Grikių ir kefyro dieta - atsikratyk iki 10 kg per savaitę

 (49)
Kaip teigia šią dietą jau išbandžiusieji, savaitę laikantis grikių dietos galima atsikratyti 6-10 kilogramų. Sutikite - tai tiesiog įspūdingas rezultatas per 7 dienas. Yra dėl ko vargti!
© Shutterstock nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Grikiai ir kefyras. Kas tai per dieta? Kiek dienų reikia jos laikytis ir ko galima tikėtis? Išsiaiškinkime.

Apie grikius ir kefyrą

Du esminiai grikių dietos produktai - grikiai ir kefyras. Grikiai yra viena iš naudingiausių kruopų. Juose daug kalio, geležies, jodo, fosforo, taip pat vitaminų P, B6, B1, B2. Gydytojai dietologai rekomenduoja šį produktą įtraukti į racioną tiems, kurie kenčia nuo padidinto kraujospūdžio, anemijos, serga kepenų ligomis. Grikiai efektyviai valo organizmą nuo šlakų.

Grikių ir kefyro dieta - atsikratyk iki 10 kg per savaitę
© Shutterstock nuotr.

Dietologams antrina ir kosmetologai. Jų manymu, tai - tiesiog grožio lobis, padedantis išlaikyti gražius plaukus, odą ir nagus. Kefyras - naudingas rūgusio pieno produktas, kuriame yra kalcio, baltymų ir vitaminų B12, A, B2. Jis gerina virškinimą, padeda pasišalinti šlakams ir toksinams. Šių dviejų produktų sąjunga leidžia ne tik atsikratyti nereikalingų kilogramų, bet ir sureguliuoti žarnyno darbą, išvalyti kepenis ir sumažinti tokių odos susirgimų kaip dermatitas.

Grikių dietos meniu

Ši dieta priskiriame prie griežtų, o ir 7 dienos nėra taip mažai. Tad norint, kad rezultatai jūsų nenuviltų, dietai reikia tinkamai pasirengti. Pavyzdžiui, deramai paruošti grikius. Vakare prieš einant miegoti atseikėkite tinkamą kruopų kiekį (paprastai stiklinės kruopų užtenka parai) - ir užpilkite verdančiu vandeniu. Vandenį nupilkite ir vėl grikius užplikykite verdančiu vandeniu: 1,5 stiklinės vandens 1 stiklinei kruopų. Uždenkite puodą šiltai ir palikite iki ryto.

Grikių ir kefyro dieta - atsikratyk iki 10 kg per savaitę
© Vida Press

Grikiai jau paruošti, jų virti nereikia. Dietos meniu labai nesudėtingas. Per visas 7 dienas leidžiama valgyti tiek grikių košės, kiek norite. Jums neteks badauti - valgykite nors ir kas valandą. Tiesa, yra ir apribojimų - jums teks atsisakyti bet kokių padažų, pagardų, prieskonių ir net druskos. Ir paskutinį kartą jums leidžiama pavalgyti likus 4-5 valandoms iki miego. Kraštutiniu atveju prieš miegą galima išgerti kefyro stiklinę. Tačiau būtų geriau šito išvengti.

Dabar - apie kefyrą. Šiai dietai tinka neriebus, 1 proc. kefyras. per parą jo galima išgerti litrą. Būtų idealu, jei jums pavyktų jį gerti praėjus pusvalandžiui po valgio. Tačiau jei jums sprangu valgyti vien sausą košę, nieko baisaus - galite ją užgerti ar net užpilti kefyru.

Kefyras
Kefyras
© Shutterstock nuotr.

Dar vienas momentas - skysčiai. Per dieną jų būtina išgerti ne mažiau kaip 1,5 l. Tik tokiu atveju jums pavyks per 7 dienas pasiekti norimo efekto. Kaip skysčius galite vartoti žalią arbatą, negazuotą mineralinį vandenį, žolelių arbatas. Jei norite, galite ten įspausti citrinos sulčių. O štai cukraus, žinia, negalima. Jei negalite apsieiti be kavos ar juodosios arbatos - palepinkite save puodeliu. Tačiau ne dažniau kaip dukart per dieną. Tiesa, nepamirškite polivitaminų - jie būtini laikantis šios dietos.

Į pagalbą lieknėjančioms

Idealu, jei sugebėsite laikytis visų rekomendacijų, ir jums pakaks jėgų nekeisti meniu. Tada rezutatai - garantuoti. Tačiau ką daryti, jei po kelių dienų pajusite, kad net žiūrėti į grikius nebegalite? Norint išlaikyti pasiektą rezultatą ir nepulti prie bandelių ar bulvių, galima sau leisti šiokias tokias išimtis.

Pavyzdžiui, tokias:

- Kelios džiovintos slyvos arba džiovinti abrikosai. Galite juos suvalgyti kartu su koše ar atskirai. Šie produktai ne tik paįvairins jūsų skurdų racioną, bet ir aprūpins organizmą natūraliu cukrumi, kurio reikia smegenų veiklai, vitaminais ir celiulioze.

- Kopūstų salotos. Kopūstas - įdomi daržovė. Ar žinote, kad ją apdorodamas organizmas sudegina daugiau energijos nei gauna ją įsisavindamas.

- Vaisiai. 2-3 vienetai. Žinoma, geriau, jei jie nesaldūs. Jei pasirinksite žalius obuolius, juos galite dėti tiesiai į košę. O visus kitus vaisius verčiau valgykite atskirai kaip papildomą užkandį.

Dar keli patarimai:

* Dietos be druskos, prie kurių priskiriama ir grikių, taip pat yra organizmą valančios ir skysčius išskiriančios. Tačiau dėl druskos trūkumo organizme galite pradėti jausti galvos skausmą ir silpnumą. Gali nukristi ir kraujo spaudimas. Jei pastebėjote sveikatos pablogėjimų, nesikankinkite. Įberkite į košę šiek tiek druskos ar pagardinkite ją sojų padažu. Ir net jei rezultatas bus šiek tiek prastesnis - jūs išsaugosite sveikatą. O tai - kur kas svarbiau. Ypač sportuojantieji turėtų atkreipti dėmesį į savo savijautą. Beje, vasarą, karštuoju metų laiku, laikytis dietos be druskos nerekomenduojama.

* Jei pajutote silpnumą, rekomenduojama paragauti medaus. Apsivalgyti nereikia - vieno arbatinio šaukštelio tikrai pakaks. Šį kiekį galite suvartoti per kelis kartus. Rekomenduojama medų ne ryti, o lėtai čiulpti. Galima ir kitaip - ištirpinkite medų vandens stiklinėje ir per dieną išgerkite. Nesibaiminkite, kad medus pakenks jūsų figūrai - šią gliukozę pasisavins smegenys.

* Laikydamiesi grikių dietos neprivalote kankintis iš bado. Jei vien nuo minties apie grikius jus ima pykini, drąsiai košę gardinkite citrinos sultimis, česnaku ar prieskoninėmis žolelėmis.

Grikiai
Grikiai
© Shutterstock nuotr.

Kodėl aš nelieknėju?

Nemažai moterų, išbandžiusių grikių dietą, skundžiasi vienu ir tuo pačiu: pirmomis dienomis svoris krito sparčiau nei paskutinėmis. Kodėl taip yra? Per pirmąsias 2-3 dienas organizmas atsikrato nuo nereikalingų skysčių. Todėl ir rezultatai akivaizdesni. O tada ateina riebalų eilė. O jų atsikratyti sudėtingiau. Užtat jei pavyks tai padaryti, rezultatas bus stabilus. Jei pirmosiomis dienomis dieta nėra tokia efektyvi kaip tikėjotės?

Priežastys gali būti įvairios:

- jūs ką tik laikėtės kitokios dietos be druskos;
- netrukus jums - menstruacijos, tai reiškia organizmas laiko skysčius;
- jūs piktnaudžiaujate sojų padažu, kuriame yra druskos; - grikiai - ne jūsų produktas, jūs jų niekada nevalgėte, ir organizmas tiesiog jų nepažįsta.

Kitas svarbus klausimas: kaip išlaikyti pasiektą rezultatą

Norint, kad taip sunkiai numesti kilogramai negrįžtų po kelių dienų, reikia imtis kelių saugumo priemonių. Su grikių dieta reikia atsisveikinti švelniai, palaipsniui. Ir tai truks tiek pat, kiek ir pati dieta - 7 dienas.

Nereikia iškart po dietos skubėti save apdovanoti už kančias - mestis prie riebių, saldžių patiekalų. Dietos metu jūsų skrandis susitraukė, tad pasistenkite jo neištampyti. Valgykite nedidelėmis porcijomis keliskart per dieną. Kai galite, druską pakeiskite sojų padažu - tai padės išvengti patinimo. Stenkitės, kad paskutinis valgis būtų likus 4-5 val. iki poilsio.

Pereinamajam laikotarpiui sudarykite preliminarų meniu. Tarkime, pusryčiams - kiaušinis ir truputis neriebios varškės. Pietums - vištienos krūtinėlė su troškintomis dražovėmis. Vakarienei - tie patys grikiai. Palaipsniui į racioną įtraukite žuvį, mėsą ir vaisius.

Neužmirškite ir kefyro. Pakartoti dietos kursą galite ne anksčiau kaip po mėnesio. Tačiau periodiškai - kartą per 7-10 dienas - surengti grikių ir kefyro iškrovos dietą galima.

Grikių ir kefyro dieta - atsikratyk iki 10 kg per savaitę
© Fotolia nuotr.

Pliusai ir minusai

Pliusai

* Ko gero, didžiausias pliusas - rezultatas. Per 7 dienas prarasta 6-10 kilogramų.

* Ir grikiai, ir kefyras - labai naudingi, juose daug reikalingų medžiagų. Be to, abu produktai yra nebrangūs.

* Dieta itin paprasta. Jūs sutaupysite laiko neruošdama maisto. Be to, nepasimesite meniu. Jums nereikės maitintis pagal griežtą grafiką. Beje, šitaip maitintis galite ir ofise. Ir galite valgyti savęs neribodama.

Minusai

* 7 dienas jūsų mityba nebus subalansuota, o tai reiškia, kad organizmas negaus visų jam reikalingų vitaminų ir mikroelementų.

* Kaip taisyklė, jau trečią dieną žodis grikiai ir kefyras ima kelti lengvą depresiją.

* Prieš laikantis dietos derėtų pasitarti su gydytoju. Ypač jei sergate chroniškomis ligomis, turite žemą kraujospūdį, sumažėjęs hemoglobino kiekis kraujyje, turite skrandžio opą, gastritą, dvylikapirštės žarnos opą. Na, ir be abejo, jei esate nėščia ar maitinate kūdikį. Ir čia dar - ne viskas. Pasikonsultuokite, tada nuspręsite, kaip elgtis.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Net agresyviu vėžiu sergantys vyrai turi galimybę gyventi

Prostatos vėžiu gali susirgti vos 40-ies sulaukę vyrai. Neretai jiems nustatomas jau išplitęs vėžys. Tačiau nusiminti negalima – šiuolaikinės priemonės leidžia valdyti net agresyvią ligą.

Neįtikėtina, kiek daug reiškia keli gramai druskos ir cukraus (6)

Perteklinis cukraus ir druskos vartojimas sukelia daugybę ligų ir negalavimų, tačiau daugeliui šių maisto priedų itin sunku atsisakyti.

Visa tiesa apie vitaminus: kokius verta vartoti, o kurie netgi gali pakenkti (2)

Atrodo, paprasčiausias universalus patarimas būtų štai toks: valgyk daržoves, mankštinkis ir vartok vitaminus. Vis tik ne viskas taip paprasta. Dešimtmečius trunkantys mokslininkų atliekami tyrimai vis dar negali suteikti patikimų įrodymų, kad vitaminai ir maisto papildai iš tiesų turi bent kokios reikšmingesnės naudos žmogaus organizmui. Lyg to dar būtų maža, dalis tyrimų krypsta visiškai priešinga linkme – nustatyta, kad tam tikri vitaminai galimai kenkia. Kelių rūšių vitaminai siejami su tam tikrų tipų vėžio, kiti – inkstų akmenligės rizikos didėjimu.

Mokslininkai įspėja: kvapnias žvakes deginkite atsargiai

Atėjus rudeniui, kuomet dienos trumpėja, darosi tamsesnės ir vėsesnės, vis daugiau laiko praleidžiame namuose. Viena interjero detalė, be kurios dažna mūsų neįsivaizduoja jaukaus rudens vakaro, yra kvapni žvakė. Tačiau ar tikrai kvapniomis žvakėmis galime mėgautis be baimės? Mokslininkai siūlo tai daryti atsargiai.

Dietologė Ieva Kuodienė: mitybos po 40-ies ypatumai (16)

Ne paslaptis, kad moterys nori išlaikyti dailias kūno linijas, nepriklausomai nuo jų amžiaus. Dietų ir mitybos specialistė Ieva Kuodienė duoda patarimų, kaip reikia maitintis moterims, sulaukusioms keturiasdešimties ir daugiau, bei atskleidžia savo mėgstamiausio patiekalo receptą.

Gydytoja homeopatė Aiva Vaivarienė: patarimai, kaip vyresnei moteriai išlaikyti dailias kūno linijas (3)

Homeopatė ir holistinės medicinos gydytoja Aiva Vaivarienė vadovaujasi gilia holistinės medicinos išmintimi ir moko žmones, kaip nesusirgti, išlaikyti dailias kūno formas.

Kiek turime miegoti ir kaip išvengti nemigos

Netinkami miego įpročiai yra viena iš dažnų problemų, su kuria susiduria mūsų visuomenė, o ypač vaikai ir paaugliai.

Patirtis: tos 10 dienų buvo labai sunkios, vis dėlto tai patirti tikrai verta

Kartą ar du per metus prie Bebrusų ežero Molėtų rajone vyksta 10-ies dienų vipasanos meditacijos kursai. Jie organizuojami daugelyje kitų kraštų, dalyvių prisirenka per kelias dienas ar net valandas. Kas yra ta vipasanos meditacija, kurią patirti taip veržiasi tūkstančiai žmonių visame pasaulyje? Žurnalistė Giedrė Steikūnaitė dalijasi savo patirtimi.

Ko nežinojome apie vaikščiojimą basomis – kaip tai veikia mūsų sveikatą? (6)

Vaikščioti basomis – retas malonumas ir netgi savotiška modernaus gyvenimo prabanga. Norintiesiems sustiprinti sveikatą ir bent trumpam išvaduoti savo pėdas iš batų kalėjimo – basakojų takai.

Menopauzė: kokių pokyčių tikėtis ir kaip juos palengvinti? (11)

Menopauzė moterims neretai kelia nerimą. Ji siejama ne vien tik su fiziologiniais, bet taip pat ir su psichologiniais požymiais, kurie pasireiškia šiuo gyveimo periodu.