tvarumas
Verslo etikos dėstytoja sukūrė transformuojamąjį paltą, išspręsiantį daugelį moters spintos dilemų
„Visuomet žavėjausi mada, tačiau labiausiai žavi ta mada, kuri neša kažkokią naują žinutę mums vartotojams, visuomenei, pasauliui. Tą žinutę, savo prekės ženklo ir transformuojamo palto dėka, noriu nešti ir aš,“ – sako idėjos autorė Neringa Jurgaitytė, teigianti, kad mada visų pirma turi būti atsakinga.
Tvarumas – mitas, laikina tendencija ar neišvengiamybė?
Tvarus, tvaresnis, tvariausias... Jeigu reikėtų įvardinti pagrindines šiandienos sąvokas, tai tvarumo sąvoka neabejotinai būtų lyderiaujančiųjų gretose. Gyvename vertybių ir verčių persvarstymo laikais, iš naujo atrandame, kas yra tikrumas, autentiškumas, reputacija, ir noriai kartojame su tvariu gyvenimu susijusius šūkius. Bet ar tikrai visi žinome, ką tai reiškia? Ką reiškia kiekvienam iš mūsų kaip vartotojui, ką – mados bei kitoms industrijoms ir kur riba tarp dabar madingo sąmoningumo bei naujosios (r)evoliucinės realybės?