Žymios moterys vasarą pasitinka su spalvingais lietuvių kūrėjų drabužiais

 (6)
Nuostabaus balso savininkė, dainininkė Monika Linkytė (25 m.) ir modelis bei tinklaraštininkė Simona Burbaitė (25 m.) pristato vasariškas bei spalvingas lietuviškų mados ženklų kolekcijas.
M. Linkytė ir S. Burbaitė pristatė lietuviškos mados kolekcijas
© Vytauto Budrevičiaus ir Gedimino Žilinsko nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

M. Linkytė tapo lietuviško mados prekių ženklo „Adatytė“ veidu. Naujai, vasaros sezonui skirtai kolekcijai pristatyti M. Linkytė pasirinkta neatsitiktinai. Pasak prekių ženklo kūrėjos Dianos Lucinavičiūtės, ji yra būtent ta asmenybė, kuri įkūnija visus kolekcijos akcentus – yra žaisminga, paslaptinga, charakteringa, mėgstanti patogumą, tačiau visuomet stilinga ir spinduliuojanti teigiamas emocijas.

Monika Linkytė tapo „Adatytė“ prekės ženklo veidu
Monika Linkytė tapo „Adatytė“ prekės ženklo veidu
© Vytautas Budrevičius

Štai Monikos drabužių spintoje daugiausiai vietos užima patogūs laisvalaikio drabužiai. „Aš tikrai neturiu milžiniškos drabužinės, nors tokios, žinoma, neatsisakyčiau, − šypteli Monika. – Mėgstu pasipuošti, tačiau drabužiai man nėra pirmenybė. Paskutiniu metu itin pamėgau sukneles, sijonus, sijonkelnes. Labai mėgstu sportinius kostiumus, ypač minkštus ir pūkuotus. Negalėčiau išskirti vienos dominuojančios spalvos – mano spintoje rastumėte visą jų paletę, nors šiuo metu kažkodėl pamėgau rausvą. Domiuosi mada, tačiau toleruoju saikingą vartojimą. Tiesa, būna, kad perku spontaniškai, tačiau pastaruoju metu stengsiuosi pirkti tai, ką galėčiau pritaikyti prie jau esamų drabužių.“

Monika Linkytė tapo „Adatytė“ prekės ženklo veidu
Monika Linkytė tapo „Adatytė“ prekės ženklo veidu
© Vytautas Budrevičius
Monika Linkytė tapo „Adatytė“ prekės ženklo veidu
Monika Linkytė tapo „Adatytė“ prekės ženklo veidu
© Vytautas Budrevičius

Atsakingas vartojimas yra labai artimas lietuviško prekių ženklo filosofijai. Tad nieko keisto, kad naujoji kolekcija yra sukurta iš lietuvoje audžiamo lino – natūralaus audinio, garsėjančio ilgaamžiškumu. Idėjų naujai kolekcijai dizainerė sėmėsi Azijoje: „Pastebėjau, kad ten įsigyti natūralaus audinio drabužių labai sudėtinga, ypatingai pastebimas vartotojiškumas, o mūsų įmonės filosofija – gamtos tausojimas. Tad kuriant naują kolekciją norėjosi pasiūlyti ne tik tai, kas patogu, tačiau ir tai, kas madinga bei ilgaamžiška,“ − pasakoja D. Lucinavičiūtė. Kolekcijos modeliai taip pat klasikiniai, pasak dizainerės, jie bus madingi ir po 10-ties metų.

Monika Linkytė tapo „Adatytė“ prekės ženklo veidu
Monika Linkytė tapo „Adatytė“ prekės ženklo veidu
© Vytautas Budrevičius

Naują lietuviško prekės ženklo kolekciją „Vasara, tu atėjai!“ sudaro spalvingos – mėlynos, rožinės, rudos, oranžinės – suknelės, palaidinės ir kelnės iš Lietuvoje gaminamo lino. Gaminiai tinka laisvalaikiui, tačiau gali būti derinami ir prie dalykinio ar vakarinio stiliaus.

„Aš žaviuosi tais žmonių kuriamais įvaizdžiais, kurie tarsi spinduliuoja kažką iš vidaus. Juk ir pats stilius – tai jausmas, išraiška, savo asmenybės perteikimas spalvomis, raštais, medžiagomis, tekstūromis, įvairiais akcentais,“ − pasakoja naujos kolekcijos veidu tapusi M. Linkytė.

O štai S. Burbaitė papuošė naujos, atostogų ir kelionių įkvėptos „Wicky“ kolekcijos fotosesiją. „Kodėl Simona? Nes ji graži, nuoširdi, protinga, paprasta ir stipri mergina,“ – modelio pasirinkimą aiškina ženklo kūrėja, dizainerė Viktorija Rakauskienė.

Viktorijos Rakauskienės kolekcijos modeliu tapo Simona Burbaitė
Viktorijos Rakauskienės kolekcijos modeliu tapo Simona Burbaitė
© Gediminas Žilinskas

Naujoje kolekcijoje galima rasti daug ryškių vasaros spalvų, gėlių ir paukščių motyvų. Kūrėja atskleidė, kad kai kurie lino ir medvilnės audiniai buvo kurti specialiai pagal jos užsakymą.

Viktorijos Rakauskienės kolekcijos modeliu tapo Simona Burbaitė
Viktorijos Rakauskienės kolekcijos modeliu tapo Simona Burbaitė
© Gediminas Žilinskas
Viktorijos Rakauskienės kolekcijos modeliu tapo Simona Burbaitė
Viktorijos Rakauskienės kolekcijos modeliu tapo Simona Burbaitė
© Gediminas Žilinskas

Kolekcijos pristatymo fotosesijai buvo pasirinktas Molėtų aerodromas. Dėl vėsaus oro ir vis kylančių lėktuvų sąlygos nebuvo pačios geriausios, tačiau kūrybinė komanda neprarado geros nuotaikos. Pasak prekių ženklo dizainerės, teko ir šokti, ir dainuoti, kad tik nesušaltų, tačiau rezultatu ji liko patenkinta – juk tikslas buvo nustebinti.

Viktorijos Rakauskienės kolekcijos modeliu tapo Simona Burbaitė
Viktorijos Rakauskienės kolekcijos modeliu tapo Simona Burbaitė
© Gediminas Žilinskas

Savo darbu džiaugiasi ir S. Burbaitė. „Smagu, kad šiam projektui pasirinkta visiškai neįprasta lokacija, o mano fotosesijos partneriu tapo „Amberton Air“ sraigtasparnis. Naujoje kolekcijoje atsispindi atostogos, kelionės... manau, kad mums tai puikiai pavyko perteikti,“ – fotosesijos įspūdžiais dalinosi ji.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Mada

R. Kalinkino kolekcijos pristatymą stebėjo šventiškai pasipuošę žymūs svečiai

Dizaineris Robertas Kalinkinas pristatė žėrinčią žiemai skirtą kolekciją. Kūrėją palaikyti ir pasidžiaugti šventišku mados renginiu susirinko stilingas būrys artimiausių draugų bei klientų.

Kaip „prisijaukinti” pagrindinę 2018-ųjų metų spalvą?

Gruodis ypatingas ne tik dėl Kalėdų laukimo, susitikimų su draugais, šeima bei daugybės dovanų, bet ir dėl to, kad būtent šis mėnuo yra tas, kuomet spalvų institutas „Pantone” paskelbia kitų metų spalvą. Dėmesio, 2018-ųjų spalva – ultra violetinė!

Ponios Almos Adamkienės stilius: rafinuotos elegancijos pamokos (27)

Prezidento Valdo Adamkaus žmona Alma Adamkienė (90 m.) yra viena stilingiausių visų laikų Lietuvos moterų ir pavyzdys daugeliui, kaip kurti rafinuotą ir elegantišką įvaizdį. Apžvelkime nepriekaištingą jos stilių ir tai, ko galėtumėme iš jo pasimokyti ar netgi pritaikyti savo garderobui.

Mados „Injekcija“: 3 geriausios kolekcijos (FOTO)

Kaip ir kasmet, jaunųjų dizainerių konkurse „Injekcija“ išrinkti geriausi šių metų jaunieji dizaineriai. Trys konkurso laimėtojai turės galimybę savo kolekcijas pristatyti ant didžiausio Baltijos šalyse mados festivalio „Mados infekcija” podiumo. Prizo reikšmė ypatinga dar ir dėl to, kad šiemet lietuviškos mados festivalis vyks jau jubiliejinį, dvidešimtąjį kartą.

Sportinė apranga už sporto salės ribų: 5 taisyklės (1)

Sportinių drabužių mada (angl. athleisure) tapo neatsiejama miesto moterų gyvenimo dalimi, juk užimtas žmogus niekada neatsisakys tendencijos, kurioje susipina stilius ir komfortas. Kaip visą dieną vilkėti sportines tampres ir neatrodyti nederamai?

Klasikiniai, lengvai derinami drabužiai, kurie turėtų atsirasti jūsų spintoje (3)

Vis dažniau apsipirkinėjant susimąstome ne tik apie drabužio grožį, bet ir apie jo ilgaamžiškumą – ar tikrai jis reikalingas, kaip dažnai ir ar ilgai jį vilkėsime. Vertingiausia investicija yra į tokius rūbus, kurie yra nepavaldūs besikeičiančioms madoms ir morališkai nepasensta, nesvarbu, kiek kartų juos beužsivilktumėme. Klasikinis stilius visada madingas, tinka įvairioms progoms, teikia elegancijos ir rafinuoto žavesio – atrinkome pagrindinius klasikinius drabužius, kuriuos reikėtų turėti savo spintoje.

Geriausios šaltojo sezono suknelės kiekvienam figūros tipui (6)

Suknelė yra turbūt mažiausiai galvos skausmo keliantis drabužis. Vis dėlto rasti tokią, kuri yra ne tik graži, stilinga, tinkama žiemiškiems orams, bet ir pabrėžianti geriausius jūsų figūros linkius (ir slepianti tuos, kuriais didžiuojatės kiek mažiau) dažnai prilyginama loterijos laimėjimui – tai nėra lengva. Paieškos procesą palengvins žinojimas, koks suknelės modelis labiausiai tinka būtent jūsų figūrai.

Meghan Markle – nauja karališkosios šeimos stiliaus žvaigždė (13)

Praėjo savaitė nuo oficialaus sužadėtuvių tarp Meghan Markle (36 m.) princo Harry (33 m.) paskelbimo ir M. Markle yra žiniasklaidos dėmesio centre. Paltas, kurį ji vilkėjo oficialaus pranešimo dieną vos per kelias valandas buvo išparduotas, toks pat likimas ištiko ir kitą drabužį, vilkėtą antro viešo jos pasirodymo metu. Nuo šiol pro akis gerbėjams visame pasaulyje nepraslys nė vienas moters grožio ar stiliaus pasirinkimas, o tai, kokią vestuvių suknelę ji vilkės per 2018-ųjų pavasarį vyksiančias tuoktuves neabejotinai įeis į mados istoriją! Apžvelkime naujosios karališkosios šeimos stiliaus žvaigždės įvaizdį.

5 patarimai, kad pėdkelnės tarnautų ilgiau (1)

Šaltasis metų laikas neįsivaizduojamas be pėdkelnių. Ši garderobo detalė sijonus bei sukneles dėvėti mėgstančioms moterims yra tiesiog būtina ir jų labai dažnai naudojama, taigi ir itin greitai susidėvi. Jei nusibodo vos kartą mūvėtas pėdkelnes, jas jau keisti naujomis, išbandykite šiuos laiko patikrintus pasiūlymus...

Drabužių dizainerės ir žurnalisto bendradarbiavimo rezultatas – miesto žmogui skirta kolekcija

Bendradarbiavimas tarp didžiųjų prekių ženklų ir žymių dizainerių yra populiarus jau ne vienerius metus ir nieko nebestebina. Šis tas mažiau įprasto – dizainerio kūrybinis duetas su žiniasklaidos atstovais. 2016-aisiais leidinys „Moteris“ kūrė bendrą kolekciją su prekių ženklu „Julia Janus“, o dabar kūrybines jėgas suvienijo minimalistinę madą didmiesčio gyventojams kurianti kostiumo dizainerė ir prekių ženklo „Ohmy“ įkūrėja Ugnė Martinaitytė ir mados apžvalgininkas, tinklaraštininkas Arnoldas Remeika-Bomberis.