Indrė Stonkuvienė apie influencerės darbą: „Šiandien suburti auditoriją nėra itin sudėtinga. Kur kas sudėtingiau – ją išlaikyti“

Prieš beveik aštuonerius metus, kuomet gimė dukra Cecilija, viena įtakingiausių šalies nuomonės formuotojų Indrė Stonkuvienė savo kasdienybe ir patirtimis pradėjo dalintis su pasauliu.

Ji buvo viena pirmųjų šalyje, kuri būrė sekėjų bendruomenę į socialinę erdvę keldama nuotaikingus vaizdo įrašus. Šiandien tai tapo viena pagrindinių jos veiklų ir svarbiu pajamų šaltiniu. Laidoje „Mano pramogos VEIDAI“ (Delfi TV) Indrė papasakojo apie influencerės kelio pradžią, kaip jai pavyko tapti tokia įtakinga ir koks vaidmuo šiame kelyje teko jos buvusiam vyrui Mantui Stonkui.


„Iš pradžių nesupratau, kur tie pirmieji vaizdo įrašai nuves ir kam jų reikia. Lietuvoje tai buvo naujiena. Tuomet neturėjau į ką lygiuotis, nebuvo ir ką kopijuoti. Mums, pirmiesiems, kurių Lietuvoje yra vos keletas, tuomet buvo gerokai sudėtingiau, bet dabar yra lengviau, nes mes turime patirtį ir susikurtas taisykles“, – sako I. Stonkuvienė, kurios arkliukas visuomet buvo ir liko paprastumas bei natūralumas.


Šiuo metu I. Stonkuvienės paskyrą socialiniame tinkle „Instagram“ seka beveik 260 tūkst. vartotojų, kurie jai garantuoja nemenkas pajamas. I. Stonkuvienė šiandien yra viena labiausiai verslo graibstomų ir brangiausiai apmokamų nuomonės formuotojų. Moteris atvira – viena jos žinutė kainuoja nuo 1500 eurų.



I. Stonkuvienė
I. Stonkuvienė
DELFI



„Kad galiu uždirbti iš veiklos socialiniuose tinkluose, supratau, kai sulaukiau pirmųjų užklausų. Pradėjau nuo barterio. Metus laiko niekam nesakiau „ne“. Tai buvo mano pagrindinė taisyklė. Būdavo, kad dirbdavau „į minusą“, bet labai stengdavausi. Pati filmavau, pati montavau, galvojau siužetą. Man tai pasiteisino, grįžo net didžiausi užsakovai“, – pradžią prisimena I. Stonkuvienė. 


Žinoma moteris įsitikinusi, kad suburti auditoriją šiandien nėra itin sudėtinga. Kur kas sudėtingiau – ją išlaikyti. Visgi, pasak jos, receptas ne toks ir sudėtingas – tereikia daryti tai, ką mėgsti.


„Aš iš influencerės darbo gyvenu jau trečius metus, – prisipažįsta moteris. – Nors nesu labai versli. Nuo mažumės, kiek save atsimenu, labai norėjau turėti milijoną, bet tik tam, kad jį išdalinčiau tiems, kurie neturi pinigų.“


Pagalbos ranką I. Stonkuvienė tiesia savo iniciatyva „Moterų pasaulyje“, kurią populiarinti taip pat padeda jos įdirbis ir įtaka socialiniuose tinkluose. Į influencerės darbą ji žiūri itin atsakingai. Kaip pati sako, kiekvienas „postas“ ar „storis“ yra jos gyvenimo būdas, ji dalinasi savo diena, savo patyrimais, nes to jau reikalauja jos sekėjai.


„Kai važiuodavau į „Teleloto“ filmavimą, visada darydavau tam tikrus štampinius „storius“. Kartą to nepadariau. Per filmavimą man skambina mamytė ir klausia „Ar tu pramiegojai?“. Klausiu „Kodėl? Mes jau filmuojamės“. O ji sako „Ta prasme!? Kodėl nėra nei vieno „storio?“. Tuomet supranti, kaip stipriai pripratinai savo auditoriją, net artimiausią savo aplinką. Mamytė pažiūri „storius“ ir jai labai ramu, ji žino kur aš esu, ką veikiu, su kuo“, – pasakoja Indrė.



Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis