Ar jūsų standartai jums padeda siekti geros savijautos ir lieknėjimo tikslų?

Aną dieną, klausydama vieno iš mano mėgstamiausių sėkmės mokytojų Tony Robbins video, labai aiškiai suvokiau, kodėl man pasisekė ištrūkti iš daug metų kankinusio persivalgymų, dietų, emocinio valgymų rato.
© Fotolia nuotr.

Taip, tai atsitiko todėl, kad esu atkakli, kad užsispyrusiai ieškodama atsakymų juos radau, tačiau tai dariau dėl vienos priežasties – aš net negalėjau įsivaizduoti, kad nugyvensiu likusį gyvenimą su šia problema. Jei Dievas duos ir sulauksiu senatvės, tai būtų reiškę taip gyventi gal 30, 40 ar net 50 metų. Net pagalvoti apie tai nenorėjau ir tai mane varė į priekį. Patikėkite, kiek suklupimų buvo tame paieškų kelyje!

Nesuskaičiuojamą skaičių kartų vėl „nutrūkdavau“, įkrisdavau į persivalgymo „daugiadienes“, daugybę kartų nusivyliau savimi ir ne kartą liejau ašaras, tačiau tvirtai žinojau, kad nepasiduosiu. Išeitis tikrai yra ir aš ją rasiu.

Vėl grįžtu prie Tony Robbins video (kam įdomu, apačioje straipsnio rasite nuorodą). Man patinka, kaip jis sako: „Kuo aukštesni tavo standartai, tuo didenis atlygis“. Vertimas laisvas, angliškai frazė skamba „The higher your standarts, the higher rewards”. Mano atveju, aš net negalėjau įsivaizduoti, kad nugyvensiu visą likusį gyvenimą nuolat persivalgydama, tai priaugdama, tai vėl numesdama svorį, nepatenkinta savimi. Kitaip tariant, gyvenimas su priklausomybe neatitiko mano laimingo gyvenimo standarto, todėl aš padariau viską, kas nuo manęs priklauso, kad ją įveikčiau.

Tai galioja visose srityse. Kažkam standartas – turėti aukšto mokslo diplomą. Ir jis to sieks bet kokia kaina. Turbūt visos esame girdėjusios apie moteris, kurios augina mažą kūdikį arba du ir daugiau mažamečių vaikų ir baigia mokslus. Nesvarbu, kad per bemieges naktis kartais kelio nemato, bet jų standartas – turėti aukšto mokslo diplomą ir taškas.

Arba yra žmonių, kurie BŪTINAI nori turėti savo būstą. Gal ir jūs tarp jų? Aš tokių pažįstu ir matau kaip jie dirba, stengiasi, taupo ir atkakliai siekia savo tikslo. Pažįstu tokių, kurie savo svajonę įgyvendino tik sulaukę gerokai per penkiasdešimt. Tačiau jie tai pasiekė, nes jie net negalėjo įsivaizduoti, kad gali nugyventi gyvenimą neturėdami savo būsto. Tai jiems - BŪTINYBĖ. Žodžius „būtina“ ir „būtinybė“ rašau didelėmis raidėmis ne šiaip sau. Standartas kaip tik ir yra apie tai, kas tavo akimis yra BŪTINA. Ne tai, ką tu galbūt norėtum padaryti. Kai kažko tiesiog nori, dažnai randi pasiteisinimų to nedaryti. Jeigu aš būčiau tik galvojus, kad gal būtų neblogai išsilaisvinti iš vidinio persivalgymų, nusivylimų savimi, svyruojančio svorio sukurto pragaro, ko gero, dar iki šiol jame gyvenčiau. Tačiau mano ketinimas buvo daug stipresnis nei noras. Tai buvo bekompromisinis sprendimas. Kai tu kažką tvirtai nusprendi, visada rasi būdų tam pasiekti. Kartais tos paieškos užtruks ilgiau, kartais trumpiau, bet tu nepasiduosi, kol nepasieksi savo.

Dar vienas mano gyvenimo standartas – dirbti mėgstamą darbą. Aš net negalėjau įsivaizduoti, kad visą gyvenimą dirbsiu tai, kas man nepatinka, nekęsiu sekmadienių popiečių ir pirmadienių. Pamenu, kai prieš daugelį metų atostogų gale aplankė blogas jausmas, kad reikės grįžti į nemėgstamą darbą. Tuomet pamaniau, kad tai nenormalu. Taip neturi būti. Aš noriu džiaugtis tiek artėjančiomis atostogomis, tiek grįžusi po jų, nes myliu tai, ką darau. Norėjau, kad man tai tai būtų norma. Tvirtai žinojau, kad tokią veiklą aš rasiu, kad ir kiek tai truks. Man pasisekė, kad po atkaklių ieškojimų tai nutiko gana anksti, vos trisdešimties, tačiau tikrai būčiau ieškojus ir ilgiau, nes surasti mylimą veiklą buvo ne tai, ko aš truputėlį norėjau, o tai kas man buvo BŪTINA.

O kokie jūsų standartai kalbant apie jūsų kūną, sveikatą, savijautą? Dar standartą galėčiau prilyginti tolerancijos lygiui. Kodėl vienos moterys susiima priaugusios 5 kg, o kitoms ir 20 kg - jokia riba? Nes jų standartai skiriasi. Nes viena negali įsivaizduoti, kad gali turėti didesnį nei 5 kg antsvorį, o kitos tolerancijos riba galbūt bus +30 kg. Dar kartą pakartosiu frazę: „Kuo aukštesni tavo standartai, tuo didenis atlygis“. Tegul jūsų standartas būna turėti kūną, kuris trykšta sveikata ir energija. Tebūna standartas tvirtas, lankstus ir sportiškas. Tegul jūsų standartas būna sveikas kūno svoris ir pasitenkinimo savimi jausmas. Jau dabar nuspręskite, kad BŪTINAI tai pasieksite ir netoleruosite nieko mažiau negu tai.

Sėkmės! Ir iki kito karto!

Su meile,
Ieva ♥

Žadėta nuoroda į video:

www.ievagerciene.lt/
Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Senstu ir gražėju. Ką pataria dietologė toms, kam per 40

Sakoma, kad moterims, sulaukusioms 40-ies, normalu kasmet priaugti bent po kilogramą ir susitaikyti su tuo, jog kūnas praranda stangrumą, o laikysena – grakštumą. Kita vertus, matome nemažai pavyzdžių, kai amžiaus vidurio sulaukusios dailiosios lyties atstovės tiesiog pražysta.

Botulino toksinas – prieš migreną

Apie tai, kad botulino toksinas tinka lyginti raukšlėms, žinome jau seniai. Pasirodo, jis gali kur kas daugiau. Tarkim, padėti kenčiantiesiems nuo nepakeliamų galvos skausmų.

Panikos atakos – kaip padėti sau ar artimajam

Pasiruošti nėra kaip, o jam prasidėjus, kyla tik vienas noras – išsigelbėti. Nė vienas nesame apsaugotas nuo panikos priepuolių. Amžiaus limito taip pat nėra – dažnai pirmieji priepuoliai ištinka dar paauglystėje, o pasikartoja apie 30-uosius gyvenimo metus.

Mitybos specialistės verdiktas: kurie miltai yra geriausi (10)

Negalime skųstis miltų pasiūla – prekybos lentynose jų gausu įvairių rūšių. Tik kuriuos pirkti, kurie sveikesni – štai kur klausimas.

5 trenerės patarimai tobulam pilvo presui

Sporto specialistai pastebi, kad po didžiųjų pavasario švenčių sporto klubuose itin pagausėja žmonių. Jie tarsi „pabunda“ po žiemos miego ir savo kūnus – ypač pilvo presą – nori kuo greičiau paruošti šiltajam sezonui.

Riebalai – senėjimą stabdantis stebuklas (7)

Senėjimą stabdančios gyvensenos guru Tjorbjörg Hafsteisnsdóttir išvardija net 10 priežasčių, kodėl nereikėtų atsisakyti riebalų.

Nepriaugti svorio per Velykas – misija įmanoma

Jau šį sekmadienį – Velykos. Žinau, kad daugeliui besirūpinančių savo kūno linijomis moterų, tai – nerimą keliantis metas. Galbūt šis metas ne toks pavojingas kaip kalėdinis laikotarpis, tačiau aš gerai prisimenu, kaip man neramu darydavosi nuo bet kokių švenčių, kur kad valgymas tęsis ilgiau nei vieną dieną.

Penki mitai apie avižų dribsnius

Greitėjantis gyvenimo tempas, deja – nori nenori – verčia rinktis greitą maistą. Tačiau „greitas maistas“ ir „nesveikas maistas“ daugeliui yra tapačios sąvokos.

Plastinės ir rekonstrukcinės chirurgijos gydytojas Martynas Norkus: „Pasiūlęs britei sumažinti krūtis, likau nesuprastas“

Nors krūtų didinimas yra viena dažniausių operacijų Lietuvoje, „Estetinės chirurgijos centro“ plastinės ir rekonstrukcinės chirurgijos gydytojas Martynas Norkus teigia, kad Lietuvoje atliekamos operacijos yra gerokai konservatyvesnės lyginant su Vakarų Europa ir ypač su Amerika.

Intymi plastika išsprendžia ne tik seksualines, bet ir psichologines problemas (9)

Dėl nevisaverčio intymaus gyvenimo metų metus, o kartais netgi dešimtmečius kenčia daugybė moterų.

Vis neprisiruoši permainoms ir atidėlioji lieknėjimą? Čia rasi atsakymą, kodėl

Ar kada susimąstėte, kodėl taip sunku imtis pokyčių? Rodos, taip seniai norime sulieknėti, pradėti sportuoti, sveikiau maitintis, bet... vis neprisiruošiame. Kaltiname save valios, laiko ar dar nežinia ko neturėjimu.

Vėžio išvengusi 24 m. Gabija: o juk galėjo viskas baigtis tragiškai

Kasmet Lietuvoje apie 450 moterų suserga ir 250 miršta nuo gimdos kaklelio vėžio – tai antra dažniausia po krūties vėžio onkologinė liga tarp 15–54 m. amžiaus moterų.

Kokia yra Sandros Daukšaitės-Petrulėnės gražios figūros paslaptis? (17)

Prie socialinės akcijos „Savaitė be cukraus“ prisijungusi Sandra Daukšaitė–Petrulėnė pribloškė mitybos įpročiais.

Prof. dr. R. Stukas: 3 gudrybės, kaip valgyti daugiau daržovių

Lietuvos gyventojai vartoja per mažai vaisių ir daržovių: per dieną vienam žmogui rekomenduojama suvalgyti mažiausiai 400 g vaisių ir daržovių, tačiau mūsų šalyje šis skaičius vidutiniškai tesiekia apie 300 g, teigia prof. dr. Rimantas Stukas.

20 kg netekusi Audronė: turiu receptą dailioms kūno linijoms (35)

Šarmu ir energija trykštanti vadybos specialistė dalijasi išskirtine lieknėjimo istorija.