„Victoria’s Secret“ atšaukia savo garsųjį mados šou

Kodėl erotiškumu alsuojantys pristatymai nebepritraukia žiūrovų?

 „Victoria’s Secret“ mados namai šiais metais neberengs savo garsiojo mados šou. Tai paskelbė „L Brands“ koncernas, kuriam priklauso šis mados ženklas, praneša amerikiečių žiniasklaida. Anot duomenų, šou kasmet pritraukia vis mažiau žiūrovų, 2018-aisiais jų skaičius pasiekė antirekordą.


Pirmą kartą „Victoria’s Secret“ mados šou, kuriame ant podiumo karaliauja aukštakulniai, žvilgantys apatiniai ir milžiniški sparnai, buvo surengtas 1995 metais. Pastaraisiais metais mados renginys vykdavo lapkritį arba gruodį.


Pastaruoju metu „Victoria’s Secret“ klientės perbėgo pas konkurentus, teigia amerikiečių TV stotis CNN. Apatinių šou neretai buvo vadinamas seksistiniu ir antifeministiniu. Ženklui, be to, pakenkė Epsteino skandalas. Anot pranešimų, „L Brands“ koncerno įkūrėjas palaikė glaudžius ryšius su pedofilu ir multimilijonieriumi Jeffrey‘iu Epsteinu.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis