Prieš 20 metų prasidėjusi kova prieš senėjimą įgyja naujų ginklų

Viskas prasidėjo nuo idėjos, kuri pavirto odos priežiūros revoliucija. Kompanija AVON visuomet buvo viena kosmetikos rinkos novatorių... tokia ir išliko. O linija „Anew“ – puikus to įrodymas.

 

Prieš 20 metų prasidėjo naujas odos priežiūros amžius. Kosmetikos kompanija AVON išleido odos priežiūros priemonių liniją „Anew“, pirmą kartą masinėje prekyboje pasirodė „Anew“ gaminiai su alfa-hidroksi rūgštimis (AHA). AHA naudojimas kosmetikos pramonėje sukėlė revoliuciją, šiandien linija „Anew“ vertinama 1 mlrd. dolerių (apie 2.79 mlrd. Lt).

AVON mokslininkai, 1992 metais pradėję darbą su nauja grožio formule, nujautė, kad jų rankose – tikras laimikis. Tačiau, jie nė neįsivaizdavo kokią įtaką kosmetikos pramonei padarys naujasis produktas. Nors linija „Anew“ gyvuoja jau 20 metų, jos misija nepasikeitė –  džiuginti moteris inovatyviomis prieinamų kainų odos priežiūros priemonėmis. Po sėkmingos prekybos JAV, kosmetikos kompanija AVON išpopuliarėjo visame pasaulyje.

Kosmetikos linijos „Anew“ produktai

ANEW Clinical - produktai, alternatyvūs dermatologų atliekamoms jauninamosioms procedūroms.

ANEW Rejuvenate - gaminiai, kurie padeda taisyti pirmuosius senėjimo požymius.

ANEW Reversalist -  produktai, aktyvinantys odos atsinaujinimo procesą, padedantys kurti naują ir gaivią odą.

ANEW Ultimate - gaminių grupė, naikinanti ant odos paliktas metų žymes ir kovojanti su pažengusiais senėjimo požymiais.


ANEW Platinum - produktų grupė, grąžinanti prarastą odos formą ir kovojanti su labiausiai pažengusiais senėjimo požymiais.

ANEW Genics - produktai, padedantys atrodyti net 10 metų jauniau.

ANEW Solar Advance - priemonės, saugančios odos DNR nuo saulės daromos žalos ir padedančios ją atitaisyti.

Taigi, atsigręžkime šiek tiek į praeitį ir prisiminkime šlovingiausias šios linijos istorijos akimirkas.

 

1992 m.

Pirmą kartą masinėje prekyboje pasirodė „Anew“ gaminiai su alfa-hidroksi (AHA) rūgštimis.

1997 m. 

 

Linijos „Anew“ kūrėjai pristatė patentuotą technologiją  AVC-10, padedančią akivaizdžiai patempti odą, lyginti raukšles ir gražinti veido kontūrus.

 

2000 m.

Buvo pristatyta gaminių grupė „Retroactive“, skirta stiprinti ryšius tarp odos ląstelių.

 

2003 m.

Pristatyta gaminių grupė „Clinical“, suteikianti moterims alternatyvą dermatologų atliekamoms procedūroms.

 

2007 m.

Kompanija patobulino populiariausią „Anew“ gaminių grupę „Ultimate“, pritaikiusi technologiją „Sirtuin Youth Protein“, padedančią odai gaminti sveikesnes ląsteles.

2009 m.

Technologija „Dermafull“, kurioje panaudotos dermatologų injekcijoms naudojamos medžiagos, sukėlė tikrą revoliuciją raukšlių lyginimo srityje.

Atsiranda gaminių grupė „Reversalist“ , sukurta pagal patentuotą technologiją  „Activinol“. Šie gaminiai padeda atkurti odos gaivumą.

2010 m.

Pasirodė gaminių grupė „Platinum“, sukurta pagal patentuotą technologiją „Paxilium“, skirtą kovai su itin ryškiais senėjimo požymiais.

 

2011 m.

Gaminių grupė „Genics“ padėjo moterims pergudrauti genetiką ir atrodyti net 10 metų jauniau.

2012 m.

Dar kartą buvo patobulinti „Ultimate“gaminiai. Naujose priemonėse„Ultimate 7S“ pritaikyta technologija „Pro7Sirtuin“, kuri kovoja su 7 senėjimo požymiais

 

Įdomūs faktai apie AVON liniją „Anew“

● Kiekvieną minutę pasaulyje parduodama 160 „Anew“ produktų.

● Kiekvieną minutę Šiaurės Amerikoje parduodama  32 „Anew“ produktai.

● Kiekvieną mirktelėjimą pasaulyje parduodama 10 „Anew“ produktų.

ų.

● Kiekvieno įkvėpimo metu pasaulyje paruodama 12 „Anew“ produktų.

 

Kosmetikos liniją „Anew“ tobulina daugiau nei 300 mokslininkų.

Šiemet „Anew“ švenčia 20 metų jubiliejų!


Dalyvaukite konkurse „Mano grožio paslaptis“

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis