Gairės UAB „Perlas energija“ vartotojams dėl sutarčių. Ką daryti?

Vartotojas, gavęs informaciją apie UAB „Perlas energija“ ketinimą pakeisti sutarties sąlygas, turi teisę per 30 dienų raštu ar elektroniniu paštu atsakyti tiekėjui, t. y.:


1.  Pritarti pasiūlytam sutarties pakeitimui. UAB „Perlas energija“ ir toliau užtikrins elektros energijos tiekimą vartotojui naujai sutartomis sąlygomis.


2.  Nepritarti pasiūlytam sutarties pakeitimui ir nutraukti ją. Vartotojas turi:

    • paskutinę sutarties galiojimo dieną deklaruoti UAB „Perlas energija“ elektros skaitiklio rodmenis.

    • pasirinkti kitą nepriklausomą elektros energijos tiekėją ir su juo sudaryti sutartį. Vartotojui, nepasirinkusiam elektros energijos tiekėjo, bus užtikrinamas garantinis elektros energijos tiekimas.


3.  Nepritarti pasiūlytam sutarties pakeitimui. Vartotojui išreiškus nepritarimą pasiūlytam sutarties pakeitimui, tačiau nenurodžius, kad pageidaujama nutraukti sutartį, lieka galioti tokios sutarties sąlygos, dėl kurių šalys jau yra sutarusios.


4. Prieš pasirenkant vieną iš galimų variantų reikėtų įvertinti aplinkybių visumą: esama sutartimi užfiksuotos elektros energijos kainos dydį ir jos galiojimo terminą, aktualius nepriklausomų elektros energijos tiekėjų elektros energijos kainų pasiūlymus, savo elektros energijos vartojimo įpročius bei galimus jų pokyčius ir kt.


5. Vartotojas, kuris gavo UAB „Perlas energija“ pasiūlymą ir raštu išreiškė nesutikimą su pasiūlymu bei nenutraukė sutarties, iš UAB „Perlas energija“ gavęs pranešimą apie tai, kad sutartis jau pakeista arba nutraukta, ir (ar) galiojančios sutarties sąlygų neatitinkančią sąskaitą už elektros energiją, turi teisę kreiptis į VERT dėl ginčo ikiteismine tvarka nagrinėjimo.


Nepriklausomai nuo vartotojo sprendimo, fizinis elektros energijos tiekimas visiems vartotojams bus užtikrintas.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis