Penélope Cruz ir Brad Pitt: ikoninės „Chanel“ rankinės reklaminės kampanijos veidai

Ikoniška. Nėra kito žodžio, kuris apibūdintų CHANEL rankinės išliekamąją galią, kuri šiandien yra tokia pat elegantiška ir moderni, kaip ir prieš kelis dešimtmečius, kuomet 1955 m. Coco Chanel įėjo į istoriją sukūrusi ikoniškąją CHANEL 2.55 rankinę.

Gerbdama tobulą CHANEL rankinės klasikos ir modernumo balansą, naujoji CHANEL reklaminė kampanija semiasi įkvėpimo iš Prancūzijos kino istorijos. Ši reklaminė kampanija - duoklė 1966 m. Claude'o Leloucho filmui „Vyras ir moteris“. Tai istorija apie stulbinantį geismą ir troškimą. Reklaminė kampanija sujungia dvi kino ikonas: Penélope Cruz ir Brad Pitt. 


Šis bendradarbiavimas, kaip ji pati sako, buvo tiesiog skirtas aktorei P. Cruz. „Man patinka dirbti su CHANEL“, - sako ji. „Per daugelį metų kartu nuveikėme daug įdomių dalykų. Bet kai jie man pasakė, kad tapsiu šios kampanijos istorija, negalėjau patikėti“, - teigė aktorė.



Penélope Cruz ir Brad Pitt: ikoninės „Chanel“ rankinės reklaminės kampanijos veidai
Penélope Cruz ir Brad Pitt: ikoninės „Chanel“ rankinės reklaminės kampanijos veidai
Organizatorių archyvas



Kampanija, kurią fotografavo ir režisavo Inez & Vinoodh, atgaivina prancūzišką jausmingumą juodai - baltai spalvai. Rezultatas - nesenstantis kaip ir pats krepšys, toks pat modernus šiandien, koks ir buvo ekrane 1966 m. 


„Kuo daugiau žinai, kaip filmai yra kuriami ir ko tam reikia, tuo labiau vertini pastangas ir talentą. Manau, kad dėl to dėvėdama CHANEL rankinę gali jaustis taip pat. Tai viskas, kas už to slypi – būtina nuolatos kurti kažką naujo, bet tuo pačiu išlaikyti 100% CHANEL klasiką“, - teigia P. Cruz.


Nauja reklaminė kampanija vienu žodžiu? IKONINĖ.




Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis