„Mados infekcija“ perfrazuos V. Šekspyrą, rašiusį „Gyvenimas – tai teatras, o žmonės – aktoriai jame“. Dalyvių ir žiūrovų laukia drąsus eksperimentas – Šiuolaikinio meno centro antrasis aukštas taps beribiu podiumu. Iš pirmo žvilgsnio tuščia erdvė kiekvieną privers pažvelgti sau į akis – kas tu esi? Neatsitiktinai iš renginio siurrealistinių plakatų žvelgia dizainerio Mykolo Budraičio sukurti tuščiaviduriai portretai. Madingas personažų kiautas gaubia paslaptingą ir nematomą vidinį pasaulį.
„Geografinį ir informacinį chaosą pasaulis bando įveikti vis naujomis taisyklėmis ir kontrole. Mes, priešingai, tikime, kad laisvė yra pamatinė kūrybos sąlyga. Pamirškite viską, ką iki šiol žinojote apie „Mados infekciją“, nes į savo ilgamečio draugo, Šiuolaikinio meno centro, valdas grįžtame su naujomis idėjomis. Daug metų podiumas turėjo fiksuotą vietą – ŠMC didžiąją salę, kurią kasmet stengėmės neatpažįstamai pakeisti. Bet šiemet užlipę į antrąjį aukštą žiūrovai iš karto pateks ant podiumo. Nebeliks takoskyros tarp publikos ir modelių. Kiekvienas galės susirasti geriausią žiūrėjimo kampą ir laisvai migruoti, reaguodamas į vyksmą. Visų mūsų laukia išbandymas – mados performansas, kurį švelniai naviguos aktoriaus Kęstučio Cicėno balsas“, - sumanymą atskleidžia festivalio idėjinė vadė Sandra Straukaitė.
S. Straukaitės teigimu, festivalis per savo gyvavimo metus keičia ne tik visuomenės požiūrį į madą, tačiau kartu kasmet pristato vis naujas festivalio erdves. Festivalį anksčiau galėjome išvysti Lelijos fabrike, Vilniaus taksi parke, Taikomosios dailės muziejuje, Dūmų fabrike, ar Šv. Kotrynos bažnyčioje.
„Šiais metais, grįždami į Šiuolaikinio meno centrą, džiaugiamės, jog galėsime suburti gerokai daugiau mados mylėtojų nei prieš metus. Šią gegužę renginyje tikimės sulaukti daugiau nei 2 tūkstančių mados entuziastų iš Vilniaus ir kitų miestų. Ypač džiugu tai, jog kartu su draudimo bendrove „Balcia Insurance SE" dalį bilietų galėsime pasiūlyti už mažesnę kainą", – dalijasi „Mados infekcijos" idėjinė vadė Sandra Straukaitė.
Pasak jos, festivalis nuo pat 1999-ųjų drąsiai tyrinėja mados ir meno ribas, įkvepia, provokuoja ir transformuoja požiūrį į madą.
Siūlo ribotą skaičių bilietų mažesne kaina
Pasak „Balcia” rinkodaros departamento vadovo Jono Žalos, partnerystė su mados festivaliu užsimezgė natūraliai ir itin greitai įgavo prasmę.
„Šis bendradarbiavimas įkūnija mūsų pačių viziją. Nuolat siekiame pasiūlyti netradicinius bei šiuolaikiškus sprendimus, vertiname unikalumą ir atvirumą naujiems potyriams, unikalioms idėjoms. Džiaugiamės galėdami prisidėti prie šio reikšmingo kultūrinio festivalio, kuris išlipa iš tradicinių mados ribų, provokuoja ir įkvepia jaunuosius kūrėjus”, – teigia J. Žala.
„Mados festivalio filosofija pasižymi greita reakcija į besikeičiantį pasaulį, lankstumu, inovatyvumu ir savo vertybių puoselėjimu. Kaip „Mados infekcija” jau ilgiau nei du dešimtmečius dekonstruoja mados sampratą, taip ir draudimo bendrovė nestandartiškai žiūri į draudimo sritį ir siūlo inovatyvius sprendimus”, – priduria S. Straukaitė.
Anot J. Žalos, visi mados ir meno entuziastai pigesnius bilietus į šių metų „Mados infekcijos“ renginį įsigyti gali itin paprastai, tam tereikia į savo įrenginį atsisiųsti „Balcia“ programėlę.
„Jau dabar programėlėje rasite „Mados infekcijos” renginio skiltį, kurioje galite gauti nuolaidos kodą įsigyti bilietams į šių metų festivalį. Pigesnius bilietus įsigyti gali tiek jau besinaudojantys programėle, tiek naujai prisijungę vartotojai. Tačiau verta paskubėti, nes pigesnių bilietų – tik 500”, – sako J. Žala.
Renginį iš dalies finansuoja Lietuvos kultūros taryba, Vilniaus miesto savivaldybė.
Pigiausi festivalio bilietai tik „Balcia“ programėlės vartotojams! Pigesnių bilietų vos 500, tad verta paskubėti jau dabar!
Daugiau informacijos – madosinfekcija.lt