Kviečia sąmoningai rinktis subalansuotą madą ir taip prisidėti prie aplinkos išsaugojimo

Jau antrąjį sezoną „Mohito“ aktyviai dalyvauja gamtos išsaugojimo projekte #MohitoCares.

Šį rudenį pristatomas bendras projektas su Lenkijos žunaliste ir televizijos laidų vedėja Paulinos Sykut-Jeżyna, kurio tikslas – aplinkosauga. Prekės ženklas kampanijos metu įsipareigoja už kiekvieną parduotą prekę su etikete „Mohito Cares“ pasodinti po medį.


Visi #MohitoCares produktai – tai subalansuota ir draugiška mada. Praeitą sezoną pradėtas gražus projektas tęsiasi! Visi kolekcijos drabužiai pagaminti iš ekologiškų ir sertifikuotų medžiagų – tai LENZING™ ECOVERO™, TENCEL™ MODAL arba TENCEL™ LYOCELL ir, žinoma, organinė medvilnė. Tokiu būdu prekinis ženklas parodo ne tik mados ir gamtos darną bet ir įrodo, kad tai įmanoma.



„MohitoCares“
„MohitoCares“
M. Hryniewicz nuotr.



#MohitoCares fotosesija buvo patikėta fotografui Marcin Hryniewicz. Minimalistinėmis nuotraukomis buvo norima parodyti, kad svarbu ne prabanga, o gamtos grožis ir jos spalvos. Paulina Sykut-Jeżyna yra ne tik savo srities profesionalė, taip pat ji yra mama ir socialiai aktyvi asmenybė. Klimato kaita jai yra labai svarbi tema. Be žurnalistikos, ji domisi sveika gyvensena ir mada. Įsitraukusi į tai, kas vyksta aplink mus, ir suvokdama vykstančius pokyčius gamtoje, ji sutiko prisijungti prie #MohitoCares idėjos ir projekto.


„Aš žinau, kad kartais lengva pamiršti apie mūsų daromą poveikį aplinkai. Štai kodėl taip svarbu jungtis prie geros praktikos ir sąmoningai rinktis subalansuotą madą. Gera kartu su prekių ženklais daryti realią įtaką mūsų gyvenimui ir sveikatai, palaikyti jų projektus ar net tapti jų organizuojamų projektų ambasadore“, – sako Paulina Sykut-Jeżyna.



„MohitoCares“
„MohitoCares“
M. Hryniewicz nuotr.



Šio projekto tikslas – reaguoti į klimato pokyčius. Medžių sodinimo iniciatyva yra puikus ir sektinas pavyzdys. Pagal preliminarius paskaičiavimus, įvertinus praeito sezono rezultatus ir artimiausių sezonų lūkesčius, Lenkijoje gali būti pasodinta apie du šimtai tūkstančių medžių. Tikslų skaičių nusakyti sunku, nes viskas priklausys nuo klientų ir jų įsitraukimo į šią akciją.


„Mes stengiamės mažinti neigiamą mūsų kasdienių veiksmų poveikį aplinkai. Be popierinių maišelių papildomai sugalvojome didinti žaliąsias zonas, o tai įmanoma tik mūsų klientų įtraukimo dėka. Šį rudenį sodinsime medžius Krokuvoje ir Gdanske, o pavasarį planuojama prijungti dar daugiau miestų. Mes rūpinamės savo planeta, ja rūpinasi ir „Mohito“ klientai. Ankstesnių akcijų rezultatai parodė, kad jų įsitraukimas buvo milžiniškas, todėl ir šį kartą tikime, kad jie vėl palaikys mūsų idėją įsigydami prekes su #MohitoCares etikete, ir kad jų vardu galėsime pasodinti dar daugiau medžių“, – mintimis dalinosi „Mohito“ prekės ženklo rinkodaros vadovė Justyna Para.


Kaip jau minėjome, kolekcijos #MohitoCares gaminiams naudojami tik natūralūs, sertifikuoti audiniai bei poliesteris iš perdirbtų medžiagų, tokių kaip PET buteliai ar plastikinės pakuotės. Tekstilės gaminiams naudojami liocelio ir modalo audiniai, kurie yra biologiškai skaidūs ir pagaminti iš augalų celiuliozės.



„MohitoCares“
„MohitoCares“
M. Hryniewicz nuotr.



Liocelio gamyba vykdoma uždaru ciklu, t.y. ekologiškai, o modalo pluoštas – tai naujos kartos pluoštas, gaunamas iš specialiai apdorojamos augalo „Beach tree“ celiuliozės, savybėmis panašus į medvilnę. Tai daug tvirtesnis pluoštas nei viskozė. Drabužiams su modalu būdingas minkštumo, švelnumo pojūtis. Modalas dukart geriau sugeria drėgmę nei medvilnė, nesivelia, neblunka.


Tarp siūlomų medžiagų taip pat galima rasti produktų iš ekologiškos medvilnės. Šis audinys gaminamas nenaudojant chemikalų ir naudojant ribotą kiekį vandens. Be to, medvilnė, naudojama #MohitoCares gaminiuose, skinama rankomis ir valoma tik natūraliais plovikliais. Tokie audiniai nedirgina jautrios odos ir yra hipoalergiški, todėl nesukelia jokių alerginių reakcijų.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis