Novatoriškas „Ecoalf“ požiūris gimė iš vizionieriškos idėjos, kad mada neturėtų prisidėti prie globalių gamtos problemų. Būtent todėl kuriamiems drabužiams naudojamos perdirbtos medžiagos, naujausios technologijos, kurios leidžia kurti aukštos kokybės ir madai nepavaldžius gaminius. Nuo šiol lietuvius kviečiame prisijungti prie pasaulinio judėjimo tvaresnės ateities link. „Ecoalf“ gaminius jau galima įsigyti internetu www.open24.lt ir PPC „Ozas“ esančioje parduotuvėje.
Misija: mada su tikslu
„Ecoalf“ gimė iš paprastos, bet gilios idėjos: kurti madą, kuri gerbia planetą. Prekių ženklo misija sukasi aplink tikėjimą, kad nėra jokios alternatyvios planetos, kurioje būtų galima gyventi, todėl jie remiasi šūkiu: „BECAUSE THERE IS NO PLANET B®“. Šis pagrindinis principas paskatino „Ecoalf“ diegti naujoves – sukurti daugiau nei 650 audinių iš perdirbtų medžiagų, tuo pačiu užtikrinant, kad jų gaminiai atitiktų aukščiausius kokybės, ilgaamžiškumo ir stiliaus standartus.
„Ecoalf“ įkvėpimo šaltiniu tapo įkūrėjo Javiero Goyeneche vaikų Alfredo ir Alvaro gimimas. Susirūpinęs dėl ateities, kurioje jie gyvens, J. Goyeneche nusprendė sukurti prekių ženklą, kuris taptų iššūkiu tradicinės mados pramonės priklausomybei nuo gamtos išteklių. Jo misija buvo sustabdyti neapgalvotą šių išteklių vartojimą ir skatinti tvaresnę ateitį. „Ecoalf“ filosofijos pagrindas – įsitikinimas, kad tvarumas ir dizainas turi žengti koja kojon, įrodant, kad perdirbti produktai gali būti tokie pat geidžiami, stilingi ir laikui nepavaldūs, nei pagaminti iš pirminių (neperdirbtų) medžiagų.
Vizija: iš naujo apibrėžti mados standartus
„Ecoalf“ vizija – vesti mados industriją į ateitį, kurioje tvarumas yra norma, o ne išimtis. Siekiama sukurti gaminius iš perdirbtų medžiagų, kurių kokybė, dizainas ir techninės charakteristikos nesiskiria nuo geriausių neperdirbtų alternatyvų. Ši vizija akivaizdi visame jų gaminių asortimente – nuo striukių iki batų, nes kiekvienas gaminys yra sukurtas atsakingai, nenuleidžiant kartelės stiliui bei funkcionalumui.
Viena novatoriškiausių „Ecoalf“ iniciatyvų yra 2015 m. pradėtas projektas „Upcycling the Oceans“. Ši iniciatyva parodo prekės ženklo įsipareigojimą diegti naujoves ir tausoti aplinką, iš Viduržemio jūros surinktas plastiko atliekas paverčiant aukštos kokybės siūlais audiniams. Vietiniai žvejai surenka plastiko atliekas, kurios vėliau yra išvalomos ir paverčiamos granulėmis, kol galiausiai tampa siūlais audiniams. Tai ne tik padeda išvalyti vandenynus, bet ir yra tvarus medžiagų šaltinis patvariems bei stilingiems „Ecoalf“ gaminiams. Šio projekto sėkmė paskatino prekių ženklą plėsti šią iniciatyvą kitose pasaulio šalyse, įskaitant Tailandą, Graikiją, Italiją ir Prancūziją.
Prisijunkite prie „Ecoalf“ judėjimo
2018 m. „Ecoalf“ tapo pirmuoju mados prekės ženklu Ispanijoje, pelniusiu prestižinį „B Corp“ sertifikatą. Dėl šio įvertinimo „Ecoalf“ patenka tarp 5% geriausių įmonių visame pasaulyje, pripažįstant, kad jis laikosi aukščiausių socialinio ir aplinkosaugos veiksmingumo, atskaitomybės ir skaidrumo standartų. „B Corp“ sertifikatas reiškia, kad „Ecoalf“ yra verslas, derinantis pelną su tikslu užtikrinti teigiamą poveikį pasauliui.
Kaip pasakoja oficialaus „Ecoalf“ atstovo Baltijos šalyse UAB „Open24“ direktorius Justas Mačionis, „Ecoalf“ pristatymas Lietuvos rinkai vartotojams suteikia unikalią galimybę keistis. Pasirinkę šio prekių ženklo gaminius, klientai ne tik perka stilingus, kokybiškus drabužius, bet ir prisideda prie mūsų planetos išsaugojimo. Ryški mados pramonės realybė yra ta, kad gaminant vienerius medvilninius marškinėlius sunaudojama daugiau nei 4000 litrų vandens – tiek, kiek vidutiniškai per mėnesį sunaudoja šeima. Pasirinkę „Ecoalf“ klientai gali žymiai sumažinti šį ekologinį pėdsaką.
Naujausią „Ecoalf“ rudens/žiemos kolekciją galima įsigyti „Open24“ internetinėje parduotuvėje bei PPC „Ozas“. Kiekvienas pirkinys – švarkas, batai ar aksesuarai – prisideda prie prekių ženklo skleidžiamų iniciatyvų aktyviai keisti mados industriją ir daryti teigiamą įtaką planetai. „Ecoalf“ siūlo platų gaminių asortimentą, kuris yra ne tik modernus, bet ir praktiškas bei tvarus. Tai įrodo, kad stilius bei atsakomybė gamtai bei žmogui iš tiesų gali žengti koja kojon.
„Ecoalf“ kviečia jus būti šio pasaulinio pokyčių judėjimo dalimi. Mūsų šiandieniniai pasirinkimai formuoja rytojaus pasaulį, o pasirinkę „Ecoalf“ renkamės ateitį, kuri gerbia ir saugo mūsų planetą. Prisijunkite prie mūsų dabar, nes planetos B nėra.