Grikių – kefyro dieta ir minus 14 kilogramų per 2 savaites

Jei norite pasiekti rimtesnių rezultatų ir nepatenkate į kontraindikacijų sąrašą, galite išbandyti visavertę grikiųkefyro dietą.

Skaitomiausi straipsniai:
- Horoskopas 04.24-05.01: teigiamas tendencijas pajus net didžiausi pesimistai
- Princesės Dianos prosenelė – meilės trikampis ir šantažu atimtas kūdikis
- Soda grožiui - ir dantims balinti, ir inkštirams šalinti
- Nekeptas sausainių tortas

Viskas paprasta...

Grikių košės virti nereikia, užtenka juos tiesiog užplikyti verdančiu vandeniu ir būtina juos laikyti ne trumpiau nei 12 valandų (grikių ir vandens santykis - vienas prie dviejų). Druska, pipirai ir kiti prieskoniai neleistini.

Plikyti grikiai dalinami į penkias porcijas. Pirmas dvi dienas valgote tik grikius ir nieko daugiau. Nuo trečiosios dienos galima į racioną įtraukti kefyrą – ne daugiau pusės litro kefyro per parą. Paskutinis valgymas – likus keturioms valandoms iki miego. Efektyviausia būtų gerti kefyrą pusvalandį prieš (po) valgį.

Grikių – kefyro dietos ypatumai ir taisyklės

* Kilogramai tirpsta per pirmąsias penkias dienas. Taip organizmas atsikrato nereikalingų skysčių.
* Nuo šeštosios dienos kilogramai ima kristi lėčiau ir ateina riebalinių sankaupų atsikratymo metas.
* Neverta mažinti porcijų, nes pabaigus dietą svoris sugrįš.
* Grikių ir kefyro derinys – tai „bomba“ žarnynui. Poveikis didėja, jei kruopos yra sausos ir birios – jos geba sugerti toksinus ir pašalinti juos iš organizmo.
* Laikytis šios grikių-kefyro dietos galima tik savaitę.
* Besilaikant dietos būtina gerti multivitaminus.
* Kartoti dietą galima ne anksčiau nei po mėnesio.
* Naudingas yra tik tas kefyras, kuris yra ne senesnis nei trys paros. Kitu atveju jis skatina vidurių užkietėjimą.
* Geriausias kefyras - neriebus (1-2 %), tačiau jokiu būdu nesirinkite 0% kefyro.
* Tokios dietos cukraus deficitas gali tapti mažo darbingumo ir greito nuovargio priežastimi. Todėl kartais visai tinka išgerti stiklinę vandens su medumi.
* Kai grikių – kefyro dieta virsta nepakeliamai sunkiu išbandymu, galima ją pagardinti keliais vaisiais arba gyvo jogurto, kuriame mažai kalorijų, indeliu.

Grikių-kefyro dietos efektyvumas

Paprastai ši dieta yra neskausminga. Kaip taisyklė, jos metu nepastebima įtampa – silpnumas, stiprus alkio jausmas ir pan. Tai lemia grikių maistingumas, nes jie pagal baltymų kiekį prilygsta mėsai. Pagrindinis dietos privalumas – efektyvus kilogramų netekimas (iki keturiolikos kilogramų per porą savaičių). Žinoma, verta pabrėžti ir medžiagų apykaitos normalizavimą, odos ir plaukų būklės pagerėjimą, celiulito požymių sumažėjimą.

Kaip teisingai baigti grikių – kefyro dietą?

Atlaikyti dietą – tai pusė darbo. Svarbu, kad svoris negrįžtų. Dietos metu skrandis susitraukia, tad jūsų užduotis – jo vėl neištampyti. Tai reiškia:

- Nepulkite po dietos kimšti maisto.
- Nepersivalgykite.
- Dietą baikite lėtai, kad nešokiruotumėte nuvargusio organizmo.
- Palaipsniui įtraukite daržoves, troškintą žuvį, vaisius, virtą vištieną.

Grikių – kefyro dietos kontraindikacijos:

- Diabetas.
- Vaikiškas amžius.
- Maitinimas krūtimi, nėštumas.
- Polinkis į meteorizmą.
- Hipertenzija.
- Virškinamojo trakto ligos.

Kaip tai veikia?

Grikių ir kefyro derinys padeda organizme atkurti mikroelementų balansą, išvalo jį nuo šlakų ir normalizuoja bendrą virškinamosios sistemos darbą.
Šie produktai ir atskirai yra labai naudingi.

Kefyras, kaip ir dauguma rūgštaus pieno produktų, stabdo puvimo procesus žarnyne, stimuliuoja kepenų darbą, aprūpina organizmą vitaminais ir padeda pašalinti iš jo toksinus.

Grikiai – vitaminų, amino rūgščių, mikroelementų sandėlis. Grikiuose gausu įvairių mineralų: kalio, kalcio, mangano, natrio, geležies, fosforo ir kitų. Šiose kruopose yra beveik visi B grupės vitaminai. Grikiuose beveik nėra angliavandenių, tačiau juose esantys augaliniai baltymai laisvai gali pakeisti gyvulinius baltymus, be to, jie yra lengvai įsisavinami.

Grikiuose esantis vitaminas Р (rutinas) padeda sustiprinti kraujotakos sistemą, venas ir kraujagysles, suminkštindamas ją ir išsaugodamas jų fiziologinį vientisumą. Jei lygintume grikius su kitomis kruopomis – juose yra labiausiai subalansuotas vitaminų ir naudingų medžiagų derinys. Tad nieko keisto, kad būtent grikių košė suteikia jėgų antplūdį, pagerina energetinį potencialą, suteikia organizmui ištvermės.

Grikiuose esančios organinės rūgštys (rūgštynių, citrinų, obuolių) yra naudingos sergant kraujo ligomis (leukemija, anemija), cukriniu diabetu, kraujotakos susirgimais, vidurių užkietėjimu.

Grikių ir kefyro derinys virškinamajam traktui daro „generalinės tvarkos“ poveikį. Grikių branduoliai veikia kaip šveitikliai, nuvalantys nuo žarnyno sienelių visus „nеreikalingus“ dalykus, o kefyras padeda pašalinti šiuos toksinus iš organizmo. Grikiai suteikia organizmui būtiną kiekį kalorijų, tačiau jų neįmanoma „persivalgyti“, o kefyras atstato skysčių ir riebalų balansą.

P.S. Prieš pradėdami bet kokią dietą, pasikonsultuokite su gydytoju.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis