Dizainerė Eglė Žiemytė pristato kolekciją, kurioje – atnaujinti ir ir iki šiol nematyti modeliai

Kiek per metus dizaineris pajėgus sukurti naujų modelių? O kiek per dešimtmetį? Tokių klausimų vedama D.EFECT prekės ženklo kūrėja Eglė Žiemytė ėmėsi savo archyvinių modelių peržiūros.

Šiais metais kūrybos dešimtmetį švenčianti moteris, kurdama naujausią rudens/ žiemos kolekciją, įkvėpimo sėmėsi savo pačios kūryboje.


„Prekės ženklą D.EFECT įkūriau 2009 metais. Per visą šį laikotarpį turėjau labai intesyvius kūrybinius metus, tad praėjus lygiai dešimtmečiui norėjau peržvelgti savo kūrybos kelią. Ėmiausi archyvinių modelių peržiūros. Pasirodo, sukūriau daugiau nei 1000 skirtingų modelių! Supratau, kad daugelis jų yra labai aktualūs ir šiandien. Tad atgaivinau jų bazes, pakeičiau kai kuriuos dizaino elementus, audinį ir prikėliau savo klienčių mėgstamiausius modelius naujam gyvenimui,“ – apie naujausią savo kolekciją pasakojo Eglė Žiemytė.



D.EFECT
D.EFECT
P. Zaborskio nuotr.



D.EFECT rudens/ žiemos kolekcijoje bus galima rasti ne tik laikui nepavaldžius modelius, tačiau ir naujus, iki šiol nematytus siluetus. Šis sezonas kaip niekada gausus paltų – jų dizainerė sukūrė daugiau nei 17 skirtingų modelių!


Paltai pasiūti iš itin kokybiškos kašmyro, alpakos, merino, moheros vilnos. Kolekcijoje taip pat karaliauja margintos viskozės, kupros suknelės, klasikinio kirpimo marškiniai, sujuosiami švarkai, 100% merino vilnos megztiniai, šalikai, kepurės.



D.EFECT
D.EFECT
P. Zaborskio nuotr.



Kolekcijos fotosesijai Eglė Žiemytė pasirinko išskirtinę lokaciją – senovinį Antašavos dvarą, kuris mena dar XIX a. pradžią bei išsiskiria autentiškų vidaus puošybos elementų gausa ir puošniu dekoru, kuris išliko iki mūsų dienų. Įdomu tai, jog dvaras yra parduodamas per Baltic Sotheby’s platformą bei gali tapti kažkieno dvariška šeimos rezidencija. Prie naujos kolekcijos fotosesijos dirbo tikra profesionalų komanda: fotografas Paulius Zaborskis, stilistė Šarūnė Skirmantaitė, modelis Ieva Daukaitė bei visažistė Alina Vaitkevičiūtė.


Pasak E. Žiemytės, sąmoningo vartojimo, tvarios mados tema jai iki šiol vienas svarbiausių aspektų kuriant kolekciją.



D.EFECT
D.EFECT
P. Zaborskio nuotr.



„Kiekvieną sezoną mados industrija moterims siūlo šimtus įvairių rekomendacijų, dešimtis tendencijų ir aibę įvairių formulių kaip atrodyti stilingai. Tačiau tai tik dar labiau skatina vartotojiškumą. Savo klientėms kuriu laikui nepavaldžią stilistiką. Stengiuosi nebrėžti ribos tarp sezonų, nes beveik kiekvienas drabužis gali būti pritaikomas ir dėvimas visus metus. Akcentuoju rūbo ilgalaikį dėvėjimą, todėl visuomet naudoju patvarius, kokybiškus, ilgaamžius audinius. Tikiu, kad D.EFECT drabužis galėtų būti dėvimas dešimtmečiais,“ – šypsosi dizainerė.




Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis