Grikių ir kefyro dieta - atsikratyk iki 10 kg per savaitę

 (48)
Kaip teigia šią dietą jau išbandžiusieji, savaitę laikantis grikių dietos galima atsikratyti 6-10 kilogramų. Sutikite - tai tiesiog įspūdingas rezultatas per 7 dienas. Yra dėl ko vargti!
Grikių ir kefyro dieta - atsikratyk iki 10 kg per savaitę
© Shutterstock nuotr.

Grikiai ir kefyras. Kas tai per dieta? Kiek dienų reikia jos laikytis ir ko galima tikėtis? Išsiaiškinkime.

Apie grikius ir kefyrą

Du esminiai grikių dietos produktai - grikiai ir kefyras. Grikiai yra viena iš naudingiausių kruopų. Juose daug kalio, geležies, jodo, fosforo, taip pat vitaminų P, B6, B1, B2. Gydytojai dietologai rekomenduoja šį produktą įtraukti į racioną tiems, kurie kenčia nuo padidinto kraujospūdžio, anemijos, serga kepenų ligomis. Grikiai efektyviai valo organizmą nuo šlakų.

Grikių ir kefyro dieta - atsikratyk iki 10 kg per savaitę
© Shutterstock nuotr.

Dietologams antrina ir kosmetologai. Jų manymu, tai - tiesiog grožio lobis, padedantis išlaikyti gražius plaukus, odą ir nagus. Kefyras - naudingas rūgusio pieno produktas, kuriame yra kalcio, baltymų ir vitaminų B12, A, B2. Jis gerina virškinimą, padeda pasišalinti šlakams ir toksinams. Šių dviejų produktų sąjunga leidžia ne tik atsikratyti nereikalingų kilogramų, bet ir sureguliuoti žarnyno darbą, išvalyti kepenis ir sumažinti tokių odos susirgimų kaip dermatitas.

Grikių dietos meniu

Ši dieta priskiriame prie griežtų, o ir 7 dienos nėra taip mažai. Tad norint, kad rezultatai jūsų nenuviltų, dietai reikia tinkamai pasirengti. Pavyzdžiui, deramai paruošti grikius. Vakare prieš einant miegoti atseikėkite tinkamą kruopų kiekį (paprastai stiklinės kruopų užtenka parai) - ir užpilkite verdančiu vandeniu. Vandenį nupilkite ir vėl grikius užplikykite verdančiu vandeniu: 1,5 stiklinės vandens 1 stiklinei kruopų. Uždenkite puodą šiltai ir palikite iki ryto.

Grikių ir kefyro dieta - atsikratyk iki 10 kg per savaitę
© Vida Press

Grikiai jau paruošti, jų virti nereikia. Dietos meniu labai nesudėtingas. Per visas 7 dienas leidžiama valgyti tiek grikių košės, kiek norite. Jums neteks badauti - valgykite nors ir kas valandą. Tiesa, yra ir apribojimų - jums teks atsisakyti bet kokių padažų, pagardų, prieskonių ir net druskos. Ir paskutinį kartą jums leidžiama pavalgyti likus 4-5 valandoms iki miego. Kraštutiniu atveju prieš miegą galima išgerti kefyro stiklinę. Tačiau būtų geriau šito išvengti.

Dabar - apie kefyrą. Šiai dietai tinka neriebus, 1 proc. kefyras. per parą jo galima išgerti litrą. Būtų idealu, jei jums pavyktų jį gerti praėjus pusvalandžiui po valgio. Tačiau jei jums sprangu valgyti vien sausą košę, nieko baisaus - galite ją užgerti ar net užpilti kefyru.

Kefyras
Kefyras
© Shutterstock nuotr.

Dar vienas momentas - skysčiai. Per dieną jų būtina išgerti ne mažiau kaip 1,5 l. Tik tokiu atveju jums pavyks per 7 dienas pasiekti norimo efekto. Kaip skysčius galite vartoti žalią arbatą, negazuotą mineralinį vandenį, žolelių arbatas. Jei norite, galite ten įspausti citrinos sulčių. O štai cukraus, žinia, negalima. Jei negalite apsieiti be kavos ar juodosios arbatos - palepinkite save puodeliu. Tačiau ne dažniau kaip dukart per dieną. Tiesa, nepamirškite polivitaminų - jie būtini laikantis šios dietos.

Į pagalbą lieknėjančioms

Idealu, jei sugebėsite laikytis visų rekomendacijų, ir jums pakaks jėgų nekeisti meniu. Tada rezutatai - garantuoti. Tačiau ką daryti, jei po kelių dienų pajusite, kad net žiūrėti į grikius nebegalite? Norint išlaikyti pasiektą rezultatą ir nepulti prie bandelių ar bulvių, galima sau leisti šiokias tokias išimtis.

Pavyzdžiui, tokias:

- Kelios džiovintos slyvos arba džiovinti abrikosai. Galite juos suvalgyti kartu su koše ar atskirai. Šie produktai ne tik paįvairins jūsų skurdų racioną, bet ir aprūpins organizmą natūraliu cukrumi, kurio reikia smegenų veiklai, vitaminais ir celiulioze.

- Kopūstų salotos. Kopūstas - įdomi daržovė. Ar žinote, kad ją apdorodamas organizmas sudegina daugiau energijos nei gauna ją įsisavindamas.

- Vaisiai. 2-3 vienetai. Žinoma, geriau, jei jie nesaldūs. Jei pasirinksite žalius obuolius, juos galite dėti tiesiai į košę. O visus kitus vaisius verčiau valgykite atskirai kaip papildomą užkandį.

Dar keli patarimai:

* Dietos be druskos, prie kurių priskiriama ir grikių, taip pat yra organizmą valančios ir skysčius išskiriančios. Tačiau dėl druskos trūkumo organizme galite pradėti jausti galvos skausmą ir silpnumą. Gali nukristi ir kraujo spaudimas. Jei pastebėjote sveikatos pablogėjimų, nesikankinkite. Įberkite į košę šiek tiek druskos ar pagardinkite ją sojų padažu. Ir net jei rezultatas bus šiek tiek prastesnis - jūs išsaugosite sveikatą. O tai - kur kas svarbiau. Ypač sportuojantieji turėtų atkreipti dėmesį į savo savijautą. Beje, vasarą, karštuoju metų laiku, laikytis dietos be druskos nerekomenduojama.

* Jei pajutote silpnumą, rekomenduojama paragauti medaus. Apsivalgyti nereikia - vieno arbatinio šaukštelio tikrai pakaks. Šį kiekį galite suvartoti per kelis kartus. Rekomenduojama medų ne ryti, o lėtai čiulpti. Galima ir kitaip - ištirpinkite medų vandens stiklinėje ir per dieną išgerkite. Nesibaiminkite, kad medus pakenks jūsų figūrai - šią gliukozę pasisavins smegenys.

* Laikydamiesi grikių dietos neprivalote kankintis iš bado. Jei vien nuo minties apie grikius jus ima pykini, drąsiai košę gardinkite citrinos sultimis, česnaku ar prieskoninėmis žolelėmis.

Grikiai
Grikiai
© Shutterstock nuotr.

Kodėl aš nelieknėju?

Nemažai moterų, išbandžiusių grikių dietą, skundžiasi vienu ir tuo pačiu: pirmomis dienomis svoris krito sparčiau nei paskutinėmis. Kodėl taip yra? Per pirmąsias 2-3 dienas organizmas atsikrato nuo nereikalingų skysčių. Todėl ir rezultatai akivaizdesni. O tada ateina riebalų eilė. O jų atsikratyti sudėtingiau. Užtat jei pavyks tai padaryti, rezultatas bus stabilus. Jei pirmosiomis dienomis dieta nėra tokia efektyvi kaip tikėjotės?

Priežastys gali būti įvairios:

- jūs ką tik laikėtės kitokios dietos be druskos;
- netrukus jums - menstruacijos, tai reiškia organizmas laiko skysčius;
- jūs piktnaudžiaujate sojų padažu, kuriame yra druskos; - grikiai - ne jūsų produktas, jūs jų niekada nevalgėte, ir organizmas tiesiog jų nepažįsta.

Kitas svarbus klausimas: kaip išlaikyti pasiektą rezultatą

Norint, kad taip sunkiai numesti kilogramai negrįžtų po kelių dienų, reikia imtis kelių saugumo priemonių. Su grikių dieta reikia atsisveikinti švelniai, palaipsniui. Ir tai truks tiek pat, kiek ir pati dieta - 7 dienas.

Nereikia iškart po dietos skubėti save apdovanoti už kančias - mestis prie riebių, saldžių patiekalų. Dietos metu jūsų skrandis susitraukė, tad pasistenkite jo neištampyti. Valgykite nedidelėmis porcijomis keliskart per dieną. Kai galite, druską pakeiskite sojų padažu - tai padės išvengti patinimo. Stenkitės, kad paskutinis valgis būtų likus 4-5 val. iki poilsio.

Pereinamajam laikotarpiui sudarykite preliminarų meniu. Tarkime, pusryčiams - kiaušinis ir truputis neriebios varškės. Pietums - vištienos krūtinėlė su troškintomis dražovėmis. Vakarienei - tie patys grikiai. Palaipsniui į racioną įtraukite žuvį, mėsą ir vaisius.

Neužmirškite ir kefyro. Pakartoti dietos kursą galite ne anksčiau kaip po mėnesio. Tačiau periodiškai - kartą per 7-10 dienas - surengti grikių ir kefyro iškrovos dietą galima.

Grikių ir kefyro dieta - atsikratyk iki 10 kg per savaitę
© Fotolia nuotr.

Pliusai ir minusai

Pliusai

* Ko gero, didžiausias pliusas - rezultatas. Per 7 dienas prarasta 6-10 kilogramų.

* Ir grikiai, ir kefyras - labai naudingi, juose daug reikalingų medžiagų. Be to, abu produktai yra nebrangūs.

* Dieta itin paprasta. Jūs sutaupysite laiko neruošdama maisto. Be to, nepasimesite meniu. Jums nereikės maitintis pagal griežtą grafiką. Beje, šitaip maitintis galite ir ofise. Ir galite valgyti savęs neribodama.

Minusai

* 7 dienas jūsų mityba nebus subalansuota, o tai reiškia, kad organizmas negaus visų jam reikalingų vitaminų ir mikroelementų.

* Kaip taisyklė, jau trečią dieną žodis grikiai ir kefyras ima kelti lengvą depresiją.

* Prieš laikantis dietos derėtų pasitarti su gydytoju. Ypač jei sergate chroniškomis ligomis, turite žemą kraujospūdį, sumažėjęs hemoglobino kiekis kraujyje, turite skrandžio opą, gastritą, dvylikapirštės žarnos opą. Na, ir be abejo, jei esate nėščia ar maitinate kūdikį. Ir čia dar - ne viskas. Pasikonsultuokite, tada nuspręsite, kaip elgtis.

moteris.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Sveikata

Kaip sudeginti 1 tūkst. kalorijų tvarkant namus? (1)

Besidarbuodamos siurbliu darykite pritūpimus, šveisdamos nešvarius paviršius darykite lentos pratimą, o vejos dailinimą paverskite tikra kardiotreniruote.

10 MIN MANKŠTA, efektingesnė už valandą treniruoklių salėje (11)

Neturite laiko ar noro leisti ilgų valandų sporto salėje? Šie patarimai kaip tik jums. Remiantis neseniai atlikto tyrimo rezultatais, trumpų, bet intensyvių mankštų nauda ne ką mažesnė už ilgai trunkančias tradicines treniruotes. Štai ypatingai paprastos 60 sekundžių trukmės treniruotės, padėsiančios siekti tobulų formų net ir labiausiai skubančioms šių laikų moterims.

20 priežasčių, kodėl svoris nekrenta (5)

Kai bandote mesti svorį, organizmas kovoja su tuo. Net jei iš pradžių svoris krito labai lengvai, ateina momentai kai numesti darosi vis sunkiau. Lieknėjimo ir sveikatingumo centras pristato 20 dažniausiai pasitaikančių priežasčių, kodėl svoris nekrenta.

Kiek sveria princesės: kuriai reikia numesti, o kuriai priaugti svorio? (27)

Šį kartą princesėmis pavadinome jaunas, žymias moteris, kurios ateityje bus karalienėmis ar visai neseniai tokiomis tapo.

Nori tobulo mitybos plano? (2)

Neretai sulaukiu žinučių su klausimu: „ar sudarinėjate mitybos planus?“

Ką reikia žinoti perkant kruopas?

Daugelis žinote, kad maisto produktų įvairumas yra vienas iš svarbiausių sveikatai palankios mitybos sąlygų, o grūdai – maisto raciono pagrindas.

Kaip pradėti sportuoti? (1)

Sporto klubų reklamos rėkia, kad pradėti reikėjo jau vakar arba blogiausiu atveju – reikia šiandien. Tai man tikriausiai jau per vėlu?

Obuolių actas: nauda ir grožiui, ir sveikatai (7)

Teigiama, kad dar 400 metais prieš mūsų erą Hipokratas ligonius gydė actu. Nors XXI amžiuje acto nauda yra kiek primiršta, tačiau specialistai teigia, kad obuolių actas gali būti puikus grožio ir sveikatos eliksyras. Obuolių actas turi antiseptinių savybių, gali padėti mažinti uždegimą ir gydyti grybelį. Obuolių acto panaudojimo būdai gali būti labai įvairūs, taigi, kuo obuolių actas gali būti naudingas?

Pienligė: požymiai, priežastys, gydymas ir prevencija (5)

Yra ligų, apie kurias kalbėti labai nepatogu, tačiau gydyti – būtina. Pienligė yra viena jų ir statistikos duomenys rodo, kad net trys ketvirtadaliai viso pasaulio moterų bent kartą yra susidūrusios su šia liga.

Ryžių dieta – jei norite greitai numesti svorio. MENIU! (3)

Ne paslaptis, kad prieš svarbius įvykius vienu didžiausiu galvos skausmu tampa keli nereikalingi kilogramai, kurie verčia jaudintis, kaip atrodysite su nauja suknele ar kostiumu didelėje šventėje, ką kolegos pamanys, kai kartu kaitinsitės pirtelėje. Kai laiko nėra, o siekiai dideli, griebiamės įvairiausių dietų.

Dailiam pilvukui – kalanetikos pratimai

Pilvuko linijos – amžinas mūsų rūpestis... Dažnai moteriai tai sritis, patirianti ekstremalų išbandymą – nėštumą. Po jo, jei gamta stebuklingai neapdovanojo, paprastai jis nebe toks stangrus, nebe taip klauso pratimų ar dietų. Ką daryti?! – klausia mamos.

Intymioji zona: apie ką moterys gėdijasi atvirauti net plastikos chirurgui? (11)

Tyrimai rodo, jog beveik kas antra moteris kompleksuoja šviesoje nusirengti prieš savo antrąją pusę. Celiulitas, papildomi kilogramai ar nauji spuogeliai vienas niekis palyginti su kur kas intymesnėmis problemomis – per didelėmis ar asimetriškomis lytinėmis lūpomis.

Gydytoja: kokie vaisių ir uogų kokteiliai tukina, o kokie – ne (3)

Atėjus vasarai vis nekantriau dairomės į turgaus prekystalius – kada juos nuguls taip lauktos šviežios uogos ir vaisiai. Deja, tačiau nesusimąstome, kad šie, nors natūralūs ir sveiki produktai, vis dėlto turi be galo daug fruktozės, su kuria organizmui tenka susidoroti.

Arbūzų dieta: iki 7 kilogramų per 5 dienas (6)

Ir vėl galvojate apie dietą? Mąstote, ar numesti kilogramai verti vienos – dviejų savaičių neskanaus maisto ir alkio? Neverta rinktis – turime Jums skanų pasiūlymą, tai – arbūzų dieta.

Organizmo valymas namuose. Druskos tirpalo receptas + jogos pratimai

Pasak medikų, dauguma net su žarnynu nesusijusių ligų išsivysto dėl žarnyno užterštumo, taip pat sutrikus virškinimo veiklai. Apie tai išduoda bloga savijauta, apatiškumas, galvos skausmas, įvairūs odos bėrimai, blogas burnos kvapas, antsvoris, vidurių pūtimas ir pilvo skausmas, vidurių užkietėjimas ir daugybė kitų nemalonių simptomų. Kartais geriausia pagalba esant tokiai situacijai – žarnyno valymas.