtraukite žuvį, mėsą ir vaisius.

Neužmirškite ir kefyro. Pakartoti dietos kursą galite ne anksčiau kaip po mėnesio. Tačiau periodiškai - kartą per 7-10 dienas - surengti grikių ir kefyro iškrovos dietą galima.

Grikių ir kefyro dieta - atsikratyk iki 10 kg per savaitę
© Fotolia nuotr.

Pliusai ir minusai

Pliusai

* Ko gero, didžiausias pliusas - rezultatas. Per 7 dienas prarasta 6-10 kilogramų.

* Ir grikiai, ir kefyras - labai naudingi, juose daug reikalingų medžiagų. Be to, abu produktai yra nebrangūs.

* Dieta itin paprasta. Jūs sutaupysite laiko neruošdama maisto. Be to, nepasimesite meniu. Jums nereikės maitintis pagal griežtą grafiką. Beje, šitaip maitintis galite ir ofise. Ir galite valgyti savęs neribodama.

Minusai

* 7 dienas jūsų mityba nebus subalansuota, o tai reiškia, kad organizmas negaus visų jam reikalingų vitaminų ir mikroelementų.

* Kaip taisyklė, jau trečią dieną žodis grikiai ir kefyras ima kelti lengvą depresiją.

* Prieš laikantis dietos derėtų pasitarti su gydytoju. Ypač jei sergate chroniškomis ligomis, turite žemą kraujospūdį, sumažėjęs hemoglobino kiekis kraujyje, turite skrandžio opą, gastritą, dvylikapirštės žarnos opą. Na, ir be abejo, jei esate nėščia ar maitinate kūdikį. Ir čia dar - ne viskas. Pasikonsultuokite, tada nuspręsite, kaip elgtis.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Emigrantė Rasa: lietuviai, kurie skundžiasi eilėmis pas gydytojus, turėtų pagyventi užsienyje (11)

Kai prireikia gydytojo paslaugų, Didžiojoje Britanijoje gyvenanti Rasa grįžta į Lietuvą. Pasak moters, taip elgiasi ir dauguma kitų jos pažįstamų emigrantų.

Įžymybių pamėgta dieta, kuri ne tik mažina svorį, bet ir teigiamai veikia mūsų smegenis (6)

Ketogeninė dieta – didelę naudą žadanti mitybos sistema. Štai keli faktai, kuriuos būtina apie ją žinoti.

Kada kojų tinimas tampa pavojingas ir kaip jį sumažinti? Konsultuoja gydytoja

Kojų tinimas, išsiplėtusios venos – dažną kamuojanti problema, ypač vasarą. Kada verta dėl jos sunerimti?

Kas nutiktų, jei mūsų organizme bakterijų nebūtų visiškai? Jūs nenorėtumėte to išgyventi... (3)

Buvo laikas, kai su visomis bakterijomis kovojome itin aršiai, nors ne vienam širdį suspausdavo žiūrint reklamą, kaip lašelis valiklio sunaikina visą ant klozeto kraštelio įsitaisiusią jų šeimynėlę. Vėliau sužinojome, kad bakterijos būna gerosios ir blogosios. Pasirodo, ir tai nėra absoliuti tiesa.

Mokslų daktaras A. Dabkevičius: mobilusis telefonas – vienas žalingiausių sveikatai šių laikų išradimų

Lovą dalytis su mylimu žmogumi ar augintiniu gal ne visada patogu, bet miela. O štai mobiliajam telefonui miegamajame – tikrai ne vieta.

Tai padės ir svorį numesti, ir širdį pastiprinti, ir lankstesniam tapti

Ištikimybė – nuostabi vertybė, kai kalbame apie meilę, bet jei galvoje turime sportą, ji tinka nebent profesionalams. Jei nėra tikslo kopti į olimpines aukštumas, geriau išbandyti kuo daugiau ir kuo įvairesnių treniruočių.

Vilniuje savaitgalį rengiamos nemokamos fitneso treniruotės

Visi Vilniaus gyventojai, svečiai kviečiami prisijungti prie sveiko judėjimo ir atvykti į nemokamas treniruotes, organizuojamas liepos 8 ir 9 dienomis prie Baltojo Tilto.

Mitybos specialistė: ką svarbu žinoti perkant uogas?

Kas dažnam lietuviui svarbiausia renkantis uogas? Žinoma, kad kilmė. Labai dažnai turguje pardavėjų klausiama – lietuviškos ar lenkiškos braškės? Bet ar tik tai svarbu renkantis uogas?

Mitybos specialistės prognozės: kokia bus ateities mityba

Visiems žinomas posakis: „Kas tinka kiekvienam – netinka niekam“ vartotinas ir kalbant apie mitybą.

Vėžio gydymas: radiochirurgija atitolina chemoterapiją

Prostatos vėžys – dažnai agresyvi liga, kuri nepastebimai ir toliau gali plėstis net po radikalios prostatektomijos ar spindulinio gydymo.

Efektyviai riebalus deginantis eliksyras – išbandykite! (2)

Jeigu nekankina padidėjęs jautrumas bičių produktams ir jums nedraudžiama vartoti greipfrutų, būtinai pabandykite paruošti šią skanią ir naudingą priemonę – riebalus deginantį eliksyrą.

Kaip kuo ilgiau išlikti jaunam, sveikam ir gražiam, pataria mitybos specialistė iš Skandinavijos (1)

Nors žmonių amžius ilgėja, noras atrasti stebuklingąjį jaunystės eliksyrą nemąžta. Mat neužtenka gyventi ilgai, norisi kuo ilgiau išlikti jaunam, sveikam ir gražiam. Kaip tai pasiekti, pataria mitybos specialistė Tjorbjörg Hafsteisnsdóttir iš Skandinavijos.

Gidas po aliejaus lentynas: kuris naudingiausias sveikatai ir grožiui (6)

Renkatės aliejų, tačiau sustingote prieš gausiai nukrautą lentyną. Kaip išsirinkti ir laikyti, kokia jo nauda sveikatai, grožiui. Sužinokite!

Kokių vitaminų turi vaisiai ir uogos: išsamus gidas

Visiems žinoma, kad vaisių ir uogų valgyti būtina, tačiau kiek ir kokių vitaminų turi skirtingi vaisiai bei uogos, dėl kokių priežasčių juos verta valgyti? Apie tai - šiame straipsnyje.

Seniausias lieknėjimo centras Prancūzijoje – čia svorio atsikratoma skaniai (1)

Beveik seniausios ir svarbiausios Prancūzijoje lieknėjimo šventovės „Thalasso Sofitel Quiberon Diététique“ pilkasis kardinolas yra čia esančio restorano „De-Light“ šefas Patrick‘as Jarno. Jis atsakingas už tai, kuo maitinti svorio atsikratyti pasiryžusius klientus. Kas nenorės lieknėti, kai lėkštėje – gurmaniški jūrų gėrybių, žuvų patiekalai?