„Chanel“ naujoji pavasario/vasaros kolekcija yra apie meilę. Meilę artimajam, meilę savo darbui, meilę aplinkai, kuri supa. G. Chanel darbas ir asmeninis gyvenimas buvo neišskiriami bei vienas kitą papildė. Tai ir atsispindi naujausioje modernumu, grafiniais elementais bei romantikos užuominomis alsuojančioje „Chanel“ 2026 m. pavasario/vasaros kolekcijoje.
PARADOKSAS
Jis prasideda vyriškos aprangos tradicija: marškiniais ir kelnėmis. Gabrielle Chanel juos pasiskolino iš tuometinio savo mylimojo, futbolo žaidėjo Boy Capel. Marškinius anuomet gamino istorinis prancūzų marškinių gamintojas Charvet – šiandien jie gaminami drauge su „Chanel“.

„Chanel“ dėka proporcijos vis dar atitinka „tradicinius vyriškų marškinių gamybos standartus“. Prie jų prisideda grubesnių formų vyriško stiliaus švarkai. Paradoksas slypi Gabrielle Chanel moteriškoje galioje, kurią ji įgauna per garderobą, kuriame „praktiškumas ir pragmatiškumas niekada neatsisako gundančių elementų“, tokių kaip aksesuarai ar bateliai.

Laikas darbui susijungia su „meilės laiku“ – šilkiniai ir laisvi, išlenkti, drapiruoti ir surišti megztiniai keliauja nuo dienos diskretiškumo iki „nakties dramos“. Tai naujas moteriškumo ir vyriškumo ansamblis.

DIENA (LE JOUR)
„Chanel“ kasdieniai drabužiai juda laiku. Klasika yra dekonstruota. Daiktai yra perduodami iš kartos į kartą ir naudojami vėl ir vėl: kiekviena „Chanel“ rankinė yra itin branginama, jos tradicinis odinis pamušalas yra atidengtas; suglamžytos kamelijos yra neatsiejama megztų šilko kostiumų dalis; praeities tvido drabužiai perkeliami į dabartį ir yra išsiuvinėti.

Švarios, grafinės nespalvotos linijos atkartoja Art Deco stiliaus ir „Chanel“ gaminių tikslumą, jos prabangiai realizuotos megztuose šilko audiniuose. Kol gėlių motyvas tampa abstraktesnis, rankomis tapyti raštai patys tampa žiedlapiais.

VISUOMENĖ (L'UNIVERSEL)
Universali „Chanel“ kalba keliauja po pasaulį ir į ateitį. Vyriški kontūrai kolekcijoje yra sušvelninti ir apvalinti. Įvairūs tvido audiniai ir jų pynimo būdai yra meistriškai įgyvendinti, juose gausu medžiagų eksperimentų, pasižyminčių kontrastingais šilko raštais. Atskleidžiama „Chanel“ kostiumo architektūra; „Chanel“ papuošalų kolekcija yra pripildyta barokiniais perlais ir emaliuotomis grandinėlėmis; avalynė, kaip visuomet, su atpažįstama kontrastinga nosele.

Svarbiausia – laisvės idėja, naujas universalumo posūkis ir beribis stilių maišymas. Tai ne vienos „Chanel“ moters, o visų „Chanel“ moterų palikimas.
Visą kolekciją išvyskite: