Prekinis ženklas "Chanel" ir vėl pakėlė kainas

Prancūzų mados namai "Chanel" ir vėl pakėlė kainas. Šįsyk "Classic Flap" bei "2.55" rankinės brango nei daug, nei mažai - 15.5%. 

Nuo šiol mažo dydžio "Classic Flap" rankinė kainuos 8800 JAV dolerių (kainavo 7800 JAV dolerių). Palyginimui, ikoniškoji geidžiamiausia "Birkin" rankinė šiuo metu kainuoja 8900 JAV dolerių.


Garsūs pasaulio prekiniai ženklai įprastai kainas kelia kartą ar du į metus, tačiau "Chanel" kainų augimas yra kur kas spartesnis nei kada buvo. Priežasčių tam gali būti įvairių - nuo infliacijos, kuriai įtakos turėjo COVID-19 pandemija, iki pabrangusių medžiagų, darbo jėgos. Žinoma, kainos neretai keliamos ir siekiant prekes padaryti ekskliuzyviniu, ne kiekvienam įkandamu prabangos simboliu. Maža to, pastaruoju metu "Chanel" labai aktyviai siekia, kad jų prekės būtų perpardavinėjamos vartotojų "antrų rankų" rinkoje.


1990 m. "Classic Flap" rankinė kainavo 1150 JAV dolerių, 2021 liepą - 7800, šį mėnesį kaina ir vėl ženkliai paaugo. Viso pasaulio stileivos sunerimo dėl tokio didžiulio kainos šuolio, tačiau socialiniuose tinkluose pilna nuotraukų, liudijančių, kad prieš šventes prie "Chanel" parduotuvių visame pasaulyje nusidriekė eilės.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis