Kegelio pratimų sostas jau Lietuvoje – neinvaziniu būdu sprendžiama aibė problemų

Rodos, pastaruoju metu visuomenėje atveriame vis daugiau temų, apie kurias anksčiau kalbėti buvo gėda, nepatogu ar net vulgaru. Tačiau nors ir tampame atviresni, apie tam tikras intymias problemas vis dar kalbame puse lūpų. Todėl norime praskleisti paslapties šydą ir pakalbėti apie tai, su kuo susiduria itin didelė dalis moterų, įskaitant kūno pokyčius po gimdymų, menką seksualinį pasitenkinimą ir šlapimo nelaikymą.

Apie gimdymą dažnai kalbama tik iš gerosios pusės ir priimta manyti, kad moters kūnas jei ne iškart, tai bent per kelis mėnesius grįš į prieš nėštumą buvusią būklę. Tačiau tas grįžimas būdingas toli gražu ne visoms ir didelė dalis moterų susiduria su tokiomis intymiomis problemomis, kaip šlapimo nelaikymas ir laisvumo pojūtis makšties srityje. Dažnai už abi šias ir kitas tokio tipo problemas atsakingi dubens dugno raumenys. Turbūt ne kartą esate girdėjusios apie Kėgelio pratimus – jie skirti būtent dubens dugno raumenims stiprinti.


Kalbant apie raumenų stiprinimą, prieš akis dažniausiai iškyla pilvo preso, rankų ar kojų raumenys ir pratimai jiems, tačiau besirūpinant viso kūno sveikata derėtų nepamiršti ir dubens dugno raumenų. Ši raumenų grupė yra išsidėsčiusi dubens apačioje, todėl raumenys nepastebimi išoriškai ir dažnai pamirštami. Jie atsakingi už dubens organų prilaikymą ir tinkamą funkcionavimą. Moterims šie raumenys dažnai daro įtaką gimdos, makšties, šlapimo pūslės veiklai, vyrams – dar ir prostatos funkcijai. Taigi, ar yra būdas padėti šiems raumenims, kad vėliau nekamuotų įvairios dubens organų problemos? Taip, ir toks būdas yra ne vienas.


Šlapimo nelaikymo gydymas REVU CLINIC
Šlapimo nelaikymo gydymas REVU CLINIC
Partnerio archyvas


Grįžkime prie anksčiau minėtų Kėgelio pratimų. Jų esmė – sutraukti ir atpalaiduoti būtent dubens dugno raumenis, tačiau tokias treniruotes reikia kartoti kasdien bent po keliasdešimt minučių. Norint pasiekti greitesnį efektą gali būti rekomenduojami ir specialūs Kėgelio kamuoliukai, tačiau tai vis tiek nepakeičia fakto, kad šiuos pratimus reikia atlikti nuolat. Kita problema, su kuria dažnai susiduriama bandant atlikti minėtus pratimus, – dažnai moterims nėra iki galo aišku, kaip tuos pratimus atlikti tinkamai. „Dažnai moterys sutraukinėja sėdmenų ar net šlaunų raumenis ir įsivaizduoja, kad daro didelę naudą savo dubens raumenims. Tačiau nepastebėjusios jokio efekto dažnai nusivilia ir išvis pradeda tarsi nebetikėti Kėgelio pratimais“, – sako REVÙ CLINIC gydytoja Vilma Viliūšienė.


Pasirodo, Kėgelio pratimus galima atlikti ir be valios pastangų. Modernus ir inovatyvus įrenginys EMSELLA būtent tam ir skirtas. Jis veikia aukšto intensyvumo fokusuoto elektromagnetinio lauko technologija (HIFEM®), kuri skatina susitraukti tam tikros pasirinktos grupės raumenis. EMSELLA atveju tai ir yra būtent dubens dugno raumenys, kurie per maždaug 30 minučių trunkančią procedūrą susitraukinėja dideliu greičiu ir intensyvumu maždaug net 12 000 kartų! Ši technologija yra patentuota, patvirtinta FDA ir CE sertifikatais dėl saugumo bei efektyvumo, o kai kuriose pasaulio valstybėse net kompensuojama pacientams, kuriems būdingas įtampos tipo šlapimo nelaikymas.


„Šiuolaikinės medicinos tendencijos sparčiai eina link kuo mažesnės invazijos į žmogaus kūną. Apskritai galima sakyti, kad medicina sparčiai žengia į priekį, ir džiugu, kad tos naujovės neaplenkia ir Lietuvos. EMSELLA kėdė yra vienas iš tokių pavyzdžių, kuomet žmogui galima suteikti didelį pokytį, ir tam nereikia nei nusirengti, nei kentėti skausmo ar diskomforto. Šis pokytis – tai ne vien fizinis, bet ir psichologinis pagerėjimas. Dauguma mano pacienčių arba neseniai gimdė, arba pamažu žengia į menopauzę, o kūno pokyčiai abiem atvejais dažnai yra dideli. Dažniausia visų moterų problema – šlapimo nelaikymas. Šią būklę esame įpratę priskirti tik seniems žmonėms, tarsi čia tik jų gretutinių ligų padarinys, tačiau realybė visai kitokia ir jos nėra ko gėdytis“, – komentuoja gydytoja.


EMSELLA kėdė
EMSELLA kėdė
Partnerio archyvas


EMSELLA kėdė atspindi visiškai naują požiūrį į šlapimo nelaikymo gydymą bei seksualinės funkcijos gerinimą ir yra įvertinta ne vienu apdovanojimu visame pasaulyje. Šis metodas yra visiškai neinvazinis, čia nereikalingi jokie vaistai, prieš procedūrą net nereikia nusirengti. „Klientui tai itin patogu ir komfortiška, procedūrai nereikia kaip nors specialiai ruoštis, o iškart po jos galima tęsti įprastas veiklas“, – sako gydytoja V. Viliūšienė.


Rekomenduojamas procedūrų kursas yra 6 vizitai maždaug kas 2–7 dienas, nors dažnai moterys pirmuosius rezultatus pajunta ir po pirmųjų procedūrų. „Dažniausias atsiliepimas – ramiai išmiegojau visą naktį, čiaudint nebėra būtina sukryžiuoti kojų, vėl galiu šokinėti ant batuto“, – pacientų įspūdžiais dalinasi gydytoja. Žinoma, kaip ir su kitų būklių gydymu, taip ir šiuo atveju geriausią rezultatą jaučia tie, kuriems problemos dar nėra labai įsisenėjusios, arba tie, kurie kreipiasi dar jų neturėdami, profilaktiškai. Todėl reikėtų nedelsti ir pradėti pažintį su Kėgelio pratimais kuo anksčiau vienokiu ar kitokiu būdu.


Šiuo metu intymias problemas galima spręsti įvairiais metodais, tam dažnai pasitelkiamas lazerinis gydymas ar injekcijos. Tačiau, net ir pasirinkus kurį nors iš šių metodų, gydytojai dažniausiai rekomenduoja kompleksiškai stiprinti ir dubens dugno raumenis, todėl EMSELLA procedūra puikiai dera tiek su operaciniu gydymu, tiek su mažiau invaziniais būdais. Moksliniais tyrimais įrodyta, kad šiuo įrenginiu pasiektą rezultatą be papildomų pastangų galima išlaikyti net iki metų laiko, tačiau, pasak gydytojos, po procedūros daugeliui atsiranda motyvacija tęsti pratimus savarankiškai, todėl efektas gali būti jaučiamas ir gerokai ilgiau.

 

Pasitelkus šiuolaikines technologijas tampa vis lengviau pasirūpinti savimi ir užkirsti kelią įvairioms problemoms. Svarbiausia – išdrįsti ir nedelsti, nes daugelis problemų savaime neišsisprendžia.


www.revuclinic.lt

 

 

Užsakymo nr.: PT_70802

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis