Dieta be angliavandenių: per 7 dienas -5 kg (MENIU)

Vis populiaresnė darosi dieta, kurios pagrindas – didesnis kiekis baltymų ir mažiau angliavandenių. Rezultatai stulbina – kilogramai akyse tirpsta. Paanalizuokime dietą, pasiaiškinkime, ką galima valgyti, ko negalima, ir pakalbėkime, kas turi būti kasdieniame racione, laikantis tokios dietos.

Populiariausi straipsniai:
- 7 šukuosenos, kurios sendina, kai jums - per 40 metų
- Įdomių atostogų Sicilijoje organizatorė: nesu meilės emigrantė
- Mokslininkai nustatė, su kokiomis moterimis vyrai nesiskiria
- Mėnulio kalendorius – kada tinkamiausias metas persodinti augalus rugsėjį
- Migdolų ir obuolių pyragas

Dietos esmė

Taigi šios dietos esmė – ne riebalų ribojimas ar kalorijų skaičiavimas, o angliavandenių mažinimas. Per dieną galima suvalgyti ne daugiau nei 40 g angliavandenių, o pradžioje – 20 g.

Sumažėja energijos šaltinių, todėl organizmas priverstas naudoti savo atsargas ir galiausiai imama lieknėti. Esminiai dietos pliusai – nereikia riboti produktų kiekio, badauti, valgiaraštį sudarote savo nuožiūra.

Svarbiausia – gerti kuo daugiau skysčių (pusvalandį po valgio reikia palaukti), valgyti likus 2-3 val. iki miego, valgyti nedidelėmis porcijomis, ne rečiau nei 5 kartus per dieną, pasistengti kuo mažiau pilti aliejaus kepant. Dietos be angliavandenių nepatartina laikytis, sergant širdies ir kraujagyslių ligomis, virškinimo, inkstų ligomis, per nėštumą ir maitinant krūtimi. Atsiminkite – angliavandenių atsisakymas yra rimtas išbandymas organizmui, todėl lieknėjimo etapus turėtų stebėti gydytojas.

Ką galima valgyti, laikantis dietos be angliavandenių

Mėsos, žuvies ir jūros gėrybių galima valgyti be apribojimų, bet kaip pagamintų. Svarbiausia, kad riebalų kiekis neviršytų leistino. Galima valgyti kiaušinių, liesos varškės, sūrių. Nedidelį kiekį angliavandeniui geriau gauti iš daržovių, lapinių salotų, citrusinių vaisių.

Ko negalima valgyti, laikantis dietos be angliavandenių

Produktų, kurių negalima valgyti, sąrašas nemažas. Visiškai negalima valgyti miltų gaminių, makaronų. Iš raciono turi būti pašalinti cukrus, medus, uogienės, džemai, saldūs jogurtai. Nepamirškite, kad daugelis gėrimų irgi yra angliavandenių šaltinis, pavyzdžiui, alus, alkoholiniai gėrimai, ypač saldūs sirupai, kokteiliai, gazuoti gėrimai, saldūs pieno kokteiliai, sultys. Vaisių geriau irgi atsisakyti, nes juose daug angliavandenių ir cukraus.

Produktų dietai be angliavandenių lentelė

Jei nusprendėte sumažinti angliavandenių racione, neapsieisite be produktų lentelės. Reikėtų pradėti rašyti dienoraštį, kuriame surašytumėte ne tik leistinus ir neleistinus produktus, bet ir meniu savaitei – taip bus lengviau laikytis užsibrėžto plano. Jei suvalgote per daug, užsirašykite produkto pavadinimą, paskaičiuokite kalorijas ir, jei reikia, pakoreguokite racioną. Pagrindiniuose produktuose yra toks kiekis angliavandenių: duona – 50, ryžiai – 71, grikių kruopos – 62, mėsa, lašiniai, ikrai, dešra, žuvis – 0, kiaušiniai – 0,5, varškė – 2, pienas – 7, kefyras – 3.

Dietos be angliavandenių meniu savaitei

Panagrinėkime dietą savaitei. Atsiminkite, kad reikia valgyti ne mažiau 5 – 6 kartus per dieną. Piramidės pagrindas – 200 – 300 g liesos mėsos, žuvies ir paukštienos, galima ne daugiau nei 300 g šviežių daržovių, 1 – 2 citrusinius vaisius (pavyzdžiui, greipfrutą), ne mažiau nei 1 l vandens, žaliosios arbatos be cukraus. Pavyzdžiui: pusryčiams – pusė greipfruto, antriems pusryčiams – kiaušinis ir kava ar arbata be cukraus. Dažnai nepakanka laiko antriems pusryčiams. Jei pusryčiaujate veną kartą, galite suvalgyti 2 kiaušinius, greipfrutą ir išgerti sulčių ar kavos. Kitomis dienomis suvalgykite pusryčiams liesos varškės ar sūrio. Pietums – 200 g liesos vištienos ar kokios kitos mėsos, 200 g žalių salotų. Salotas apšlakstykite citrinos sultimis. Pietums galima suvalgyti antrą greipfruto puselę, išgerti puodelį arbatos. Vakarienei tiks virta arba garuose troškinta žuvis. Atsiminkite, kad labai griežtos dietos galima laikyti ne ilgiau nei 10 dienų, o paskui patartina sumažinti angliavandenių vartojimą.

Receptai dietai be angliavandenių

Negalvokite, kad laikantis tokios dietos negalima valgyti nieko skanaus. Svarbiausia – tinkamai ir įvairiai gaminti.

1. Varškėčiai: Jei labai norisi miltinių patiekalų, išsikepkite varškėčių. Sumaišykite liesą varškę su sėlenomis. Į keptuvę įpilkite truputį alyvuogių aliejaus ir kepkite. Paprasta ir skanu.

2. Sriuba su žuvies kukulaičiais. Be šiltos sriubos pietums sunku apsieiti. O kadangi žuvį galima valgyti, išsivirkite skanią sriubą su žuvies kuklaičiais, kurioje bus tik 1 g angliavandenių 100 g sriubos. Produktai: 800 g žuvies filė, 1 l žuvies sultinio, 2 svogūnai, 2 lauro lapai, druskos, prieskonių, žalumynų (pagal skonį). Žuvį ir svogūnus sumalkite mėsmale, įberkite druskos, pipirų, išmaišykite. Suformuokite kukulius ir sudėkite juos į verdantį sultinį, atskiestą vandeniu. Paskui įdėkite į sriubą lauro lapus, virkite, kol išvirs kukuliai, tuomet išpilstykite į lėkštes ir įberkite žalumynų.

Skaitykite Moteris.lt naujienas ir savo išmaniajame telefone. Parsisiųsti programėles: „iPhone“; „Android“. Sekite mūsų naujienas ir Facebooke!

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis