L'Oreal Paris
"Nes Tu to verta" - L’Oréal Paris jau 50 metų siekia, kad būtumėte to vertos
Paryžius, Prancūzija, 2021 m. kovo 9 d. – L’Oréal Paris, pasaulyje pirmaujantis grožio priemonių prekės ženklas, švenčia savo mitinio šūkio „Nes Tu to verta“ 50 metų sukaktį. Šie žodžiai – ne paprasta eilutė, o siekis įkvėpti, iki šių dienų išliekantys prekės ženklo širdyje. L’Oréal Paris visada buvo už moteris ir tikėjo jų kuriama verte. Šūkis „Nes Tu to verta“ buvo sukurtas 1971 metais ir buvo išverstas į 40 kalbų – jis įkvėpė ne tik Vakarų šalių, bet ir vartotojus iš Azijos, Rytų Europos, Afrikos bei Vidurio Rytų ir atspindėjo nepaprastą moterų galios didėjimo istoriją, kurią stebime pastaruosius penkiasdešimt metų.