Žymios moterys vasarą pasitinka su spalvingais lietuvių kūrėjų drabužiais

 (6)
Nuostabaus balso savininkė, dainininkė Monika Linkytė (25 m.) ir modelis bei tinklaraštininkė Simona Burbaitė (25 m.) pristato vasariškas bei spalvingas lietuviškų mados ženklų kolekcijas.
M. Linkytė ir S. Burbaitė pristatė lietuviškos mados kolekcijas
© Vytauto Budrevičiaus ir Gedimino Žilinsko nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

M. Linkytė tapo lietuviško mados prekių ženklo „Adatytė“ veidu. Naujai, vasaros sezonui skirtai kolekcijai pristatyti M. Linkytė pasirinkta neatsitiktinai. Pasak prekių ženklo kūrėjos Dianos Lucinavičiūtės, ji yra būtent ta asmenybė, kuri įkūnija visus kolekcijos akcentus – yra žaisminga, paslaptinga, charakteringa, mėgstanti patogumą, tačiau visuomet stilinga ir spinduliuojanti teigiamas emocijas.

Monika Linkytė tapo „Adatytė“ prekės ženklo veidu
Monika Linkytė tapo „Adatytė“ prekės ženklo veidu
© Vytautas Budrevičius

Štai Monikos drabužių spintoje daugiausiai vietos užima patogūs laisvalaikio drabužiai. „Aš tikrai neturiu milžiniškos drabužinės, nors tokios, žinoma, neatsisakyčiau, − šypteli Monika. – Mėgstu pasipuošti, tačiau drabužiai man nėra pirmenybė. Paskutiniu metu itin pamėgau sukneles, sijonus, sijonkelnes. Labai mėgstu sportinius kostiumus, ypač minkštus ir pūkuotus. Negalėčiau išskirti vienos dominuojančios spalvos – mano spintoje rastumėte visą jų paletę, nors šiuo metu kažkodėl pamėgau rausvą. Domiuosi mada, tačiau toleruoju saikingą vartojimą. Tiesa, būna, kad perku spontaniškai, tačiau pastaruoju metu stengsiuosi pirkti tai, ką galėčiau pritaikyti prie jau esamų drabužių.“

Monika Linkytė tapo „Adatytė“ prekės ženklo veidu
Monika Linkytė tapo „Adatytė“ prekės ženklo veidu
© Vytautas Budrevičius
Monika Linkytė tapo „Adatytė“ prekės ženklo veidu
Monika Linkytė tapo „Adatytė“ prekės ženklo veidu
© Vytautas Budrevičius

Atsakingas vartojimas yra labai artimas lietuviško prekių ženklo filosofijai. Tad nieko keisto, kad naujoji kolekcija yra sukurta iš lietuvoje audžiamo lino – natūralaus audinio, garsėjančio ilgaamžiškumu. Idėjų naujai kolekcijai dizainerė sėmėsi Azijoje: „Pastebėjau, kad ten įsigyti natūralaus audinio drabužių labai sudėtinga, ypatingai pastebimas vartotojiškumas, o mūsų įmonės filosofija – gamtos tausojimas. Tad kuriant naują kolekciją norėjosi pasiūlyti ne tik tai, kas patogu, tačiau ir tai, kas madinga bei ilgaamžiška,“ − pasakoja D. Lucinavičiūtė. Kolekcijos modeliai taip pat klasikiniai, pasak dizainerės, jie bus madingi ir po 10-ties metų.

Monika Linkytė tapo „Adatytė“ prekės ženklo veidu
Monika Linkytė tapo „Adatytė“ prekės ženklo veidu
© Vytautas Budrevičius

Naują lietuviško prekės ženklo kolekciją „Vasara, tu atėjai!“ sudaro spalvingos – mėlynos, rožinės, rudos, oranžinės – suknelės, palaidinės ir kelnės iš Lietuvoje gaminamo lino. Gaminiai tinka laisvalaikiui, tačiau gali būti derinami ir prie dalykinio ar vakarinio stiliaus.

„Aš žaviuosi tais žmonių kuriamais įvaizdžiais, kurie tarsi spinduliuoja kažką iš vidaus. Juk ir pats stilius – tai jausmas, išraiška, savo asmenybės perteikimas spalvomis, raštais, medžiagomis, tekstūromis, įvairiais akcentais,“ − pasakoja naujos kolekcijos veidu tapusi M. Linkytė.

O štai S. Burbaitė papuošė naujos, atostogų ir kelionių įkvėptos „Wicky“ kolekcijos fotosesiją. „Kodėl Simona? Nes ji graži, nuoširdi, protinga, paprasta ir stipri mergina,“ – modelio pasirinkimą aiškina ženklo kūrėja, dizainerė Viktorija Rakauskienė.

Viktorijos Rakauskienės kolekcijos modeliu tapo Simona Burbaitė
Viktorijos Rakauskienės kolekcijos modeliu tapo Simona Burbaitė
© Gediminas Žilinskas

Naujoje kolekcijoje galima rasti daug ryškių vasaros spalvų, gėlių ir paukščių motyvų. Kūrėja atskleidė, kad kai kurie lino ir medvilnės audiniai buvo kurti specialiai pagal jos užsakymą.

Viktorijos Rakauskienės kolekcijos modeliu tapo Simona Burbaitė
Viktorijos Rakauskienės kolekcijos modeliu tapo Simona Burbaitė
© Gediminas Žilinskas
Viktorijos Rakauskienės kolekcijos modeliu tapo Simona Burbaitė
Viktorijos Rakauskienės kolekcijos modeliu tapo Simona Burbaitė
© Gediminas Žilinskas

Kolekcijos pristatymo fotosesijai buvo pasirinktas Molėtų aerodromas. Dėl vėsaus oro ir vis kylančių lėktuvų sąlygos nebuvo pačios geriausios, tačiau kūrybinė komanda neprarado geros nuotaikos. Pasak prekių ženklo dizainerės, teko ir šokti, ir dainuoti, kad tik nesušaltų, tačiau rezultatu ji liko patenkinta – juk tikslas buvo nustebinti.

Viktorijos Rakauskienės kolekcijos modeliu tapo Simona Burbaitė
Viktorijos Rakauskienės kolekcijos modeliu tapo Simona Burbaitė
© Gediminas Žilinskas

Savo darbu džiaugiasi ir S. Burbaitė. „Smagu, kad šiam projektui pasirinkta visiškai neįprasta lokacija, o mano fotosesijos partneriu tapo „Amberton Air“ sraigtasparnis. Naujoje kolekcijoje atsispindi atostogos, kelionės... manau, kad mums tai puikiai pavyko perteikti,“ – fotosesijos įspūdžiais dalinosi ji.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Mada

Praktiški stilistės patarimai, kaip pasiruošti kelionei

Ruošiatės kelionei? Tad štai patarimai, kaip susikurti stilingą bei patogią aprangą, telpančią į rankinį bagažą.

Išleistuvių tendencijos ir specialistų patarimai, kaip nesugadinti šventės (1)

Vienas gražiausių gyvenimo įvykių – mokyklos išleistuvės – nenumaldomai artėja. Šiai džiaugsmingai jaunystės šventei ypač atsakingai ruošiasi merginos. Kokią suknelę išsirinkti, kokia šukuosena labiausiai tiktų, kokius aksesuarus ir kokį makiažą pasirinkti? Šie klausimai nuolatos sukasi jaunų merginų galvose.

Patricija Žuromskytė-Gadžijeva tapo lietuviško mezginių prekių ženklo mūza

Pristatydama lietuviško prekių ženklo kolekciją, P. Žuromskytė-Gadžijeva vienam vakarui nusikėlė į mažą Italijos miestelį.

Vasaros sijonas: kaip vilkėti MINI, MIDI ir MAXI (3)

Nesvarbu, ar dažniau dėvite kelnes, ar sijonus, vasarą be pastarųjų neišsiversite. Šį sezoną madingi patys įvairiausi jų ilgiai – džinsinio audinio mėgėjos galės džiaugtis trumpais, dekoruotais ar plėšytais sijonais, o švelnios romantikės investuos į asimetriškai krentančius, lengvo audinio drabužius. Žemiau rasite tris pasiūlymus, kaip derinti šį vasaros drabužį.

Kaip tapti atsakinga mados vartotoja? 5 paprasti patarimai (4)

Pastaruoju metu išryškėjo nauja tendencija, kuri nėra susijusi nei su kas sezoną besikeičiančiomis madingiausiomis spalvomis, nei stiliais ar kirpimais. Tai – tvari mada.

Tarp vasaros renginių Palangoje – ir mados šventė (1)

Liepos 7-8 dienomis Palangoje, bare „Kablys. Jūra. Kultūra“ įvyks „Vasaros Pop Up“ renginys. Stilingiausia mados, interjero ir gyvenimo būdo prekės ženklus subursianti iniciatyva šurmuliuos ilgojo savaitgalio metu.

Lietuva turi kuo didžiuotis: paskelbti geriausi jaunieji dizaineriai (1)

Garbingai komisijai savo darbus pristatė net šešiasdešimt trys kūrėjai. Laimėję dizaineriai stebino savo išradingumu, jiems rūpimos temos: pasipriešinimas dirbtinai kuriamoms tendencijoms, socialinės šalies problemos, visuomenės požiūrio keitimas.

Stiliaus dosjė. Nicole Kidman – 50 nepriekaištingos elegancijos metų (9)

Birželio 20-tąją N. Kidman sueis 50-imt metų. Artėjančio jubiliejaus proga apžvelkime šios talentingos aktorės stilių, kuris visada buvo įdomus, apgalvotas, drąsus ir vertas atsirasti stilingiausiųjų sąrašuose.

TOP 3 madingiausi šios vasaros įvaizdžiai

Dryžiai, apnuoginti pečiai, gėlių siuvinėjimai, akį traukiančios detalės ir kaip niekada sodrios spalvos – tai pagrindiniai stiliaus akcentai, lydėsiantys jus kiekviename šios vasaros žingsnyje.

Naujausia Audronės Bunikienės kolekcija – elegantiškai, gyvenimą mylinčiai moteriai (FOTO) (15)

A. Bunikienė savo rafinuota elegancija ir gyvenimo džiaugsmu įkvepia daugybę Lietuvos moterų. Naujosios dizainerės kolekcijos tikslas – ne tik papuošti moterį, bet ir suteikti jai sparnus.

Agnė Gilytė: 3 vasariško stiliaus idėjos, kaip tapti miesto stileiva (14)

Patogi ir stilinga apranga važiuojant dviračiu – misija neįmanoma? Šį dažnai girdimą teiginį stilistė Agnė Gilytė vadina mitu ir kviečia lietuvius nebijoti eksperimentuoti drabužių deriniais, drąsiai dėvėti sukneles ar marškinius su sportiškais aprangos elementais.

Momentinių mados renginių tradicija „Pop up“ nuo šiol – ir Palangoje

Liepos 7-8 dienomis Palangoje, poilsiautojų pamėgtame bare „Kablys. Jūra. Kultūra“ vyks pirmasis „Vasaros Pop Up“ renginys. Mados, interjero ir gyvenimo būdo prekių ženklus subursianti iniciatyva šurmuliuos ilgojo savaitgalio metu, po Lietuvos karaliaus Mindaugo karūnavimo dienos.

Lietuviškos vasaros garderobas: ką būtina turėti, o į ką net neverta investuoti (7)

Kai galvojame apie vasaros drabužinę, įsivaizduojame trumpas, lengvas sukneles, plazdančio lino sijonus ir plačiakraštes skrybėles. Vis dėlto, lietuviškos vasaros realybė yra kiek kitokia: saulė lepina tikrai ne kasdien, o skėtį pamiršti namie yra taip pat rizikinga, kaip ir planuoti vasaros atostogas prie Baltijos jūros. Taigi, kaip sukurti tokią spintos „kapsulę“, kuri tiktų nenuspėjamam lietuviškam klimatui?

Astrologė Rasa pataria: suknelė pagal Zodiako ženklą (3)

Žvaigždės gali ne tik prognozuoti ateitį, bet ir daryti įtaką asmeniniam stiliui. Astrologė Rasa pataria, kokio stiliaus sukneles reikėtų rinktis kiekvieno Zodiako ženklo atstovėms.

Žymios moterys vasarą pasitinka su spalvingais lietuvių kūrėjų drabužiais (6)

Nuostabaus balso savininkė, dainininkė Monika Linkytė (25 m.) ir modelis bei tinklaraštininkė Simona Burbaitė (25 m.) pristato vasariškas bei spalvingas lietuviškų mados ženklų kolekcijas.