Ar jūsų standartai jums padeda siekti geros savijautos ir lieknėjimo tikslų?

Aną dieną, klausydama vieno iš mano mėgstamiausių sėkmės mokytojų Tony Robbins video, labai aiškiai suvokiau, kodėl man pasisekė ištrūkti iš daug metų kankinusio persivalgymų, dietų, emocinio valgymų rato.
© Fotolia nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Taip, tai atsitiko todėl, kad esu atkakli, kad užsispyrusiai ieškodama atsakymų juos radau, tačiau tai dariau dėl vienos priežasties – aš net negalėjau įsivaizduoti, kad nugyvensiu likusį gyvenimą su šia problema. Jei Dievas duos ir sulauksiu senatvės, tai būtų reiškę taip gyventi gal 30, 40 ar net 50 metų. Net pagalvoti apie tai nenorėjau ir tai mane varė į priekį. Patikėkite, kiek suklupimų buvo tame paieškų kelyje!

Nesuskaičiuojamą skaičių kartų vėl „nutrūkdavau“, įkrisdavau į persivalgymo „daugiadienes“, daugybę kartų nusivyliau savimi ir ne kartą liejau ašaras, tačiau tvirtai žinojau, kad nepasiduosiu. Išeitis tikrai yra ir aš ją rasiu.

Vėl grįžtu prie Tony Robbins video (kam įdomu, apačioje straipsnio rasite nuorodą). Man patinka, kaip jis sako: „Kuo aukštesni tavo standartai, tuo didenis atlygis“. Vertimas laisvas, angliškai frazė skamba „The higher your standarts, the higher rewards”. Mano atveju, aš net negalėjau įsivaizduoti, kad nugyvensiu visą likusį gyvenimą nuolat persivalgydama, tai priaugdama, tai vėl numesdama svorį, nepatenkinta savimi. Kitaip tariant, gyvenimas su priklausomybe neatitiko mano laimingo gyvenimo standarto, todėl aš padariau viską, kas nuo manęs priklauso, kad ją įveikčiau.

Tai galioja visose srityse. Kažkam standartas – turėti aukšto mokslo diplomą. Ir jis to sieks bet kokia kaina. Turbūt visos esame girdėjusios apie moteris, kurios augina mažą kūdikį arba du ir daugiau mažamečių vaikų ir baigia mokslus. Nesvarbu, kad per bemieges naktis kartais kelio nemato, bet jų standartas – turėti aukšto mokslo diplomą ir taškas.

Arba yra žmonių, kurie BŪTINAI nori turėti savo būstą. Gal ir jūs tarp jų? Aš tokių pažįstu ir matau kaip jie dirba, stengiasi, taupo ir atkakliai siekia savo tikslo. Pažįstu tokių, kurie savo svajonę įgyvendino tik sulaukę gerokai per penkiasdešimt. Tačiau jie tai pasiekė, nes jie net negalėjo įsivaizduoti, kad gali nugyventi gyvenimą neturėdami savo būsto. Tai jiems - BŪTINYBĖ. Žodžius „būtina“ ir „būtinybė“ rašau didelėmis raidėmis ne šiaip sau. Standartas kaip tik ir yra apie tai, kas tavo akimis yra BŪTINA. Ne tai, ką tu galbūt norėtum padaryti. Kai kažko tiesiog nori, dažnai randi pasiteisinimų to nedaryti. Jeigu aš būčiau tik galvojus, kad gal būtų neblogai išsilaisvinti iš vidinio persivalgymų, nusivylimų savimi, svyruojančio svorio sukurto pragaro, ko gero, dar iki šiol jame gyvenčiau. Tačiau mano ketinimas buvo daug stipresnis nei noras. Tai buvo bekompromisinis sprendimas. Kai tu kažką tvirtai nusprendi, visada rasi būdų tam pasiekti. Kartais tos paieškos užtruks ilgiau, kartais trumpiau, bet tu nepasiduosi, kol nepasieksi savo.

Dar vienas mano gyvenimo standartas – dirbti mėgstamą darbą. Aš net negalėjau įsivaizduoti, kad visą gyvenimą dirbsiu tai, kas man nepatinka, nekęsiu sekmadienių popiečių ir pirmadienių. Pamenu, kai prieš daugelį metų atostogų gale aplankė blogas jausmas, kad reikės grįžti į nemėgstamą darbą. Tuomet pamaniau, kad tai nenormalu. Taip neturi būti. Aš noriu džiaugtis tiek artėjančiomis atostogomis, tiek grįžusi po jų, nes myliu tai, ką darau. Norėjau, kad man tai tai būtų norma. Tvirtai žinojau, kad tokią veiklą aš rasiu, kad ir kiek tai truks. Man pasisekė, kad po atkaklių ieškojimų tai nutiko gana anksti, vos trisdešimties, tačiau tikrai būčiau ieškojus ir ilgiau, nes surasti mylimą veiklą buvo ne tai, ko aš truputėlį norėjau, o tai kas man buvo BŪTINA.

O kokie jūsų standartai kalbant apie jūsų kūną, sveikatą, savijautą? Dar standartą galėčiau prilyginti tolerancijos lygiui. Kodėl vienos moterys susiima priaugusios 5 kg, o kitoms ir 20 kg - jokia riba? Nes jų standartai skiriasi. Nes viena negali įsivaizduoti, kad gali turėti didesnį nei 5 kg antsvorį, o kitos tolerancijos riba galbūt bus +30 kg. Dar kartą pakartosiu frazę: „Kuo aukštesni tavo standartai, tuo didenis atlygis“. Tegul jūsų standartas būna turėti kūną, kuris trykšta sveikata ir energija. Tebūna standartas tvirtas, lankstus ir sportiškas. Tegul jūsų standartas būna sveikas kūno svoris ir pasitenkinimo savimi jausmas. Jau dabar nuspręskite, kad BŪTINAI tai pasieksite ir netoleruosite nieko mažiau negu tai.

Sėkmės! Ir iki kito karto!

Su meile,
Ieva ♥

Žadėta nuoroda į video:

www.ievagerciene.lt/
Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Veido odos senėjimas – ką svarbu žinoti, norint tinkamai pasirūpinti savo veidu

Nuolat besikeičiantį veidą matome veidrodyje kasdien, tačiau dažnai kyla klausimų kaip tą vaizdą interpretuoti, kada griebtis kremų, pažymėtų „Anti-age“ fraze, o kada nepatinkančias raukšleles jau patikėti plastikos chirurgui.

Psichologė A. Mockienė: yra 4 būdai, padėsiantys išbristi iš depresijos be vaistų (9)

Depresijos gydymas tik vaistais – tai pasodinimas į valtį be irklų: žmogus bus saugus iki pirmos „audros“.

Atsisakius vos vieno produkto ėmė tirpti kilogramai (11)

"Šiandien bus aštunta diena, kai gyvenu nesaldų gyvenimą", - sako Viktorija, kuri nusprendė imtis eksperimento - 30 dienų nevartoti pridėtinio cukraus ir dienoraštyje aprašyti visus potyrius (pirma dalis, antra dalis).

(Ne)saldus dienoraštis: galvos skausmas ir kiti keisti organizmo signalai (8)

„Dabar yra ketvirtoji mano diena be pridėtinio cukraus ir 4 val. ryto. Kai pagalvoji, labai simboliška. Atsikėliau su „žvyrine“ galva ir kažkokiu keistu tempimo skausmu pilve. Panašu, kad ne skrandis, nes kažkur žemiau,“ – sako 34-erių Viktorija, pradėjusi eksperimentą, kuris vadinasi „30 dienų be pridėtinio cukraus“.

Naujagimio virkštelės kamieninės ląstelės. Ar verta jas saugoti?

Inovatyvios medicinos centre įvyko diskusija apie naujagimių virkštelės kamienines ląsteles, jų saugojimą, gebėjimą gydyti dabar ir ateityje bei mokslininkų diskusijas apie tai, kas dar kol kas nežinoma.

3 vaikų mama Orinta: gražų kūną gali turėti kiekviena moteris (10)

Orinta Donėlė, namie prižiūrinti tris judrius mažus berniukus, neslepia – būna, ir jai stinga laiko suplanuotiems reikalams. Tačiau moteris tikina, kad susikoncentravus tik į tikrai būtinus darbus, laiko lieka ir vaikams, ir sportui, ir darbui.

(Ne)saldus dienoraštis: 30 dienų be pridėtinio cukraus (I dalis) (3)

Sveiki, mano vardas Viktorija, man 34-eri ir aš esu priklausoma nuo cukraus.

Žolininkė J. Balvočiūtė: žolelių arbatos ir nervus ramina, ir nuo vėžio gydo

Arbata – kaip mylinti širdis. Ryte – tonizuoja, vidurdienį – gaivina, o vakare – atstato fizinę ir emocinę pusiausvyrą. Ne veltui arbatos receptai yra žinomi tūkstančius metų, o dėl prekybos ja įtakų zonų į karą yra pakilusi ne viena imperija.

Sąnarių ligos vis labiau jaunėja: kaip jų išvengti?

Įprasta manyti, kad sąnarių ligos vargina tik vyresnio amžiaus žmones. Visgi ši nuostata klaidinga. Dėl nejudraus gyvenimo būdo ar, atvirkščiai, pernelyg intensyvaus sportinio krūvio, netinkamai atliekamų pratimų, prastos mitybos, žalingų įpročių, pavyzdžiui, rūkymo, ar nekontroliuojamo viršsvorio uždegiminės sąnarių ligos jaunesnio amžiaus žmones užklumpa net dažniau nei senjorus, pastebi specialistai.