„Moters“ viršelio veidas Giedrė Dukauskaitė tapo socialiai atsakingo prekių ženklo veidu

Dviejų geriausių draugių – modelių Giedrės Dukauskaitės ir Vaidos Stankutės – pristatyta „The Knotty Ones“ mezginių linija „Slabada“ atkartoja jaukios lietuviškos gamtos ritmą, o lėšos už parduotus gaminius yra skiriamos smurtą patiriančioms moterims.

Kai tik G. Dukauskaitė debiutavo Niujorko madų savaitėje 2006 m. jos karjera strimgalviais šovė aukštyn. Dabar lietuvė patenka tarp 50 geriausių pasaulio modelių, jos veidas puošia prestižinių leidinių „Vogue“, „ELLE“, „Harpers Bazaar“, „Glamour“ viršelius, o asmeninis stilius įkvepia daugybę moterų visame pasaulyje.



Giedrė Dukauskaitė ir Vaida Stankutė
Giedrė Dukauskaitė ir Vaida Stankutė



Duodama interviu „Moters“ žurnalui (Giedrė tapo birželio mėnesio numerio, skirto ekologijai, viršelio veidu), mergina teigė, jog ekologinės ir socialinės iniciatyvos, mažinančios neigiamus veiksnius tiek mūsų planetoje, tiek namuose, ją itin domina.





Nenuostabu, jog kartu su savo geriausia drauge modeliu ir psichologe Vaida Stankute juodvi tapo tvarumą ir socialinę atsakomybę propaguojančio prekių ženklo „The Knotty Ones“ veidais. Tarp Niujorko ir Lietuvos veikiantis mezginių ženklas „The Knotty Ones“ įdarbina Lietuvos provincijoje gyvenančias, sunkiai besiverčiančias moteris, dažniausiai – namuose vaikus auginančias mamas.





„Abi su Vaida labai norėjome jiems padėti skleisti žinutę apie moterų įgalinimą. Dalis iš mūsų projekto gautų pinigų yra skiriami psichologų konsultacijoms Vilniaus moterų krizių centre, kuriame lankosi moterys, patiriančios smurtą artimoje aplinkoje“, - pasakojo G. Dukauskaitė.





Dviejų bičiulių pristatomai mezginių linijai „Slabada“ pavadinimą suteikė Giedrės gimtasis miestelis, o patį mezginio raštą įkvėpė Lietuvos gamta ir peizažai.





„Norėjome sukurti originalų ir unikalų raštą, kuris atspindėtų šiltumą ir jaukumą“, - sako Giedrė.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis