Šokio premjerai – juodų „Piaf“ suknelių magija

Pirmajai „Piaf“ pastatymo premjerai Hanoveryje kostiumus kūrė pats choreografas Mauro Bigonzetti.
© Organizatorių nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Tačiau jo idėjas išvysčiusi vilnietiškojo pastatymo kostiumų autorė Ugnė Tamuliūnaitė tvirtina, kad šiuolaikinio šokio grandas pernelyg neribojo jos fantazijos, tik pageidavo išlaikyti santūrią spalvinę gamą, kurioje vyrauja juoda, pilka, raudona spalvos.

Šokio premjerai – juodų „Piaf“ suknelių magija
© Organizatorių nuotr.

Net septynios solistės iš dvylikos spektaklyje vilkės juodos spalvos suknelėmis. Jas lietuvė papildė individualiomis detalėmis: raukinukais, klostėmis, plisu.

„Kai pirmąkart atėjau pas Vilniuje su šokėjais repetavusią choreografo asistentę Machą Daudel pasiteirauti, kokiais rūbais turėtų būti aprengti spektaklio šokėjai, ji nužvelgė mane ir tarė: „Panašiais į tuos, kuriuos dabar vilki“. Iš tikrųjų mano kasdienis stilius nedaug kuo skiriasi nuo praeito amžiaus ketvirto-penkto dešimtmečio paryžiečių aprangos. Juolab mados pasaulis apsuko eilinį ratą ir įliemenuotos, puošmenomis neperkrautos suknelės laisvai krintančiais ir kelius siekiančiais sijonėliais vėl tapo madingos“, - teigia U.Tamuliūnaitė, kurią darbas rengiantis „Piaf“ pastatymui paskatino nuosekliau pažinti dainininkės biografiją ir jos fotoarchyvus.

Šokio premjerai – juodų „Piaf“ suknelių magija
© Organizatorių nuotr.

Kostiumų autorė neslepia, jog šokėjų aprangoje stengėsi vengti pernelyg tiesmukai Piaf, kaip prancūzų estrados „žvirbliuko“, įvaizdį atkuriančių klišių, pavyzdžiui – moteriškų berečių. Taigi beretes spektaklyje dėvės tik vyrai, užtat moterų ansamblius papildys mažos elegantiškos skrybėlaitės. Dainininkės materialinės padėties kontrastai bus akcentuoti ne tiek rūbų stiliumi, kiek audiniais, iš kurių jie siuvami.

Savo kūriniams U.Tamuliūnaitė nepagailėjo natūralaus šilko bei aksomo.
„Šokio kostiumas naujai atskleidžia audinius, jų kritimą, plevenimą, gebėjimą kurti netikėtas formas. Žinoma, pagrindinis reikalavimas tokiam kostiumui – nevaržyti artisto judesio plastikos“, - teigia pirmąkart repertuarinio šokio spektaklio artistų apranga besirūpinanti dailininkė.

Šokio premjerai – juodų „Piaf“ suknelių magija
© Organizatorių nuotr.

U.Tamuliūnaitė jau pusantrų metų dirba Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro dailininke-asistente. 2009-2015 m. ji studijavo Vilniaus dailės akademijoje, kurse, kuriam vadovavo garsus scenografas Adomas Jacovskis. Studijuodama išbandė jėgas scenovaizdžių modeliavime ir lėlių teatre, visgi galiausiai pasirinko scenos kostiumo sritį. Dailininkė teigia, jog reprezentaciniame šalies teatre nemažai patirties galima pasisemti iš jame spektaklius kuriančių užsienio meistrų. Jai ypač įsiminė bendras darbas su trimis „Auksiniais scenos kryžiais“ apdovanoto spektaklio „Don Karlas“ kostiumų dailininke iš Vokietijos Isabele Inesa Glathar.

Spektaklio „Piaf“ premjeros Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre laukiama balandžio 21, 22 ir 29 dienomis. Paskutiniai bilietai į šiuos spektaklius teatro kasose jau baigia ištirpti.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Laisvalaikis

Į sostinę sugrįžta augalinio maisto mugė

Gruodžio 9 d. visi besidomintys veganizmu bei augaline mityba vėl rinksis į renginį – Vilniaus sporto namuose „MyHero!” bus surengta „Vegfest LT“ kalėdinė mugė.

Operos choras: tai ne tik atlikėjai, bet ir aktoriai

Pokalbis su LNOBT choro meno vadovu Česlovu Radžiūnu.

Garsus režisierius pristato naujausią filmą „Nuolankioji“

Šiemet Europos šalių kino forume „Scanorama“ lankysis ne vienas Europoje pripažintas kino kūrėjas. Vienas jų – garsus ukrainiečių kino režisierius Sergejus Loznica, kuris festivalyje pristatys savo naujausią kūrinį „Nuolankioji“.

Išskirtinis nacionalinės scenos įvykis – sužinokite, kas tai

“Karmen” - opera apie tai, kas tau nepriklauso.

Ekscentriška aktorė siūlo pratęsti pažintį bare

Pasibaigus lietuviškajai „Sirenų“ programai, sceną iškart perėmė pirmieji užsienio programos svečiai ir liaupsių kasdien sulaukiantys „Rimini Protokoll“ režisieriaus Stefano Kaegi „...kambariai be žmonių“, į intymius susitikimus su šviesių žmonių prisiminimais bei svajomis kviečiantis iki pat spalio 8-oios imtinai.

A. Adamovič: pastaruoju metu stengiuosi mažiau šypsotis

Naujos fotostudijos atidarymo vakaras dvelkė prancūzišku žavesiu ir pritraukė nemažą būrį stilingų vilniečių.

Balete „Eglė žalčių karalienė“ – nauja Eglė

Eduardo Balsio balete „Eglė žalčių karalienė“ debiutuoja nauja Eglė – penktą sezoną LNOBT šokanti balerina Neringa Česaitytė. Ji jau spėjo sukurti pagrindinius vaidmenis baletuose „Snieguolė ir septyni nykštukai“ bei „Romeo ir Džuljeta“.

„Stebuklas“ Toronte: Donaldas Trumpas ir Eglės Mikulionytės žvaigždė

Eglės Vertelytės tragikomedija „Stebuklas“ Tarptautiniame Toronto kino festivalyje, kur įvyko filmo pasaulinė premjera, pasitikta sausakimšomis kino salėmis. „Stebuklas“ – tai antras lietuviškas filmas, po 17 metų pertraukos atrinktas į svarbiausią Šiaurės Amerikos ir vieną prestižiškiausių pasaulyje kino renginių. Šiuo festivaliu tik prasideda tarptautinės filmo kelionės.

Festivalyje „Sirenos“ – istorijos apie mus

Teatro naujienų troškulį jau galima malšinti iki spalio 13 d. truksiančiame tarptautiniame festivalyje „Sirenos“. 14-asis festivalis kviečia be išankstinių nuostatų priimti netikėtu žvilgsniu pristatomas istorijas apie mus. Susipažinkite su tarptautine renginio programa.