„Sodra“ atveria klientų aptarnavimo skyrius

Nuo birželio 1 d. vėl pradės veikti „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriai. Gyventojai, norintys tiesiogiai pasikonsultuoti su „Sodros“ specialistais, savo vizitą turės susiplanuoti – prieš atvykstant į priimamąjį reikės registruotis iš anksto.

„Esame pasiruošę užtikrinti klientų ir mūsų darbuotojų saugumą – įrengtos pertvaros prie langelių, ant grindų padaryti žymėjimai, padėsiantys laikytis saugaus atstumo, paruoštos dezinfekcinės priemonės, informaciniai plakatai primenantys saugaus elgesio taisykles.


Tačiau esant epideminei situacijai, kol bus atšauktas karantinas, rekomenduojame gyventojams toliau rinktis elektronines paslaugas ir į skyrius atvykti tik tuomet, kai tai yra būtina. O jeigu labai reikia atvykti į skyrių – būtina iš anksto registruotis“, – sako Evaldas Mikutis, „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas.


Registruotis vizitui galima jau nuo gegužės 26 d. (antradienio) užpildžius registracijos formą „Sodros“ internetiniame puslapyje www.sodra.lt arba paskambinus telefonu 1883.


Kiekvienas klientas, užsiregistravęs konsultacijai, gaus patvirtinimą ir bilieto numerį su tiksliu apsilankymo laiku. Į padalinius atvykusius gyventojus pasitiks „Sodros“ specialistai. Siekiant užtikrinti klientų ir darbuotojų saugumą, karantino laikotarpiu bus aptarnaujamos ne didesnės nei dviejų asmenų grupės.


Lankantis klientų aptarnavimo skyriuose, svarbu prisiminti saugumo taisykles: dėvėti veido kaukes arba kitas apsaugines veido priemones, laikytis ne mažesnio kaip 2 metrų atstumo vienas nuo kito. Taip pat būtina paisyti asmens higienos principų – dezinfekuoti rankas, laikytis kosėjimo, čiaudėjimo etiketo.


Birželio 1 d. atsidarys dauguma „Sodros“ klientų aptarnavimo skyrių, tačiau dėl techninių kliūčių klientų laikinai nepriims Bajorų padalinio Kaune, taip pat Kalvarijų, Kazlų Rūdos, Rietavo ir Molėtų padaliniai. Šių skyrių klientai prašomi registruotis į kitą artimiausią priimamąjį.


Visos paslaugos – per asmeninę gyventojo paskyrą


Šiuo metu visas „Sodros“ paslaugas kiekvienas gyventojas gali taip pat gauti prisijungęs prie asmeninės „Sodros“ paskyros www.sodra.lt/gyventojui. Čia galima pateikti prašymus visoms išmokoms, kompensacijoms ir pensijai gauti, rasti informaciją apie įmokų mokėjimą ir kitus asmeninius duomenis.


Skiltyje „Konsultacijos“ galima pateikti paklausimą, susirašinėti su konsultantu gyvai, arba gauti konsultaciją telefonu 1883.


„Sodros“ duomenys rodo, kad karantino laikotarpiu gyventojai aktyviai naudojasi informacijos centro paslaugomis. Nuo kovo 19 d. pateikta 8,6 tūkst. prašymų telefonu, palikta beveik 5,5 tūkst. pranešimų su prašymu susisiekti. Nuo šių metų pradžios jau užregistruota per 34,5 tūkst. elektroninių paklausimų, kai per visus praėjusius metus jų buvo iš viso kiek daugiau nei 55 tūkst.


Klientai dažnai naudojasi ir pokalbio su konsultantu internetu galimybe – nuo metų pradžios jau įvyko beveik 38 tūkst.“chat“ pokalbių. 

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis