S. Burbaitės ir L. Somovo bendras kūrinys: mados, muzikos ir dirbtinio intelekto eksperimentai

Dirbtinis intelektas bei garsuose užkoduoti mados akcentai – elektroninės muzikos kūrėjo ir prodiuserio Leono Somovo bei turinio kūrėjos ir didžėjos Simonos Burbaitės bendras muzikinis kūrinys pristato tvarios mados kolekciją, žvelgiančią į ateitį.

Pasakodama apie kūrybinį procesą su L. Somovu, S. Burbaitė akcentuoja, jog mados ir muzikos pasauliai turi stiprų emocinį krūvį, tad svarbiausia jiems buvo atrasti unikalią garsų kalbą, kuriančią savitą emociją.


„Gavusi pasiūlymą iš „H&M“ atstovų Lietuvoje sukurti specialų kūrinį naujai „Innovation“ koncepto kolekcijai iškart pagalvojau apie Leoną. Muzika yra jausmas, kaip ir drabužis, jį vilkinčiam žmogui suteikiantis tam tikrą emociją. Kartu su Leonu ieškojome savito žvilgsnio į kolekciją, naudodami garsų kalbą bei žinojome, kad garso takelis atgis socialiniuose tinkluose, tad kūrinį stilistiškai ir struktūriškai pritaikėme atitinkamai platformai. Abu labai džiaugiamės rezultatu, nes kiekvienas įnešėme savo indėlį – aš atėjau su idėja ir vizija, o Leonas tai įgyvendino, pridėdamas savo muzikos pajautimą bei integruodamas dirbtinį intelektą, įgarsinantį dainos pavadinimą“, – mintimis dalijasi prieš daugiau nei trejus metus profesionalų DJ amplua pirmą kartą išbandžiusi S. Burbaitė.


Filmuojant tango šokių projektą Argentinoje susidraugavę L. Somovas ir S. Burbaitė teigia, jog kartu padirbėti kūrybinis duetas galimybę gavo jau ruošiantis šokių pasirodymams, tad ir kuriant garso takelį skirtingas žvilgsnis į kūrybą leido atrasti bendrą viziją.


„Nors su Leonu turime skirtingas muzikines istorijas, abu kurdami pajutome bendrumo jausmą. Gražu bei prasminga, kai sujungus skirtingų asmenybių matymą ir emocijas, natūraliai gimsta savita kūryba. Jei garso takelį būtume sukūrę atskirai, galbūt jis būtų visai kito žanro, o šio bendro kūrybinio proceso dėka jis įgavo „acid house“ stiliaus prieskonių. Kūrinio pavadinimas toks pat, kaip ir naujos „H&M“ kolekcijos – „Re-Enchantment“ – kuris mums siejasi su idėja, jog grožį bet kokiame kontekste galima pamatyti naujai, jį vertinti, juo mėgautis ir naudoti kaip įkvėpimo šaltinį, kuriant savo gyvenimą“, – pasakoja S. Burbaitė.


L.Somovo ir S. Burbaitės sukurtą „H&M Innovation Re-Enchantment Design Story“ kolekcijai skirtą garso takelį galima išgirsti „Spotify” platformoje.


Tvarią madą bei inovatyvias medžiagas pristatanti „H&M Innovation Re-Enchantment Design Story” kolekcija bus prieinama nuo kovo 23 d., tik hm.com.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis