Žymios moterys vasarą pasitinka su spalvingais lietuvių kūrėjų drabužiais

 (6)
Nuostabaus balso savininkė, dainininkė Monika Linkytė (25 m.) ir modelis bei tinklaraštininkė Simona Burbaitė (25 m.) pristato vasariškas bei spalvingas lietuviškų mados ženklų kolekcijas.
M. Linkytė ir S. Burbaitė pristatė lietuviškos mados kolekcijas
© Vytauto Budrevičiaus ir Gedimino Žilinsko nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

M. Linkytė tapo lietuviško mados prekių ženklo „Adatytė“ veidu. Naujai, vasaros sezonui skirtai kolekcijai pristatyti M. Linkytė pasirinkta neatsitiktinai. Pasak prekių ženklo kūrėjos Dianos Lucinavičiūtės, ji yra būtent ta asmenybė, kuri įkūnija visus kolekcijos akcentus – yra žaisminga, paslaptinga, charakteringa, mėgstanti patogumą, tačiau visuomet stilinga ir spinduliuojanti teigiamas emocijas.

Monika Linkytė tapo „Adatytė“ prekės ženklo veidu
Monika Linkytė tapo „Adatytė“ prekės ženklo veidu
© Vytautas Budrevičius

Štai Monikos drabužių spintoje daugiausiai vietos užima patogūs laisvalaikio drabužiai. „Aš tikrai neturiu milžiniškos drabužinės, nors tokios, žinoma, neatsisakyčiau, − šypteli Monika. – Mėgstu pasipuošti, tačiau drabužiai man nėra pirmenybė. Paskutiniu metu itin pamėgau sukneles, sijonus, sijonkelnes. Labai mėgstu sportinius kostiumus, ypač minkštus ir pūkuotus. Negalėčiau išskirti vienos dominuojančios spalvos – mano spintoje rastumėte visą jų paletę, nors šiuo metu kažkodėl pamėgau rausvą. Domiuosi mada, tačiau toleruoju saikingą vartojimą. Tiesa, būna, kad perku spontaniškai, tačiau pastaruoju metu stengsiuosi pirkti tai, ką galėčiau pritaikyti prie jau esamų drabužių.“

Monika Linkytė tapo „Adatytė“ prekės ženklo veidu
Monika Linkytė tapo „Adatytė“ prekės ženklo veidu
© Vytautas Budrevičius
Monika Linkytė tapo „Adatytė“ prekės ženklo veidu
Monika Linkytė tapo „Adatytė“ prekės ženklo veidu
© Vytautas Budrevičius

Atsakingas vartojimas yra labai artimas lietuviško prekių ženklo filosofijai. Tad nieko keisto, kad naujoji kolekcija yra sukurta iš lietuvoje audžiamo lino – natūralaus audinio, garsėjančio ilgaamžiškumu. Idėjų naujai kolekcijai dizainerė sėmėsi Azijoje: „Pastebėjau, kad ten įsigyti natūralaus audinio drabužių labai sudėtinga, ypatingai pastebimas vartotojiškumas, o mūsų įmonės filosofija – gamtos tausojimas. Tad kuriant naują kolekciją norėjosi pasiūlyti ne tik tai, kas patogu, tačiau ir tai, kas madinga bei ilgaamžiška,“ − pasakoja D. Lucinavičiūtė. Kolekcijos modeliai taip pat klasikiniai, pasak dizainerės, jie bus madingi ir po 10-ties metų.

Monika Linkytė tapo „Adatytė“ prekės ženklo veidu
Monika Linkytė tapo „Adatytė“ prekės ženklo veidu
© Vytautas Budrevičius

Naują lietuviško prekės ženklo kolekciją „Vasara, tu atėjai!“ sudaro spalvingos – mėlynos, rožinės, rudos, oranžinės – suknelės, palaidinės ir kelnės iš Lietuvoje gaminamo lino. Gaminiai tinka laisvalaikiui, tačiau gali būti derinami ir prie dalykinio ar vakarinio stiliaus.

„Aš žaviuosi tais žmonių kuriamais įvaizdžiais, kurie tarsi spinduliuoja kažką iš vidaus. Juk ir pats stilius – tai jausmas, išraiška, savo asmenybės perteikimas spalvomis, raštais, medžiagomis, tekstūromis, įvairiais akcentais,“ − pasakoja naujos kolekcijos veidu tapusi M. Linkytė.

O štai S. Burbaitė papuošė naujos, atostogų ir kelionių įkvėptos „Wicky“ kolekcijos fotosesiją. „Kodėl Simona? Nes ji graži, nuoširdi, protinga, paprasta ir stipri mergina,“ – modelio pasirinkimą aiškina ženklo kūrėja, dizainerė Viktorija Rakauskienė.

Viktorijos Rakauskienės kolekcijos modeliu tapo Simona Burbaitė
Viktorijos Rakauskienės kolekcijos modeliu tapo Simona Burbaitė
© Gediminas Žilinskas

Naujoje kolekcijoje galima rasti daug ryškių vasaros spalvų, gėlių ir paukščių motyvų. Kūrėja atskleidė, kad kai kurie lino ir medvilnės audiniai buvo kurti specialiai pagal jos užsakymą.

Viktorijos Rakauskienės kolekcijos modeliu tapo Simona Burbaitė
Viktorijos Rakauskienės kolekcijos modeliu tapo Simona Burbaitė
© Gediminas Žilinskas
Viktorijos Rakauskienės kolekcijos modeliu tapo Simona Burbaitė
Viktorijos Rakauskienės kolekcijos modeliu tapo Simona Burbaitė
© Gediminas Žilinskas

Kolekcijos pristatymo fotosesijai buvo pasirinktas Molėtų aerodromas. Dėl vėsaus oro ir vis kylančių lėktuvų sąlygos nebuvo pačios geriausios, tačiau kūrybinė komanda neprarado geros nuotaikos. Pasak prekių ženklo dizainerės, teko ir šokti, ir dainuoti, kad tik nesušaltų, tačiau rezultatu ji liko patenkinta – juk tikslas buvo nustebinti.

Viktorijos Rakauskienės kolekcijos modeliu tapo Simona Burbaitė
Viktorijos Rakauskienės kolekcijos modeliu tapo Simona Burbaitė
© Gediminas Žilinskas

Savo darbu džiaugiasi ir S. Burbaitė. „Smagu, kad šiam projektui pasirinkta visiškai neįprasta lokacija, o mano fotosesijos partneriu tapo „Amberton Air“ sraigtasparnis. Naujoje kolekcijoje atsispindi atostogos, kelionės... manau, kad mums tai puikiai pavyko perteikti,“ – fotosesijos įspūdžiais dalinosi ji.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Mada

Aktorė Karina Stungytė vestuvinėje fotosesijoje įsiamžino su savo mylimuoju

Nuotakos suknele pasipuošusi ir kartu su mylimuoju Gediminu Maželiu prieš fotoobjektyvą stojusi Karina Stungytė šypteli, kad „kiekvienos moters gyvenime turi būti vestuvės“, tačiau išgirdusi klausimą, ar šią fotosesiją galima vadinti mažyte priešvestuvine repeticija – purto galvą: „Tikrai ne.“

Netradicinis mados vakaras subūrė stilingiausias šalies tinklaraštininkes

Žymiausios Lietuvos mados tinklaraštininkės patarė, į kokias tendencijas dėmesį atkreipti reikėtų kiekvieno asmenybės tipo moterims.

Išleistuvių stilius: profesionalų patarimai būsimoms abiturientėms

Aktualūs grožio ir mados pasaulio profesionalų patarimai būsimosioms abiturientėms.

Chloë Sevigny – moteris su unikaliausiu stiliumi Holivude

Laikmetyje, kuriame kiekviena didesnė ar mažesnė žvaigždutė nė žingsnio iš namų nežengia prieš tai savo aprangos neaptarusi su stilistu, ypač vertingas tampa unikalus stiliaus pojūtis. Juo tikrai nesiskundžia aktorė Chloë Sevigny (43 m.), kuri savo individualiu stiliumi įkvepia dar nuo praėjusio amžiaus pabaigos.

Juozas Statkevičius apie brandžių moterų stilių: didžiausia klaida yra „nurašyti“ save vos sulaukus 50-ies (4)

Dizainerio Juozo Statkevičiaus paprašėme pasidalinti įžvalgomis apie brandžių moterų stilių.

Artūras Žabas-Beissoul: žinau, koks jausmas būti kritikuojamam dėl to, koks esi

Dainininkas? Mados dizaineris? Performansų atlikėjas? Magas? Juokdarys? Paklaustas, kas jis vis dėlto toks, Artūras Žabas-Beissoul (28 m.) vos sekundei nusuka gyvas rudas akis pro langą ir atsisukęs sako: „Menininkas. Nors darau visko daug, tai yra vienas didelis menas.“

Egidijus Rainys ir Lilija Larionova pristatė kolekcijas šių metų rudeniui (FOTO)

Dizaineriai žinomus svečius bei kūrybos gerbėjus sukvietė į išskirtinę mados šventę.

Naujoje Tomos Jankauskaitės kolekcijoje – 15 skirtingų suknelių, skirtų laimingoms moterims

Dizainerę Tomą Jankauskaitę kūrybos gerbėjos geriausiai žino dėl romantiškų suknelių. Kurdama naujojo sezono kolekciją ji jėgas sujungė su aksesuarų dizainere tam, kad pristatytų optimistišką, pavasarišką kolekciją laimingoms moterims.

Dizainerė Kristina Kruopienytė pristatė kolekciją atostogaujančiai moteriai (1)

Antradienio vakarą į Dailininkų sąjungos galeriją Vilniuje pasveikinti dizainerės Kristinos Kruopienytės su naujos kolekcijos pristatymu rinkosi mados atstovai ir garsūs žmonės.

Neringa Zeleniūtė apie savo stilių: neturiu tikslo prieš ką nors pasirodyti (5)

MT agentūros „Atlikėjai.com“ direktorė Neringa Zeleniūtė (34 m.) per pokalbį keliskart pavartoja du žodžius – „tikrumas“ ir „aštrumas“. Tai jai svarbiausia ir gyvenime, ir darbe. Su prieskoniais yra ir Neringos stilius.