40 kg atsikračiusi mitybos specialistė: tai gali padaryti kiekvienas

Atėjęs pavasaris ne tik budina gamtą, tačiau skatina iš „žiemos miego“ pabusti ir visus žmones. Drastiškos dietos, pilnos sporto salės – dažnas reiškinys, kurį išvysime šiomis dienomis. Taip daryti nebūtina, įsitikinusi mitybos koučerė. Užteks vadovautis keliais praktiniais patarimais ir nereikalingi kilogramai tirpte tirps.

Pasak mitybos specialistės, „Movictus“ sveikatinimo studijos įkūrėjos Monikos Stankevičienės, siekiant numesti svorio, tam tikra prasme, reiškia klausyti savęs, savo organizmo ir, patartina, eksperto patarimų. Tokiu būdu svoris bus metamas sveikai, o badauti – neteks.

Asmeninio albumo nuotr.

„Mitybos koučeris – tai specialistas, kuris padeda numatyti veiksmus tikslams pasiekti ir padeda žmonėms įveikti vidinį pasipriešinimą, daryti teigiamus pokyčius bei judėti į priekį. Pati šią sritį atradau per didžiulę kovą su savimi: pasipriešinau savo vidiniams prieštaravimams, atlaikiau didelį aplinkos spaudimą. Laimėjau kovą su savimi – numečiau 40 kilogramų. Esu įsitikinusi, jog su tinkamo specialisto pagalba, tai padaryti gali kiekvienas. Tereikia išsikelti realius tikslus, o subalansuota mityba gali padėti numesti net 5 kilogramus per mėnesį”, – dėstė M. Stankevičienė.


Pasak specialistės, dieną reikia pradėti nuo šilto vandens, o maistu pasirūpinti rekomenduojama iš vakaro. Be to, griežtai draudžiama užsiimti saviveikla – riziką įvertinti reikia tik pakeitus mitybos įpročius.

„Rytą visuomet rekomenduoju pradėti nuo stiklinės šilto vandens ir sočių pusryčių. Tai pabudina organizmą ir virškinimo traktą, suteikia energijos produktyvios dienos darbams. Be to, toks būdas beveik garantuoja nepersivalgymą vakare. Labai patartina laikytis ir rėžimo: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai, vakarienė. Valgymus turi skirti 2,5–3 val. pertraukos. Tiek laiko užtenka organizmui atlikti savo „darbą“. Nesilaikant šios taisyklės, „stringa' virškinimo sistema, didėja „atsargų bagažas“ kūnui.

Organizatorių archyvas

Beje, pildykite savo maisto dienoraštį. Stebėkite, ką suvalgote: produktai, kiekis, skaičiai, kalorijos. Taip sužinosite, ką lengvai galima pašalinti iš savo valgiaraščio. Šį užpildžius, galėsite kontroliuoti kalorijų kiekį. Tiesa, rekomenduoju jį vertinti vakarais – taip bus koreguojamas ir rytojaus maisto planas, bus keičiami vieni ar kiti produktai”, – patarimais dalijosi koučerė.

Organizatorių archyvas

Keisti ne tik garderobą, bet ir šaldytuvo turinį – privaloma, įsitikinusi M. Stankevičienė. O drąsa eksperimentuoti greičiau atneš norimą rezultatą.

„Pavasarį keičiame drabužius bei avalynę – pakeiskime ir šaldytuvo turinį. Po žiemos privalu atstatyti vitaminų trūkumą. Žiema savimi rūpinomės valgydami raugintus produktus, atėjus pavasariui, turime galimybę skanauti šviežius vaisius, daržoves. Nepamirškite ir grūdinės kultūros: grikių, avinžirnių, avižų, ryžių, žirnių. Taip pat, pieno produktų be priedų. Mano pastebėjimas: lengvinate aprangą, lengvinkite ir maisto turinį.

Asmeninis albumas

Tiesa, galiu drąsiai teigti, maisto raciono pertvarka lemia 90 proc. sėkmės. Tačiau, prie to turi prisidėti judėjimas. Tai gali būti šokiai, bėgimas, ėjimas, treniruoklių salė. Suderinus šias veiklas džiaugsitės stangriu kūnu, kuris turės ir formą.

O jei klausiate apie mitybą, kaip panacėją, kartais žmogaus organizmas būna per stipriai iššvaistęs savo resursus. Tokiu atveju, reikalingi papildai, vitaminai. Vėlgi, rekomenduoju ne patiems tai nuspręsti, bet kreiptis į ekspertą. Jis suras kiekvienam priimtiną sprendimą. Svarbiausia pasitikėti savimi, išgirsti save. Neleiskite vidiniams prieštaravimas kenkti – sėkme priklauso tik nuo savęs pačio”, – šypsojosi Monika Stankevičienė.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis