Geriausios liekninančios iškrovos dietos – per dieną ištirps iki 3,5 kg

Daugelis merginų ir moterų iškrovos dieną laiko savotiška stebuklinga lazdele, kuris padės žaibiškai sulieknėti po sotaus valgymo.

Skaitomiausi straipsniai:
- 6 Sarah Jessicos Parker stiliaus paslaptys
- Mažos gudrybės, kurios tirpdo kilogramus
- 5 būdai, norinčioms turėti gražią, stangrią krūtinę
- Fengšui konsultantės patarimai, kaip gyventi šią savaitę
- Greitas pyragas su uogomis

Na, jos neapsirinka – iš tiesų egzistuoja iškrovos dienų receptai, padedantys sulieknėti iki 3,5 kg per trumpą laiką.

Kuo naudingos iškrovos dienos?

Įprastai liekninančios iškrovos dienos taikomos trimis atvejais: po persivalgymo, kai fiziškai jaučiamas nemalonus poveikis, kaip baigiamasis etapas po ilgos dietos ar detoksikuojančios programos, ir galiausiai – kaip reguliari svorį reguliuojanti priemonė ar profilaktinė liekninamoji priemonė.

Nepasakytum, kad vienas ar kitas iškrovos dienos tipas labiau tinka vienu ar kitu tikslu. Veikiausiai renkantis metodą reikėtų atkreipti dėmesį į tai, ką mėgstate – nemėgstate kefyro, valgykite grikius, nė dienos neištveriate be daržovių, rinkitės agurkų iškrovos dieną ir t. t.

Galima atsižvelgti ir į tai, ko siekiate – jeigu norite atsikratyti kuo daugiau nereikalingų kilogramų, geriausia rinktis agurkų arba obuolių iškrovos dieną. Tik labai svarbu suprasti – per iškrovos dieną sulieknėjama ne todėl, kad ištirpsta riebalai, o todėl, kad pasišalina 95 proc. skysčių ir susikaupusių šiukšlių (toksinų, žarnyne susikaupusio nesuvirškinto maisto ir pan.).

Agurkų iškrovos diena – ištirps 3,5 kg

Agurkų dietos ir agurkų iškrovos diena populiarios dėl dviejų unikalių agurkų ypatybių – visų pirma, jie turi labai nedaug kalorijų. O norinčioms sulieknėti naudingiausia agurkuose esanti tartroninė rūgštis – medžiaga, kuri lėtina angliavandenių virtimo riebalais procesą. Turint omenyje, kad per agurkų iškrovos dieną galima sulieknėti 3,5 kg, šią detoksikuojančią iškrovos dieną drąsiai galima vadinti veiksmingiausia.

Shutterstock nuotr.
Ypatumai. Prie agurkų iškrovos dieną suvartosite mažiausiai kalorijų, dažnai per dieną suvalgoma ne daugiau 300 kalorijų. Todėl geriau, jeigu per iškrovos dieną pabūsite namuose be didelių fizinių ar protinių krūvių.

Pliusai ir minusai. Didžiausias agurkų iškrovos dienos pliusas – veiksmingumas. Kartais sulieknėjama iki 3,5 kg.

Meniu dienai. 1,5 kg šviežių agurkų padalinkite į 5 – 6 porcijas. Valgykite be druskos, be padažų, be prieskonių. Galima per dieną suvalgyti 1 – 2 šaukštus sėlenų ir 2 kiaušinius.

Obuolių iškrovos diena – neliks 3 kg

Europos mikrobiologai įrodė, kad dažnai valgant obuolius, žarnyne padaugėja tam tikros rūšies bakterijų, kurios stabdo puvimą ir gerina virškinimą bei maisto įsisavinimą. Tada nesikaupia nesuvirškinto maisto likučiai, o tai pirma profilaktinė priemonė nuo antsvorio. O amerikiečių mokslininkai atliko eksperimentą ir padarė išvadą, kad moterys, kurios per dieną suvalgo po 3 obuolius (ir laikosi dietos) lieknėja greičiau už tas, kurios nevalgo obuolių.

DELFI / Šarūnas Mažeika
Ypatumai. Daugelis profesionalių dietologų pataria valgyti ne tik šviežius obuolius, bet per obuolių iškrovos dieną valgyti ir keptų obuolių.

Pliusai ir minusai. Obuoliai ne tik aprūpina organizmą geležimi ir vitaminais, bet ir mažina blogojo cholesterolio lygį. Be to, flavonidai kvarcetinas ir naringinas, kurių tiek daug obuoliuose, saugo ląsteles nuo piktybinių auglių. Obuolių iškrovos dienos minusas – obuoliai didina apetitą.

Meniu dienai. Iškrovos dienai apsirūpinkite 1,5 kg rūgščių ar ne itin saldžių obuolių. Dieną gyvenkit pagal tokią formulę: jei išalkote, suvalgykite obuolį, jei obuolio nenorite, vadinais, nesate alkani. Taip pat per iškrovos dieną būtina išgerti 1,5 l švaraus vandens.

Kefyro iškrovos diena – minus 2 kg

Ši iškrovos ir detoksikacinė diena – viena pačių populiariausių. Kiekviena moteris bent kartą gyvenime yra dariusi kefyro iškrovos dieną. Rūgštus produktas, kuris padės atsikratyti 2 kg svorio ir normalizuos žarnyno veiklą (taip pat ir kiek palaisvins vidurius).

Shutterstock nuotr.
Ypatumai. Kefyras – skystis, todėl per kefyro iškrovos dieną nebūtina per dieną išgerti 8 stiklines vandens. Visiškai pakanka 0,5 l negazuoto mineralinio vandens.

Pliusai ir minusai. Kefyras – naudingas produktas. Ne tik todėl, kad lieknina, bet ir apskritai naudingas sveikatai. Jis sureguliuoja kraujospūdį, gerina žarnyno mikroflorą, yra profilaktika nuo karieso, taip pat, gydytojų teigimu, saugo nuo krūties vėžio. Kefyro iškrovos dienos minusai – geriausia šiai dienai neplanuoti dalykinių susitikimų ir tolimų kelionių.

Meniu dienai. 1–1,5 l lieso kefyro (ne daugiau 1 proc. riebumo) išgerti per 5 – 6 kartus per dieną.

Grikių iškrovos diena – minus 1,5 kg

Grikiuose daug naudingų vitaminų ir mikroelementų. Taigi grikių iškrovos diena – maloni taisyklės išimtis. Vieno produkto valgymas net vieną dieną visada yra sunkus disbalansas organizmui. Grikių atveju disbalansas ne toks didelis.

Grikiai
Grikiai
Shutterstock nuotr.
Ypatumai. Svarbiausias grikių iškrovos dienos ypatumas – kaip košė bus pagaminta. Kruopų jokiu būdu nereikia virti, tik užpilti verdančiu vandeniu. Pavyzdžiui, iš vakaro užpilate grikius verdančiu vandeniu (vandens dvigubai daugiau nei grikių) ir paliekate brinkti iki ryto. Dietinei mitybai ir grikių iškrovos dienai tinka tik neskaldyti grikiai.

Pliusai ir minusai. Grikių iškrovos dienos pliusas – šis produktas labai vertingas. Be to, grikiai yra lėtai įsisavinami angliavandeniai, suteikia sotumo, nedidina cukraus lygio kraujyje, t. y. ilgai jausite sotumą. Tai, beje, viena iš priežasčių, kodėl grikių iškrovos dienos tokios populiarios. Šios iškrovos dienos minusas – ne itin daug kilogramų ištirpsta. Per dieną sulieknėsite ne daugiau 1,5 kg.

Meniu dienai. Teoriškai galima valgyti grikių, kiek telpa. Bet kadangi jie turi būti be druskos, be aliejaus, be pieno, be padažų ir be kitokių priedų, galite būti ramūs – daug nesuvalgysite. Patartina kas 2 – 3 val. suvalgyti po 1 stiklinę užplikytų grikių. Be to, per dieną reikia išgerti apie 2 l vandens (jei mineralinio – negazuoto).

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis