Dizainerė Ingrida Rutkauskaitė – Naujokė užsiminė apie vestuvių madą užvaldančius akcentus – dėl jų nuotakos eina iš proto

„Kartais taip nutinka, jos, regis, mados pasaulis aukštyn kojomis apvirsta per vieną naktį. Tai gali įvykti dėl smulkmenos ar tendencijoms įtakos darančių žinomų žmonių, nuolat norinčių išsiskirti, taikliai pritaikyto įvaizdžio aksesuaro, pastebėto jų gerbėjų ir plintančio internete lyg virusas“, – kalbėdama apie būsimąjį vestuvių sezoną, kuriame šįsyk vietą užims dvi primirštos detalės, sako dizainerė Ingrida Rutkauskaitė Naujokė. 

Anot jos, neabejotinai 2023 – ais metais ant iškilmingiausioms progoms skirtų kūrinių podiumo karaliaus pirštinaitės ir aptempti siluetai. Šių ir kitų retro laikotarpio akcentų yra kupina ir naujoji „Lotus Bridal“ prekės ženklo kolekcija.


„Kūrėme atskirą retro suknelių ir prie jų priderinto viso įvaizdžio liniją. Tai mūsų komandai tapo galimybę iš dabartinių perspektyvų įvertinti vieną žaviausių mados laikotarpių, kuris, reikia pastebėti, būsimas nuotakas keri lyg įspūdingas reginys“, – sako I. Rutkauskaitė Naujokė.


Dizainerė pastebi, kad mada žavi tuo, kad nuolat kinta: kas aktualu šiandien, rytoj gali atrodyti beviltiškai pasenę, o visai nemadingas drabužis po metų kitų vėl gali kabėti pirmoje eilėje drabužinėje. Todėl, jos nuomone, nieko keista, kad mūsų mamų ar senelių pamėgtos formos, aksesuarai ir spalvos vėl madingos.


„Tiesa, kūrėjai jų nekopijuota, o savitai patobulina, įneša šiuolaikišką požiūrį”, – kalba „Lotus Bridal“ autorė, primindama, jog žodis „retro“, išverstas iš lotynų kalbos, reiškia viską, kas susiję su praeitimi – ir tai, kas buvo populiaru prieš šešiasdešimt, ir tai, ką mados gerbėjai vertino vos prieš dvidešimt metų.


Retro stiliaus, kuriam būdingos ir lanksčios linijos, pradžia laikomas 7-asis dešimtmetis, kai į madą grįžo Art nouveau meno kryptis, susiformavusi XIX a. pabaigoje.



Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis