Modelių agentūros savininkė J. Kiguolė apie sūnaus sprendimą sukti mados pasaulio keliu Japonijoje: „Vaikui pakirpti sparnų negalėjau“

Prieš dvidešimt metų Jurgita Kiguolė įkūrė iki šiol sėkmingai veiklą vystančią modelių agentūrą „Supermodels“, tačiau šiandien prisiminusi pirmąsias verslo dienas, nevengia pasijuokti iš tuomet drąsių ir avantiūriškų savo sprendimų. 

Šeštadienio popietėmis prie televizoriaus ekranų žiūrovus kviečia „Lietuvos ryto“ televizijos laida „Gyvenimas versle“, kur uždangas į nematomą savo veiklų pasaulį praskleidžia šalyje puikiai žinomi prekiniai ženklai. Nors žodyne žodis „verslas“ apibūdinamas kaip veikla, suteikianti pirkėjams prekes ir paslaugas, tačiau iš tikrųjų už to slypi kur kas daugiau. Už kiekvienos sėkmingos verslo istorijos yra žmonės, nuolatiniai sprendimai ir iššūkiai, su kuriais tenka susidurti vystant savo mylimą veiklą.


Šio šeštadienio laidos herojė – Jurgita Kiguolė, kuri prieš du dešimtmečius įkūrė modelių agentūrą „Supermodels“. Tai gan nišinis ir daug kūrybiškų sprendimų reikalaujantis verslas, tačiau prisiminusi, kaip užgimė pati mintis, Jurgita neslepia kažkada pati svajojusi žingsniuoti podiumu.


„Mano jaunesnioji sesė buvo modelis ir aš nusprendžiau taip pat pabandyti. Tačiau man nepavyko, pasakė, jog esu per žemo ūgio, bet tuometinis mano draugas, būsimas vyras, sako, gal atidarome savo agentūrą. Realybė buvo labai juokina, kaip ir visi, pradėjom nuo internetinės svetainės, nuo keletos modelių, bet tuomet reikėjo galvoti, kaip tiems modeliams gauti darbą. Parsisiuntėm popierinę knygą „Modelių agentūrų duomenų bazė“ ir aš ranka suvedinėjau jų kontaktus. Bet taip po truputį pradėjome bendradarbiauti“, - laidoje istorija dalinsis žinoma moteris.


Pasak Jurgitos, pirmus metus verslas pelno tikrai nenešė. Kaip prisimena, pirmieji uždarbiai pasimatė tik prabėgus penkeriems metams, tačiau šiandien ji gali džiaugtis jau du dešimtmečius skaičiuojančiu sėkmingu verslu. Vis tik, modelių industrija kasmet keičiasi pagal madas ir tendencijas, ir jeigu anksčiau pagrindinę rolę vaidino išvaizda, dabar didelis dėmesys skiriamas unikalumui bei asmenybei.


„Anksčiau daugiau ieškodavo gražių, klasikinių bruožų modelių, kad viskas būtų tvarkinga. Dabar reikia priešingai, reikia to, kas šokiruotų, išskirtų, pritrauktų dėmesį. Šiai dienai svarbi ne tik modelio išvaizda, bet ir jo asmenybė, charakteris. Be to, industrijoje vietą rado ir plius dydžio modeliai“, - mados pasaulio subtilybėmis dalinsis pašnekovė.

Jurgita geriau nei bet kas žino, kas vyksta modelių pasaulio užkulisiuose, tačiau kai šiuo pačiu keliu keliauti nusprendė ir jos sūnus Matas, ji vaikino neatkalbinėjo, net jeigu tokio jo posūkio nesitikėjo.


„Tai netikėta istorija, jis niekada negalvojo, kad bus modelis, nuo mažens nemėgo fotografuotis, tačiau šiais metais pareiškė, kad nori, tik jo motyvas buvo didelis ir drąsus – nuvykti į Japoniją ir ten pagyventi. Iš pradžių pesimistiškai į tai žiūrėjau, nes žinau, ką reiškia gauti pasiūlymą į Japoniją, ypač naujam veidui. Tai yra labai sunku, bet vaikui pakirpti sparnų negalėjau. Padarėm kelias fotosesija ir štai – jis vasarą praleido Japonijoje, jam patiko ir ta šalis, ir ši modeliavimo veikla“, - laidoje atviraus Jurgita.



Jurgita Kiguolė ir sūnus Matas
Jurgita Kiguolė ir sūnus Matas
DELFI (T.Vinicko nuotr.)



Kita laidos tema: ramybės oazė Birštone


Prieš dešimtmetį Živilė su vyru įsigijo sklypą Birštone ir nutarė, kad čia atidarys viešbutį, nors abu apie apgyvendinimo verslą nieko neišmanė. Taip prieš 8 metus duris atvėrė keturių žvaigždučių viešbutis „Pušynė“, kuriame šiandien prieglobstį randa visi, pasiilgę ramybės gamtos apsuptyje.


„Didžiausias iššūkis, jog reikėjo susikurti viziją, nes viešbučiui, jau kartu su statybų eiga turi dėlioti šiuos dalykus, kas liečia žvaigždučių gavimą: reikalinga atitinkama kambarių kvadratūra, apšvietimai, lovų dydžiai. Ta linkme ir ėjome. Esame perfekcionistai, viskas turi būti išbaigta gerai ir iki galo“, - laidoje pasakos vietos savininkė Živilė Kavaliauskienė.


Pašnekovė džiaugiasi, jog vis daugiau šalies poilsiautojų atostogauti traukia ne tik prie jūros, bet ir renkasi kitus Lietuvos kurortus. Birštonas nuo seno garsėja kaip sveikatingumo oaze, čia trykšta mineralinio vandens šaltiniai, išskirtinis kraštovaizdis, švarus oras ir gaubianti ramybė.


„Aš pati atsakingai dėlioju restorano meniu, jog nustebintume sugrįžti verčiančiais skoniais, viešbučio svečiai taip pat turi galimybę pasilepinti SPA paslaugomis ir pilnai atsipalaiduoti. Mes esame šeimos verslas ir dirbame kaip sau, viską darome neskaičiuodami laiko, neskaičiuodami savo poilsio valandų, bet tas nuoširdumas ir atsidavimas jaučiasi viešbučio svečiams“, - teigs Živilė.


Kita laidos tema: ištrūkus iš smurtautojo glėbio – sėkmingas grožio verslas


Gintarę Čenkutę nuo pat mokyklos laikų traukė grožio pasaulis. Ji išvyko į Italiją, kur tikėjosi pradėti verslą, tačiau ten ištikusi dvasinė krizė merginą sugrąžino atgal į Kauną, o čia prieš kelis mėnesis Gintarė įkūrė savo vardo ilgalaikio makiažo studiją „Permanent Makeup Academy“. Tačiau pirmasis prisilietimas prie verslo laidos pašnekovei prasidėjo dar Šiauliuose, kur ji studijavo kosmetologiją, vėliau lankė vizažo pamokas, o supratusi, kad nori pereiti prie ilgalaikio makiažo paslaugų, atidarė savo pirmąją studiją.


„Labai bijojau, tai buvo kaip pirmas kūdikis, daug kas gąsdino, sakė, jog nepasiseks, nes ant kiekvieno kampo yra grožio salonas, pilna tų meistrų. Tačiau nuo pirmos dienos neturėjau laisvų dienų“, - sava verslo istorija dalinsis pašnekovė.


Visgi, su laiku Gintarės norai augo ir ji pakėlė sparnus į Italiją. Ten surado meilę, planavo atidaryti akademiją, tik deja, jau po dviejų mėnesių teko susidurti su skaudžia ir nedėkinga realybe, sudaužančia visas rožines svajones.


„Tas italas buvo be proto pavydus, pirmą dieną užrakino mane bute, nes baiminosi, kad mane kažkas nuvilios. Taip pat blokavo mano darbo veiklą, nes bijojo, kad užsidirbsiu pinigų ir tapsiu nepriklausoma. Patyriau dvasinę krizę, dėl to pavydo patyriau ir smurtą. Bet tuomet susiėmiau ir su visam grįžau į Lietuvą, o neprabėgus nė metams, tą svajonę, kurią turėjau įgyvendinti Italijoje, įgyvendinau čia, Kaune“, - laidoje atviraus ilgalaikio makiažo meistrė.


„Gyvenimas versle“ – jau trečiąjį sezoną skaičiuojanti laida, kurioje vedėja Dovilė Urbanaitė pristatys ir atskleis šalyje veikiančių įdomiausių, populiariausių bei netikėčiausių verslų istorijas. Lietuva koja kojon žengia su pasauliniais inovacijų pokyčiais ir savo šalyje turi būrį kūrybingų, sumanių ir savo sritį išmanančių verslininkų, kurie suburdami profesionalias komandas gali didžiuotis atradę raktą į verslo sėkmę. Apie visą tai – kiekvieną šeštadienį, 17:30 val., per „Lietuvos ryto“ televiziją.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis