Tokiame amplua ją įsivaizdavo ir stilistai, nusprendę parinkti elegantiškos ir pašėlusios moters įvaizdį. Ž. Diawaros fotosesiją galima pamatyti atsinaujinusio bei savo logotipą pakeitusio miesto stiliaus centro „Europa“ žurnale „MAGic“.
„Miesto žmogus turi būti drąsi, savo apranga išsiskirti nebijanti asmenybė, – sako Ž. Diawara. – Lietuvoje vis dar vyrauja masinei kultūrai pritaikyti produktai ir trūksta individualių sprendimų, todėl labai džiugu, kad prekybos centrai pradeda pamažu orientuotis ne į vartotoją, o asmenybę.“
Ž. Diawaros teigimu, prekybininkai pirmiausia turėtų ne aklai sekti mados tendencijomis, o kurti išskirtinį įvaizdį bei siūlyti kokybiškas prekes ir paslaugas.
Fotosesijoje dalyvavusi Ž.Diawara džiaugiasi galėjusi save išmėginti naujame amplua.
„Nesu profesionalė, tačiau buvo labai smagu dirbti su žmonėmis, išmanančiais savo darbą, – pasakoja Ž. Diawara. – Stilistai mane matė dviejuose skirtinguose vaidmenyse: elegantiškame ir romantiškame bei energija ir laisve trykštančiame. Gyvenime tokia ir esu – vieną dieną noriu ryškių spalvų akcentų, o kitą – įsispirti į lengvus batelius ir tiesiog pasiduoti miesto ritmui.“